לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה   מה שבראש היתרון האנסי | freedom.fresh.co.il   נושא: ילדה, רוצה לבוא אתי לדירה? –אני רק בת ארבע־עשרה. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > מה שבראש
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 25-05-2007, 11:07
  ShaoLiN ShaoLiN אינו מחובר  

חבר מתאריך: 08.11.04
הודעות: 82
בעקבות אשכול השלמות של וין דיזל:

If you rearrange the letters in Vin Diesel it reveals his credo: "I End Lives."

There is no "I" in team. There are two "I"s in Vin Diesel. Fuck you, team.

Vin Diesel has the heart of a child. He keeps it in a small box.

Vin Diesel once walked down the street with a massive erection. There were no survivors.

When Vin Diesel deletes files from his computer, he doesn't send them to the Recycle Bin. He sends them to hell.

On his birthday, Vin Diesel randomly selects one lucky child to be thrown into the sun.

The word "lesbian" derives from an old Latin phrase that roughly translates as "She who has not yet been introduced to Vin Diesel."

On the sixth day, God said, "let there never be Vin Diesel." On the seventh day, God was in the hospital.

There is no theory of evolution, just a list of creatures Vin Diesel allows to live.

If you are within one mile of Vin Diesel and you drop your toast, it will always land butter side up. Always.

Vin Diesel coined the phrase "Pardon my French" after picking up a French man and using him like a bat to club people.

Vin Diesel takes the phrase "Breakfast of Champions" literally. He once ate Tiger Woods, Wayne Gretzky, and Russel Crowe in one meal.

Only once has Vin Diesel ever cried. The only survivors were a bunch of animals and some dude named Noah.

פורסם פה פעם, כבר שכחתי מתי, אבל נחמד להזכר
לקוח מהאתר הזה http://4q.cc/index.php?pid=top100&person=vin , יש שם גם על צ'אק נוריס ומיסטר טי.
עריכה: אני זוכר גם עובדות כאלה על יאיר לפיד. מי שמביא לכאן, שיבורך

נערך לאחרונה ע"י ShaoLiN בתאריך 25-05-2007 בשעה 11:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:08

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר