לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 06-05-2007, 19:00
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,805
שאלה פשוטה, תשובה מורכבת
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי TANK שמתחילה ב "בלק-הוק ומלחמת ויטנאם ..."

אני יכול לחשוב על לא מעט נקודות שנוגעות כמעט לכל מאפיין הקשור למבנה והמאפיינים:
שרידות גבוהה לריסוק מבנה מוקשח בהרבה משל היואי, עמיד בנחיתות שהיואי היה מתפרק בהן, שילדה חזקה בהרבה וכיסאות צוות עמידי-התרסקות.
שרידות גבוהה לפגיעות נשק מנועים עמידים בהרבה שיכולים לטוס גם עם מחסור קשה בשמן, להבי רוטור עמידים לפגיעות נק"ל, ועוד היד נטויה.
התאמת המבנה לצרכים מבצעיים חלונות ייעודיים למקלעים (שדה אש נקי גם בזמן פריקת כוחות), תא נוסעים גדול בהרבה, מנועים חזקים יותר המאפשרים נשיאת משקלים כבדים יותר.

בעניין פייבהוק/נייטהוק/סיהוק/שיהוק וכל היתר -לא משתמשים בהם כי קיים כלל-אצבע שבח"א כל כלי טיס הוא רב-משימתי ולא משמש למטרה אחת בודדת. התוצאה היא חיסכון תקציבי משמעותי, וחוץ מזה בגלל צרכים מבצעיים יש מאפיינים ומערכות שנמצאים בארה"ב רק בכלים ייעודיים ואצלנו מותקנים ברוב המסוקים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 06-05-2007, 19:23
צלמית המשתמש של nsdq160
  nsdq160 nsdq160 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.08.04
הודעות: 1,575
פה יש לך פרוט ספציפי של חלק מדרישות השרידות + דרישות נוספות
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי TANK שמתחילה ב "המוון תודה לכולם |עשר|"

Systems would require the ability to continue operation if hit by small-arms fire ranging from 7.62 mm to 23.7 mm. In addition to aircraft hardware, survival of flight personnel became a primary ingredient in the combat design of the aircraft. The flight crew required armored, crashworthy seats. If mortally hit and high-impact ground contact was inevitable, the helicopter was required to withstand g forces of 20g forward, 20g vertically, and 18g laterally, three times the capability of existing helicopters. This equated to a 38 foot-per-second vertical crash, survivable by flight crew and troops. Reliability of the design would require triply redundant hydraulic and electrical systems, dual engines, an auxiliary power unit, separated dual controls, a self-sealing crashworthy fuel system and other system redundancies throughout the helicopter.



תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
"[Nuclear] war is unthinkable but not impossible, and therefore we must think about it" - Bernard Brodie



נערך לאחרונה ע"י nsdq160 בתאריך 06-05-2007 בשעה 19:28.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:31

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר