מזמן לא היה לנו אחד כזה, אז הנה מבחר תמונות מביקור שלי במוזיאון חיל האויר היום בבוקר. כן, אני יודע שהתמונה הראשונה עקומה, אני מביא אותה כי הכתם שתפסתי מימין למעלה הוא הספיט השחור שהופיע בפני הקהל.
במוזיאונים בחו"ל גם למטוסים הישנים יש חופות שקופות כמו במקור ואפשר לראות את תא הטייס. בארץ שמים זכוכית כהה ולא רואים מה יש מתחת. (או שפשוט לא רוצים להראות שאין כלום בפנים?)
סתם שאלת off-topic :
בטקס פתיחת הטייסת הדביקו מדבקה עם סמל הטייסת, למה צריך והאם זה תמיד כך שבסוף צובעים את סמל הטייסת על הזנב ? המדבקה לא מסוגלת להחזיק מעמד במהירויות של המטוס ?
גם במטוסים איטיים יותר מציירים את הסמל ?
כנראה בשנים ההן פינוי יולדת(יש להניח בדואית) היה נדיר.
לדורון-כמו שניחשת,מדבקות נתלשות עם הזמן.כל הסמלים(כולל כיתובי פנלים למיניהם),בוא נגיד-רוב,צבועים על המטוס עם שבלונה,כולל כל המטוסים.כל כמה שנים עושים למטוס צביעה כללית מחדש-מדבקות היו מסבכות את התהליך