לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 02-03-2007, 13:03
צלמית המשתמש של u-367
  u-367 u-367 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.04
הודעות: 7,801
בהתרסקות האחרונה בעמק .. מישהו עקף סמכות של כוחות החרום
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "דבר אחד שמעניין אותי"

איכשהו הבינו שם שמסוק עלה \ הוכנס לכוננות - מסיבה שעדיין לא הובררה .
עקרונית לא היה שום צורך ואף אחד לא תיכנן בכלל לפנות אליהם , בי"ח קרוב היה במרחק של 10 דקות נסיעה , והטייס ז"ל , איש מוכר בעמק תושב מקום מגוריי החזיר נשמתו לבורא כבר ברגע הראשון - עוד שהיה באויר ( בלי לפרט מה הכוונה )
מסתבר,שהטייס ריסוס ז"ל היה טייס בח"א לשעבר ( תובלה ) , ומי שהזניק את המסוק היה בעל תפקיד באחת המועצות האזוריות בעמק שמקושר בדרך זאת או אחרת לח"א .
הקטע "הטוב" הוא , שהחל ויכוח בין דרגות הבכירות על הקרקע לבין ח"א , זה אמר ובסמכותו לקבוע זאת שאין צורך בהם , ההם התחילו להתווכח , קרוב ל 10 דקות , זה אומר אין צורך , ההם אומרים - כן באים .
עד שלא התערב בעל תפקיד בדרג מנכ"ל הם לא נרגעו , בסופו של דבר הם נשארו בסיס.
אגב , בתרגילי ענק שמנוהלים בנתב"ג , כב"א בהחלט מסוגלים לפרק לגורמים מטוס , אני לא רוצה לחשוב אם מחשיבים זמן הגעה שלהם מה יקרה למחולץ עד שהם יואילו בטובם להמריא להגיע ולנחות .
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 02-03-2007, 18:10
צלמית המשתמש של u-367
  u-367 u-367 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.04
הודעות: 7,801
עניין של מספר שבועות , 2 סבבים של הכשרה כבר החלו , 1 כבר הסתיים .
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי stinger360 שמתחילה ב "סירפד, כנראה שהדימיון שלי..."

לצערי, לא מדברים על מתנדבים במסוקים , אלא רק על עובדי מד"א ( ועם כל זה שככל הנראה גם עליי יגזר לקחת משמרות שם אני אומר לך עדיף תמיד על הקרקע ),מי שהולך להיות שם הולך לגדל יופי של כרס מרוב שעמום.
בנוגע לחילוץ של 669 בהנחה שלא מדברים על אנצרייה בלבנון הפעם האחרונה שהם ביצעו את מה שאליו הם מיועדים ולא תחת אש זה אומר איש צוות אויר שנטש את מטוסו הייתה לפני 3 שנים בערך , טייס F-16 מרמת דוד נטש מעל העמק , אזור חבל תענ"ך , המטוס התרסק בתוך המאגר של המושב רם - און הטייס צנח 200 מטרים ממנו כשהוא בסדר גמור עם חבלות שטחיות בלבד .וזאת דוגמא נוספת לעניין הבזבוז כספים ,מצבו של הטייס קל מאוד ,צוותים של מד"א תחנת עפולה הגיעו אליו וקבעו זאת רפואית,בי"ח הקרוב מרחק של פחות מעשר דקות נסיעה ,אז למה מסוק על כל צוותו וכל הטררם הזה , על זה עד היום לא קבלתי תשובה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 02-03-2007, 18:50
צלמית המשתמש של u-367
  u-367 u-367 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.04
הודעות: 7,801
תשובה קצת מתנשאת , נוכח העובדה שמי שמסמיך את הפראמדיקים שלכם לעבוד הם מד"א .
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "נראה לי שנכוו מזה בעבר ולא..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
נראה לי שנכוו מזה בעבר ולא לוקחים סיכונים, אני לא חושב שזה בגלל שזה טייס, זה נובע יותר מהסיבה שלא סומכים על כוחות ההצלה של מד"א וכו' שהם חסרי ידע לחלוטין ברפואה תעופתית, הם אינם מכירים תסמינים אופיינים כמו הרעלת הידרוזין והם לא מאומנים מספיק ולא מקצועיים מספיק.
מעדיפים לסמוך על רופאים של 669 ועל היכולת להקפיץ בצורה מהירה את הפצוע במסוק אם חלילה מצבו ידרדר.
אמיל.

ונתח די נכבד שלכם במערך המילואים הם עובדי מד"א .
אגב , אין דבר כזה "רפואה תעופתית" , אין מונח כזה בשום סכמת טראומה, ולמחלצים כמו שכבר נאמר אלפי פעמים כאן , אין יותר מידיי דרמות כהוא זה כשהם באוויר , מה שמתחיל על הקרקע נגמר על הקרקע כך לפחות משתדלים ב 95% מהמקרים .
ואם מדברים על עניין הזמן , עזוב 10 דקות , נקח הערכה גסה 40 דקות מבי"ח קרוב , גם אז אין סיכוי שהם יגיעו עד אז , אנחנו מדברים על טווחי זמן של מעל לשעה לפחות לא כולל זמן פינוי מוסק לבי"ח , והמתנה של לפחות 50 דקות על הקרקע , יש לך מושג בכמה נפגעים אפשר לטפל בזמן כזה .
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 02-03-2007, 19:09
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי u-367 שמתחילה ב "תשובה קצת מתנשאת , נוכח העובדה שמי שמסמיך את הפראמדיקים שלכם לעבוד הם מד"א ."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי u-367
ונתח די נכבד שלכם במערך המילואים הם עובדי מד"א .
אגב , אין דבר כזה "רפואה תעופתית" , אין מונח כזה בשום סכמת טראומה, ולמחלצים כמו שכבר נאמר אלפי פעמים כאן , אין יותר מידיי דרמות כהוא זה כשהם באוויר , מה שמתחיל על הקרקע נגמר על הקרקע כך לפחות משתדלים ב 95% מהמקרים .
ואם מדברים על עניין הזמן , עזוב 10 דקות , נקח הערכה גסה 40 דקות מבי"ח קרוב , גם אז אין סיכוי שהם יגיעו עד אז , אנחנו מדברים על טווחי זמן של מעל לשעה לפחות לא כולל זמן פינוי מוסק לבי"ח , והמתנה של לפחות 50 דקות על הקרקע , יש לך מושג בכמה נפגעים אפשר לטפל בזמן כזה .

אין דבר שיוצא לי מהמקלדת שהוא לא מתנשא..את זה אנחנו כבר יודעים..
יכול להיות שאין דבר כזה "רפואה תעופתית" בעניין זה אין לי ספק שאתה יודע יותר ממני, אני רק חושב שאני לא הכתובת להסבר הנ"ל, את ההסבר צריך לתת למרכז לרפואה תעופתית, שקיים בהחלט ועוסק בתחום... למרות שהתחום עצמו כנראה לא קיים...
אמיל.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 02-03-2007, 23:57
צלמית המשתמש של u-367
  u-367 u-367 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.04
הודעות: 7,801
מה לא הגיע ..יש ינשופים ברמת דוד ?
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי amirsgv שמתחילה ב "לא הגיעו אליו צוותי 669"

אז בעצם שים לב מה אתה אומר ,הוקצו כאן שני משאבים לדבר יחסית פשוט מאוד
א , חיל הים השבית אימון בגלל זה
ב, חיל אויר שלח מסוק מהמרכז לרמת דוד ע"מ שיפנה אותו לתל השומר.
אם זה לא בזבוז של כסף ומשאבים , אז לי אין מושג איך לקרוא לזה .
משם הועבר ר' אל המרפאה הבסיסית לבדיקות ראשוניות ומיד פונה במסוק ינשוף של חיל-האוויר לבית-החולים בתל-השומר. "בדרך אל המרפאה עוד ביקשתי מחברים לטייסת שלא ישכחו לשבץ אותי בטיסות לילה כי אני מגיע. כמובן שלא הגעתי".
הגזים קצת "בסמוך לגנין" .. אני לא יודע איך זה במונחים של טייסים .. אבל לפחות 10 ק"מ היו דרושים כדי שימצא את עצמו בלב גנין , 4-6 ק"מ עד גדר קו התפר .
מיותר לגמרי מה שהלך שם .. עד שהם הגיעו ירדו ועלו שוב יכולנו לפנות ולהחזיר אותו 10 פעמים .
שמע חבר , להבדיל אלף הבדלות , הלוואי שבשבילך ובשבילי חלילה יקצו כאלו משאבים .. שלא נזדקק כמובן .

בנוגע לנפילה , זה המקום , אם תשים לב מהכביש , פחות מ 100 מטרים נסיעה , בי"ח העמק מרחק של 8 דקות בלחץ.


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י u-367 בתאריך 03-03-2007 בשעה 00:15.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 03-03-2007, 01:55
צלמית המשתמש של u-367
  u-367 u-367 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.04
הודעות: 7,801
"חירום" נגמר מתישהו כך גם "זמן אמיתי" ..
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=u-367]. מיותר לגמרי..."

אתה מנסה ללמד את האדם הלא נכון מה פרוש המושגים האלו ..
ספצפית במקרה זה ,אין שום ראייה לאחור ,זאת הייתה הטענה על הקרקע באותם דקות ,ואין כאן יכולת אילתור או הליך של קבלת החלטה , בעניין החומר המסוכן ( למיטב זכרוני לא עלה כבעיה במקום ) גם אם תבחן את כל סוגי המרכיבים הכמיקלים שיש במטוס או ממנו עשוי המטוס , יש ברמב"ם מקום שנקרא "מרכז הרעלות" .. מספק שירות בתזמון מהיר ויוצא דופן בכל סוגי הארועים ( גם התרסקות מטוסים , ע"ע המטוס ריסוס שהתרסק השבוע שהכיל חומרים שגרמו ל 2 קולגות להתאשפז להשגחה של כמה שעות ) , כך שגם נושא זה מכוסה , ואם יש ספק , אז גם איכות הסביבה ,ואם גם אז יש לך ספק אז יש את צוותי הכיבוי , שלא נדבר על השתלמויות חומרים מסוכנים שעוברים אנשי מד"א , ובידי כל איש צוות בצורה של פק"ל כיסים הנחיות מדוייקות איך לטפל ומה לעשות - כך זה נראה על קרקע על קצה המזלג .
לגופו של עניין , הסיפור יכל להגמר לפחות מצד הטייס בפחות מחצי שעה (יציאה - הגעה - פינוי - הגעה לטיפול), ושלום על ישראל .
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 03-03-2007, 11:40
צלמית המשתמש של amirsgv
  משתמש זכר amirsgv amirsgv אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.04
הודעות: 3,994
הכל אתה יודע
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי u-367 שמתחילה ב "מה לא הגיע ..יש ינשופים ברמת דוד ?"

ולא יעזור שום דבר, יש לך כזה אנטי נגד ח"א שמה שלא יהיה אתה תכתוב נגד.

א. למיטב ידיעתי לא היו מוצבים אז ינשופים ברמת דוד, וגם לא כיום.
ב. ס' א' לא רלוונטי - אם יש מסוק זמין במרחק קצר והטייס לא פצוע עדיף שיקח אותו.
ג. שתי דקות טיסה של הינשוף לא שוות לשום זמן הגעה של כוח קרקעי אלא אם כן נחת בלב מוצב צה"לי.
ד. לא עדיף שישביתו אימון, אפילו בשל 1% של סיכוי שהנוטש קרוב למישהו שאולי יפגע בו ?
ה. הינשוף מוזנק כנוהל קבוע עוד בכלל לפני הנטישה. כבר בשלב בו הוא זיהה שיש לו בעיות מנוע סביר להניח שהפעמון האדום צלצל אצל צוות הכוננות בטייסת הינשופים. לא עושים ספקולציות וניחושים כשמדובר בחיי אדם, מה גם שלא ידעו האם יצטרכו צוות של 669 או לא.

כל החכמה שלך היא בדיעבד, הרי מההגיון שלך עוד אפשר לשאול למה הטייסת לא שלחה את הפונטו של מפקד הטייסת שתמתין לו באזור הנטישה ואז בכלל עלה לנו רק דלק ... נטישה של מטוס היא מצב מסוכן ומהיר, ולא תמיד רואים את הנזקים במקום. בהחלט יש מקום לפנות הטיסה לבית חולים תה"ש שלא רחוק מירפ"א, שם נצבר כל הידע שקשור ברפואה תעופתית (ואגב, ספר לכל משתתפי הכנס המכובד הזה: http://www.iaf.org.il/Templates/Art...844&docID=26368
שאין רפואה תעופתית ...). ברור שאם מצבו, לא עלינו, היה קריטי היו מפנים אותו לביה"ח הקרוב - אבל אם לא, למה לא מקום בו מרוכז הידע ?
_____________________________________
מרקיע שחקים האתר למחקר ותיעוד ההיסטוריה של התעופה בארץ. www.sky-high.co.il

גלריה: www.pbase.com/amirsgv

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 03-03-2007, 16:24
צלמית המשתמש של u-367
  u-367 u-367 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.04
הודעות: 7,801
זה הולך להיות ארוך ,בוא נעשה סדר , הדברים שאתה שאמרת מול מה שאני אמרתי
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי amirsgv שמתחילה ב "הכל אתה יודע"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי amirsgv
ולא יעזור שום דבר, יש לך כזה אנטי נגד ח"א שמה שלא יהיה אתה תכתוב נגד.

א. למיטב ידיעתי לא היו מוצבים אז ינשופים ברמת דוד, וגם לא כיום.
ב. ס' א' לא רלוונטי - אם יש מסוק זמין במרחק קצר והטייס לא פצוע עדיף שיקח אותו.
ג. שתי דקות טיסה של הינשוף לא שוות לשום זמן הגעה של כוח קרקעי אלא אם כן נחת בלב מוצב צה"לי.
ד. לא עדיף שישביתו אימון, אפילו בשל 1% של סיכוי שהנוטש קרוב למישהו שאולי יפגע בו ?
ה. הינשוף מוזנק כנוהל קבוע עוד בכלל לפני הנטישה. כבר בשלב בו הוא זיהה שיש לו בעיות מנוע סביר להניח שהפעמון האדום צלצל אצל צוות הכוננות בטייסת הינשופים. לא עושים ספקולציות וניחושים כשמדובר בחיי אדם, מה גם שלא ידעו האם יצטרכו צוות של 669 או לא.

כל החכמה שלך היא בדיעבד, הרי מההגיון שלך עוד אפשר לשאול למה הטייסת לא שלחה את הפונטו של מפקד הטייסת שתמתין לו באזור הנטישה ואז בכלל עלה לנו רק דלק ... נטישה של מטוס היא מצב מסוכן ומהיר, ולא תמיד רואים את הנזקים במקום. בהחלט יש מקום לפנות הטיסה לבית חולים תה"ש שלא רחוק מירפ"א, שם נצבר כל הידע שקשור ברפואה תעופתית (ואגב, ספר לכל משתתפי הכנס המכובד הזה: http://www.iaf.org.il/Templates/Art...844&docID=26368
שאין רפואה תעופתית ...). ברור שאם מצבו, לא עלינו, היה קריטי היו מפנים אותו לביה"ח הקרוב - אבל אם לא, למה לא מקום בו מרוכז הידע ?


קודם כל , מה שמצויין שם זה בדיוק מה שקרה , אני לא צריך את הבטאון וכל שאר הקישקושים של אילנה דיין כדי להבין אחרת , מסיבה פשוטה , מי שהיה שם במקרה זה ובמקרים דומים נוספים היה אני , אני לא יתחיל עכשיו לבלבל לך את המוח , מה היה מצבו ואיך היה נראה , לא נכנס איתך בכלל לסכמות או תורות הטיפול למינהם.
זמן הטיסה הוא בהחלט מהיר , על זה לא דיברנו , מדברים על ההמתנה והיא בהחלט משחקת תפקיד - לא במצב זה .
בנוגע לרפואה תעופתית , זה אולי משהו שמעניין את הבכירים בכנס , אבל תכלס , עבודת שטח ,אין מונח כזה שמעניין בכול אופן צוות שמטפל בפצוע על הקרקע או באויר
אתה בוחר להתייחס לבטאון , אני מעדיף להביא לך את זה בדיוק כמו שזה קורה .
כאן אני מודיע לך קבל עם עולם ופורום :
צוות מוסק לא יעלה עם פצוע לאויר , ולעולם יתווכח עם צוותי הקרקע גם אחרי שהוא נוחת בנוגע למצב הפצוע ופרוצדות שלא נעשו - גם אם לא היה צורך בהם, כל זה רק בגלל שהם לא מעוניינים להסתבך איתו באויר , וזאת גם עובדה, כך שאני לא מבין איך נכנס המונח הזה בזמן אמת .
את הפונטו של מפקד הטייסת לא אמרתי לשלוח , ואם ישנם נזקים שאתה מכיר שקורים בזמן יותר מאוחר אתה מוזמן לפרט מהם , בהחלט יתכנו פגיעות פנימיות , על רובם במקום עולים בעיקר על המסכנות חיים שבניהם , ואם לא קיים הבי"ח שיעשה זאת.
כאן שים לב כמה אין לך מושג איך הדברים נראים ,לדבריך כל עניין הוא תקין לחלוטין , אם מדברים על טווחי זמן עד שהגיע הנ"ל לראות רופא בבי"ח, אתה מדבר על :
נפילה בשטח - המתנה - הגעה של חיל הים - המראה לרמת דוד - עיכוב במרפאת הבסיס - בדיקה במרפאה ( שהרבה לא יכולה לעשות ) - הסקה לתל השומר - ורק אז אחר כבוד הגעה לרפואה דחופה .
הערכת זמן גסה שלי היא מעל שעתיים שמנגד ניצב לך בי"ח דקות מנקודת ההתרסקות .
אם זאת ההחלטה שאתה היית מקבל בשטח, ונצא מתוך הנחה שצדקת ובאמת הייתה פגיעה פנימית כלשהי הטייס היום היה חבר במועדון השיש ,וככה לא עובדים חבר .
מי שהגיע לטייס שנפגע בדקות הראשונות היה אמבולנס ישובים של הקיבוץ גבעת עוז וצוות נט"ן של תחנת עפולה , מבחינת אנשי מקצוע היו במקום , רופא , פראמדיק , חובש בכיר , חובש נוסף , ונהג אמבולנס שהוא גם חובש ומתנדב נוער , כל זה בשביל טייס פצוע קל , וזה לא בדיעבד , זאת תמונה שנקבעת מהרגע שהראשון מגיע למקום , וכך זה נקבע, ההחלטה שהייתה מתקבלת אם זה אתה היית לצורך דוגמא אחרי שנבדקת היא לשלוח אותך באמבולנס רגיל , בנסיעה איטית לבי"ח .
זה מזוית ראייה שלי :
- אם מרכז רפואי נמצא 8 דקות ממך , והפצוע נמצא במצב קל מאוד , אחרי שנבדק נכף רגל עד ראש עפ"י כל תורת ה PHTLS ,ואתה עדיין תעדיף להשאיר אותו בשטח ולעכב אותו ,לעצור אימון ע"מ לשגר לו מסוק של חיל הים , להביא אותו לרמת דוד , לשלוח מסוק מהמרכז ע"מ שיפנה אותו לתל השומר , ואז לעלות אותו שוב על מסוק, אז ראשית כל מקווה שמי שמקבל החלטות כאלו לא יקבל אותם במלחמה הבאה, ושנית , לחלוטין זה בזבוז מוחלט של כסף , ונעזוב רגע את הכסף - עצירה של אימון , פגיעה במערך הכוננות ועוד סעיפים אחרים שבטוח קיימים ושלא עולים לי כרגע .
ועל זה אני חותם לך:
אזרח מדינת ישראל שהיה עובר טראומה מסוג זה לא היה זוכה לכבוד מסוג זה. כנ"ל לגבי חיילי צה"ל בתוך איו"ש שפציעתם תוגדר קלה . ועל זה אני לא מתכוון להתווכח בכלל .

אני לא חסיד של הגברת דיין , אבל הסירחון מהדיבורים שלה על בזבוז כספים וכדו לא רק בשביל שירותי הסעות , לי באופן אישי מוכר מאוד .
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 03-03-2007, 17:23
צלמית המשתמש של u-367
  u-367 u-367 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.04
הודעות: 7,801
הרבה לפני..רק להבא
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "האם צוות מד"א הגיע למקום לפני המסוק?"

שמע , יש לנו פלייסטשיין ,קולנוע ביתי וכל שאר הפינוקים בתחנות .. אם לא צריכים אותנו שפשוט לא יפריעו לנו לחינם , נראה לי שאני מדבר גם בשם הכבאים של המחוז .

עוד דוגמה לחלמאות בחיל :
לא סוד שבמלחמה בסיס רמת דוד נפגע מכמה נפילות על המסלול .
צה"ל העסיק קבלני משנה על המסלולים , כתוצאה מתאונה טרגית נדרס תחת מכבש שסולל את המסלול את אחד העובדים , העובד נהרג במקום מפגיעה קשה בראשו
צה"ל עפ"י תירוגלת מסוכמת ראש , שוב הזניק צוותים של מד"א לתוך הבסיס .
במקום נכחו , עד רמת מפקד הבסיס , רופאים וקציני רפואה של החיל , עוד לפני שנבדק ההרוג אתה מסוגל לנחש מה הייתה ההחלטה הראשונה של הרופא הצבאי הראשון שהגיע למקום או שאני צריך לומר לך אותה ?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י u-367 בתאריך 03-03-2007 בשעה 17:52.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:02

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר