לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 03-04-2007, 20:58
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה

חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
תשים לב לתצורת SAW
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "נמצא בשימוש יחידת SEAL"

ה M60 נמצא בנישה מאוד טובה מבחינתם - מדובר בנשק 7.62 שהינו מועדף מבחינת יכולת עצירה, ומצד שני, קצר מספיק ונוח מאוד לתפעל כ SAW - משהו שקשה לעשות עם המאג מפאת גודלו וסירבולו (צריך מוטת ידיים רצינית בשביל לעשות את זה בנוחות).

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
ישן 03-04-2007, 21:43
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי golani_2 שמתחילה ב "יש לך אולי תמונה...? שווה..."

http://en.wikipedia.org/wiki/M240_machine_gun

דגם B.
ושוב - מאג הוא גדול ומסורבל מדי.

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 03-04-2007, 22:28
צלמית המשתמש של golani_2
  golani_2 golani_2 אינו מחובר  
מנהל 20+, מו"ס

חבר מתאריך: 27.07.05
הודעות: 23,335
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי ביטיס שמתחילה ב "..."

תשמע, לא יצא לי לעבוד עם M-60 אף פעם, מה שכן-אם "תתקין" מתפסים על מא"ג, תהפוך אותו לכלי יעיל בהרבה יותר וגם תקטין במידה מסוימת את הסרבול שלו. נכון, עדיין לא יהיה אפשר לפתוח איתו זיגים וגם לא לירות משקע כתף, אבל זה יהיה שיפור משמעותי. אי אפשר לוותר על המא"ג הוא הכלי הכי אמין בארסנל שלנו, סוס עבודה אמיתי, מה גם שאם באמת צפוי לנו עימות עם עזה, נזדקק לו מאוד, על הנגבים שכרגע נמצאים בשירות (לא המשופרים) אי אפשר לסמוך בכלל וכרגע, מבחינה תקציבית, אין אפשורת למצוא תחליף מסורבל פחות, אז לדעתי הוספת מתפסים ישפר את הכלי, השמוש בו והתדמית שלו בהרבה.

אראל סג"ל

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
ותודה לדורון

ישן 03-04-2007, 22:37
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי golani_2 שמתחילה ב "תשמע, לא יצא לי לעבוד עם M-60..."

יקירי, בתור מאגיסט מסתער (לשעבר), אומר לך שאילתורים טובים לא חסרו כשהיה צריך אותם, ועדיין - הכלי מסורבל מדי לרוב המוחלט של הלוחמים.

ישן 03-04-2007, 23:19
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי golani_2 שמתחילה ב "הכוונה הייתה כמובן לעימות עם..."

זה החיסרון הגדול של המאג. למקלע יש חשיבות גדולה מאוד מבחינת כוח האש שהוא מאפשר לכיתה/מחלקה. אם רק שניים-שלושה מסוגלים לסחוב אותו, הרי שאחרי הנפגע הראשון, העסק הולך לאיבוד. זה היתרון של המקלע הקל.

אילתורים:
ידית הסתערות - ידית עבה מעץ עם קליפס לצינור הגזים.

מקרן - שבכת ברזל שמולבשת על צינור הגאזים של המאג עם ציפוי תחתון של הבד של כפפות חסינות חום

את חבישת הדורגלים אתה מכיר אני משער?

ישן 03-04-2007, 22:08
צלמית המשתמש של zragon13
  zragon13 zragon13 אינו מחובר  

חבר מתאריך: 19.09.05
הודעות: 1,280
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי PKM שמתחילה ב "מקלעים במלחמת ויטנאם והיום..."

From my reading, I understood that the M60 was generaly considered relatively complicated to maintain and had delicate internal parts. It had several inherent flaws such as the bipods being attached to the removable barrel rather than to the gas cylinder like on the MAG and the carrying handle was attached to the body. This meant a second person had to hold the body up in order to change a hot barrel using asbestos gloves. The rear sight was zeroed rather than the front sight on the barrel so if you switched barrels you lost zero. Plus if you slammed the top cover shut while the michlol was forward you could break it..

The later M60E3 version which looks like the one shown here was an attempt to improve it and make it easier to carry. To make it lighter the barrel was lightened and shortened however this mad the gun even less reliable and required a barrel change every 100 rounds fired

The ironic thing is that the M60 was designed in the 1950s based on many feature of the WW2 German MG42 that the Americans were so impressed with. Meanwhile the MAG58 was developed at the same time by the Belgians based on the mechanism of the American M1918 Browning BAR. Since then the MAG has become the most popular 7.62 MG in the Western world.

About 30 years after adopting the M60, the American realize that they made a mistake and replace the M60 with the MAG. Of course they won't admit that they were wrong so they add a few needless accessories and call it the new M240

see here:
http://world.guns.ru/machine/mg12-e.htm

BTW, there is a more recent attempt to make a compact 7.62 MG based on the FN Minimi/M249 SAW
http://world.guns.ru/machine/mg38-e.htm

ישן 03-04-2007, 22:47
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי megashock שמתחילה ב "טעות הקלדה"

את המינימי לא הטמיעו נכון בצבא.

מנסיוני האישי, המאג הוא נשק מאוד אמין לשימוש חי"ר. הנגב קצת פחות אמין, וחלק מזה הוא תוצאה של תחמושת עדינה יותר (5.56), אבל שוב, אני מאוד מרוצה מהנגב. רוב הבעיות שניתקלתי בהן (כמפקד מול חיילים), היו של כלים מכוסחים בבא"חים ושל מיומנות נמוכה.

תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:47

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר