20-03-2007, 16:34
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
|
|
אז כך:
אני סבור שכדאי להעלות את הדברים על הכתב ולשלוח לחברה מכתב רשום בו תפורטנה טענותיך באופן סדור.
לציין שההתקשרות בוצעה טלפונית, לאור הבטחת המתנה וכי נציג השירות לא טרח לציין כי "המתנה" הינה בתשלום. הנציג השתמש במתנה כאמצעי שכנוע ואם אמך היתה יודעת שזו אינה מתנה, מראש לא היתה מתקשרת עם החברה.
בנסיבות אלו,ההתקשרות אינה תקפה ויש בה מימד של פגיעה בצרכן והטעיה מכוונת, על כל המשתמע מכך.
להסביר שרק לאחר פתיחת המעטפה, נודע לכם שזה בתשלום, לאחר שראיתם את החשבונית/קבלה שצורפה.
לדרוש במכתב את ביטול החיוב לאלתר.
מניסיוני עם חברת נטויז'ן הם די הגונים. אני חושב שמכתב עשוי ליפול על אזניים קשובות ויתכן שתוכלו להגיע להסכמות כלשהן בעניין.
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.
|