22-04-2007, 19:55
|
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.03
הודעות: 6,670
|
|
טמבל, בטוח לא יצאתי, אבל אני חושש שאתה לא קראת לעומק את התגובה שלי.
אתה אמרת שהלוקרים גורמים לשני הגלגלים הקדמיים להסתובב באותה מהירות - את זה עושה נעילת דיפרנציאל.
אני אמרתי שלדעתי הלוקרים מחברים את הגלגל עצמו לציריה - בלי שום קשר לדיפרנציאל.
לגבי הידע שלי - אני כבר שלוש שנים בצבא, מחרתיים אני משתחרר, זכיתי לפרק או להרכיב או סתם להכיר כל תיבת העברה ו/או דיפרנציאל שפגשתי והכרתי, זכיתי לנהוג בצבא על האמר, אביר, סופה, טויוטה, דימקס ודיפנדר!
חוץ מהטויוטה כולם אבל כולם 4 על 4!!!
אין אפשרות לנעול דיפרנציאל דרך הלוקרים!!! אלא אם כן זה חשמלי, אבל אם זה חשמלי אז למה לא לשים את זה בתוך הרכב ליד הכפתור של האורות כמו שיש במיצובישי מגנות האהובה עליי?
במידה והרגשת שאני מזלזל בך או משהו אני ממש מצטער אני לא התכוונתי לזה!!!
נתתי לך קישור לוויקיפדיה כדי שתלמד על נעילת דיפרנציאל ותבין על מה אני מדבר.
אני מכיר את אחד האתרים שנתת אבל אני נשאר בפרש,
במידה ואני אפגוש השבוע את אחד השכנים שלי עם טויוטה כזאת אני אתן לך תשובה מדויקת לגבי מה שהם עושים.
איתמר.
_____________________________________
|