12-06-2007, 22:34
|
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.03
הודעות: 6,670
|
|
תראה מה כתב יקיר,
בזמן שיש אויר הגלגל יכול לשנות את צורתו ולספוג זעזועים, ברגע שיהיה גומי הגלגל יהיה קשה כמעט כמו גלגל מברזל...
אחיזה - מאותה סיבה של הזעזועים - הגלגל לא יהיה מרוח כראוי על הכביש ולא ישתנה עם כיוון הרכב.
צריכת דלק - גלגל רגיל שוקל בסביבות 20 קילו, גלגל מלא בגומי ישקול בסביבות 50-60 קילו כפול 4 זה מוסיף 200 קילו לרכב... לצורך העניין גלגל של האמר שוקל 40 קילו ובקושי אפשר להרים אותו...
היגוי - אתה מסובב את הגלגל ימינה במאה קמ"ש האוטו מנסה להמשיך ישר אז כל הגלגל זז יחסית לאן שהצמיג הולך, עם גומי - סיכוי מאוד גדול שברגע שסובבת את ההגה במאה קמ"ש אתה תאבד את האחיזה בגלגלים הקדמיים - מניסיון - זה ממש לא כדאי במאה קמ"ש...
_____________________________________
|