08-02-2007, 12:05
|
|
|
חבר מתאריך: 05.02.07
הודעות: 132
|
|
אז אם כך, זוהי תשובתי...
בספר התקבולים תרשום את כל מה שאתה מקבל, וכמו כן אתה צריך להנפיק חשבונית מס על כל עסקה שאתה עושה. כל תיעוד של הכנסה והוצאה(חשבוניות מס, קבלות של דברים שהוצאת עליהם כסף וכד') אתה חייב לשמור ולסדר את הכל בתיקיות לפי חודשים.
למיטב ידיעתי עסק פטור/זעיר כמו שלך לא אמור להכניס יותר מ40,000 שקל בשנה(כל מדרגת הכנסה מעבר לזה, זה כבר צריך להיות עוסק מורשה), אבל איני יודע אם מדובר בהכנסה/רווח תפעולי/רווח נטו.
עסק מסוג זה אינך מקבל החזרי מע"מ או החזרי מס הכנסה, כמו שאינך משלם מקדמות למע"מ ולמס הכנסה, ולכן עניין ניהול הניירות לא אמור להיות מסובך מידי. כמו כן כל סוף שנה יש להכין דוח שנתי ולהגיש אותו למס הכנסה ולמע"מ על מנת שאילו יוכלו לבדוק ולהתאים את הדיווחים שדיווחת לרישומים אצלהם ולראות שהכל פיקס! המלצתי אליך היא שלגבי הדו"ח השנתי, שכרגע אין לך מה לחשוש לגביו, תתיעץ עם יועץ מס, שהוא יכין לך אותו.
_____________________________________
|