לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 16-07-2007, 17:17
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי GARFILD שמתחילה ב "הזרקה חד נקודתית"

אני יסביר לך בקצרה כי אני קצת ממהר אבל לפחות תבין...
הזרקה חד נקודתית פועל כמעט על אותו העיקרון של קרבורטור רק שבהזרקה חד נקודתית יש מזרק 1 שמזירק דלק למספר בוכנות למשל 4 וההזרקת דלק מבוקרת ע"י מחשב ניהול מנוע...
ולא כמו בקרבורטור שזה מכני והדלק והאוויר הם יחס קבוע... בהזרקה זה ע"י מחשב וזה ניתן לשינוי כל הזמן...
הזרקה רק נקודתית זה מזרק 1 לכל בוכנה למשל אם יש 4בוכנות אז לכל בוכנה יש מזרק שמזריק לה באופן ישיר את הכמות הדלק..

בקרבורטור ההספק נמוך לעומת הזרקה חד נקודתית ורב נקודתית.
בהזרקה חד נקודתית יש עליה בהספק כל רכב והשיפור שלו אבל יש עליה ויש גם יותר חסכון בדלק כי הכל נשלט ע"י מחשב ברגע שמדובר בהזרקה. בקרבורטור זה בזבוז דלק ביגלל שהוא מזריק דלק רק באופן מכאני...
בהזרקה רב נקודתית יש בהרבה יותר הספק מהזרקה חד נקודתית כי לכל בוכנה יש מזרק בנפרד שמזריק את הכמות הדרושה להפעלת המנוע בהספק הרבה יותר טוב..
אשמח לנענות על שאלות אם יהיה..
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:19

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר