19-12-2009, 23:54
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
|
|
בינתיים שלושה
Lavochkin LA-190
התחרה על התואר (לפי הדרישה של סטאלין) "מטוס הקרב המהיר בעולם". מתמודדים אחרים היו ה I-350 (ה"אבא" של המיג-19) וה YAK-1000 שלא עבר את שלב טיסות הניסוי. החימוש כלל שני תותחי N-37 בקוטר (מפתיע של...) 37 מ"מ. לאחר שמונה טיסות ניסוי נפסק הפרוייקט, ושיא המהירות הושג במרץ 1951, 1190 קמ"ש בגובה 5 ק"מ, 1.03 מאך.
I-320, מתוצרת MiG. פותח על-מנת לענות לדרישה משנת 1948 למטוס קרב דו-מנועי בעל יכולת לפעול בכל מזג אוויר. גם הוא היה מצוייד בשני תותחי N-37. אב-הטיפוס הראשון המריא בינואר 1949. בוטל ב 1951.
Alekseev I-215
פותח בשל הקשיים להתאים את קודמו, ה I-211, למנועי הרולס-רויס Derwent במקום מנועי ה Lyulka TR-1. טס לראשונה בדצמבר 1947. לאחר מספר טיסות ניסוי מוצלחות הוחלט לפתח גם את ה I-212, דגם דו-מושבי לתקיפות ליליות המונע ע"י מנועי רולס-רויס Nene. שני הפרוייקטים בוטלו לפי השמועה בגלל פליטת פה של אלכסנדר יאקובלב שה I-215 הוא "רק עוד ווריאציה של ה ME-262 הגרמני", מה שהרגיז את סטאלין וגרם לביטול.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 19-12-2009 בשעה 23:58.
|