17-05-2007, 18:02
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 10,153
|
|
די! אני לא יכולה יותר עם האוטובוסים המסרחים האלו!
בשעה 16:55 אני עומדת בצומת חולון ומחכה לאוטובוס שאמור להגיע לבת ים. האוטובוס אמור להגיע כל רבע שעה. בשעה 17:30 אני מתקשרת לאגד ושואלת מה קורה. המוקדנית המטומטמת עונה לי "שני אוטובוסים באמת לא יצאו, אבל אני לא יכולה להגיד לך את הסיבה". אני חיייבת להודות שאיבדתי את קור הרוח ודי התפרצתי על המוקדנית שלא יודעת מהחיים שלה. בסופו של דבר עליתי לאוטובוס המסריח והעמוס לעייפה בשעה 17:50, כשאני כבר חצי מעולפת מעמידה של שעה רצופה בשמש.
תגידו, נשמע לכם הגיוני ששני אוטובוסים לא יצאו סתם ככה? איך יכול להיות שחברה שנותנת שירות תצפצף ככה על הנוסעים שלה? ואני חייבת להגיד שהמתנה כזאת היא לא חריגה,וזה חוזר על עצמו כל כמה שבועות. שלחתי כמה וכמה תלונות לאגד, והם לא ענו לי בכלל (מספר הטלפון של תלונות הציבור של אגד הוא סודי יותר מטילים גרעיניים). גם למשרד התחבורה כתבתי, אבל הם רצו שאני אבוא במיוחד להעיד ולהפסיד יום עבודה. אז התלוננתי עוד פעם, ואני מתכוונת ללכת עד הסוף. יש עוד גורם שיכול לעזור לי?
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י minimax בתאריך 17-05-2007 בשעה 18:04.
|