01-02-2005, 20:19
|
|
|
|
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 2,319
|
|
אוקיי, זה הולך ככה
דבר ראשון עזוב את הפקודות על הכפתור בפריימים נפרדים,
זה רק מסבך אותך והורס את הרצף של הכפתור
(סליחה שהטעתי אותך קודם לגבי זה)
הקוד על הכפתור אמור להראות כך :
קוד:
on (rollOver) {
gotoAndPlay(2);
}
on (rollOut) {
gotoAndPlay(7);
}
on (release) {
gotoAndPlay(13);
}
אם תשים לב גם הפעם השתמשתי בפקודת goto מפני שהכפתור התחיל "להסתבך" מבחינת הפריימים ואם היית מוריד את מצביע העכבר מהכפתור עוד לפני שהוא סיים את האנימציה הוא היה מתהפך, תנסה בעצמך
בכל מקרה זה פותר את הבעיה
בקשר ללחיצה, אני באמת לא מבין את זה, אצלך לא הייתה בכלל בשום מקום על בכפתור פקודת on (releasee)
y לא משנה, בכל מקרה היית צריך לחשוב טיפה על זה והיית מצליח...
הרי מה שאתה רוצה בעצם זה שהאנימציה של ה rollOver/rollOut תשאר כמו שהייתה לכן את מוסיף פקודת goto אל הפריים הראשון, אחרי הפקודה אתה בעצם יכול לעשות מה שאתה רוצה בלי שזה יפגע באנימציה...
אוקיי, די עם הסברים
SWF
FLA
_____________________________________
BugY
Animation & ActionScriptin
|