לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 21-06-2007, 11:54
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי bnrk שמתחילה ב "גולף GTI"

איזה נפח מנוע? ויש מגדש טורבו או אין? הדרישות שלך קצת גבוהות אפשרי עם לעשות הרבה שיפוצים לכל מיני חלקים והחלפתם אבל בסופו של דבר יש גבול מסויים...
למשל אפשר להחליף לקאמשפטים חמים, פילטר אוויר פתוח, אם אין מגדש טורבו אז להוסיף, הוספת צ'יפ למחשב לא מוסיף הרבה, אם יש מגדש טורבו ניתן לגלח טיפה מראש המנוע זה מאוד מסוכן ועלול להרוס את המנוע אבל זה משפר את יחס הדחיסה, החלקת סעפת היניקה (לא בכל רכב זה טוב זה עלול להרוס את הסעפת וליגרוע אבל ברוב המקרים קצת משפר את זרימת האוויר. יש עוד הרבה שיפורים שאפשר לעשות אבל יש הרבה סיכונים ואם משהו מתפשל מגיעים רק לנזקים..

אם אתה רוצה לעשות שיפורים בלי סיכונים את יכול להחליף את הקאמשפטים לחמים,פילטר אוויר פתוח, הוספת מגדש טורבו (זה מסוכן אבל אם מבצעים את זה אצל מישהו מיקצועי ואמין לא יהיה סיכון גדול.)

יש עוד כמה גסרים שיכולים להוסיף עוד כוח.
אל תישכח לענות על
נפח מנוע?
יש מגדש טורבו?
מה עד עכשיו החלפת במנוע לשיפור?
אתה בטוח שאתה מוכן להשקיע 40אלף על שיפור המנוע?
יקיר

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 21-06-2007 בשעה 12:00.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 25-06-2007, 21:47
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי the waiter שמתחילה ב "קצת התבלבלתי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי the waiter
אם אתה שם טורבו גדול יותר את תצטרך לשחק גם עם המחשב כי תוספת של אוויר בלי תוספת של דלק לא שווה כלום

אני מקווה שאתה מודע למה שאתה כותב....
אין קשר בין האוויר במה שאמרת כמות הדלק תמיד תהייה נכונה לפי כמות האוויר כי יש בצינור היניקה של האוויר (שמתחבר למצערת) יש חיישן שמודד את כמות האוויר ככה שאם ניכנס הרבה אוויר אז המחשב ניהול מנוע יודע לבד להעלות את כמות הדלק או להוריד תלוי בכמות האוויר אבל מה שכתבת אין שום קשר.
הציפ' הזה שמוסיפים למחשב סתם שטויות עדיף לשמור את הכסף ולא לזרוק אותו על דברים שלא מועילים.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 25-06-2007 בשעה 21:49.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 26-06-2007, 10:31
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי BUBY שמתחילה ב "החיישן שאחראי על הכנסת דלק..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי BUBY
החיישן שאחראי על הכנסת דלק לפי אוויר מוגבל ע"י הצ'יפ בצורה מסויימת, ולכן צריך להחליף את הצי'פ על מנת שתהיה אפשרות להכנסת כמות דלק גבוהה יותר.

לא הגיוני!
כי תהיה תערובות יולתר מידי עשירה!... המחשב ניהול מנוע יודע בדיוק כמה דלק צריך אז אם מוסים דלק תהיה תערובת עשירה מידי של לק והרכב יבלע הרבה דלק.
צריך כמות ביחס לכמות אם אני ישים מגדש טורבו אני לא אצטרך להוסיף שום ציפ' כמות הדלק תיגדל בהתאם לאוויר שהמגדש יכניס למנוע והחיישן כבר ימדוד את כמות האוויר..
מכל מי ששמעתי שהוסיף את הציפ' אף אחד לא שמעתי ממנו שהוא נהנה עם זה ושזה עזר לו...
יכול להיות שהציפ' יעלה את צריכת הדלק אבל זה פעולה שהיא לא נכונה ביגלל שבהכמות צריכה להיות מדוייקת ולא סתם להוסיף עוד דלק.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 26-06-2007, 11:08
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי BUBY שמתחילה ב "אתה צודק לחלוטין, אבל, אם..."

בסדר, אם אני שם מגדש טורבו הוא דוחס אוויר חזק למנוע לא משנה כמה כמות אוויר הוא דוחס העיקר שהחיישן שח הניהול מנוע סופר את כמות האוויר הזאת ומוסיף כמה דלק שהמנוע צריך לפי כמות האוויר.
לגבי הציפ' אתה כניראה מנסה להסביר שהציפ' הזה מוסיף עוד דלק בנוסף ממה שהמחשב ניהול מנוע נותן את הכמות הנכונה אתה בא להגיד שהציפ' מוסיף עוד דלק למנוע כדי שתהיה תערובת יותר עשריב בדלק אבל זה לא כל כך נכון.
נניח ואני קובע את צריכת הדלק של המנוע.. ואני עושה ככה:1 הרבה אוויר למונוע קצת דלק- תערובת עניה - זה לא טוב לא יהיה כוח למנוע.

קצת אוויר מלא דלק- תערובת עשירה בדלק אבל אין מספיק אוויר כדי לשרוף את כל הדלק הזה אז יצא עשן שחור מהאגזוז כי הדלק לא נשרף טוב כי אין לא הרבה אוויר ביחס לדלק..

בקיצור הציפ' הזה מעלה בקצת את צריכת הדלק והוא אמור לתת עוד ביצועים למנוע שזה נישמע הזוי ולא אמיתי בשביל להוסף כוח למנוע לא משפרים חלקי אלקטרוניקה לפני שינויים במנוע..

אם הוא ישים קאמשאפטים חמים אז השסטומים ישארו יותר שזמן פתוחים והמנוע יכול למלא את כל הבוכנה באוויר ולנצל את האווירץ שיש קאמשפטים אורגנליים אז הבוכנה לא כולה מספיקה להתמלות באוויר ביגלל שהשסטומים נסגרים מהר מאוד. החלפת הקאמשפטים לחמים תאפשר לבוכנה לינוק יותר אוויר= יותר דלק ביחס לאוויר שהחיישן מדד שזה יהיה שיפור משמעותי ומורגש!..
וביחד עם הקאמשפטים
מוסיפים את פילטר האוויר הפתוח שהוא יקל על יניקת האוויר, פילטר אוויר שהוא רגיל אז יש לו התנגדות חזקה והמנוע קשה לו למשוך אוויר דרכו, פילטר אוויר פתוח מקל על יניקת האוויר אבל לא מכניס יותר אוויר למנוע.
הרבה חושבים שפילטר אוויר פתוח מכניס יותר אוויר אבל זאת טעות כי הכל תלוי ביניקה וברגע שתהיה התנגדות ליניקת אוויר זה גורע קצת מהביצועים.
מפילטר אאויר פתוח לבד בלי כלום לא ניתן לפתח ציפיות שתהיה שיפור משמעותי וממש מורגש אלא שיפור חלש שמרגישים שהמנוע מגיב מהר יותר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 26-06-2007, 23:50
צלמית המשתמש של Discover
  Discover Discover אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.11.01
הודעות: 6,813
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "בסדר, אם אני שם מגדש טורבו..."

אתה יכול להמשיך להגיד ולהסביר ב50 אלף דרכים שונות למה זה לא הגיוני.
בפועל, "צ'יפ" שזה בעצם עדכון תוכנת ניהול המנוע ידועה כאחד השיפורים שנותנים את התמורה הכי טובה לכסף לרכב בעל מגדש טורבו.
העדכון של תוכנת ניהול המנוע ממפה לגמרי מחדש את המנוע ואת יחסי התערובות והדחיסה שלו.

אתה מוזמן לעשות חיפוש בgoogle על צ'יפים שכאלה.
אחת החברות הגדולות שמתעסקת בזה נקראת superchips ויש עוד חברות רבות מאוד בתחום.
כל חברות השיפורים הגדולות בעולם, כולל ABT, BARBUS, HAMANN ועוד מתעסקות בעדכוני תוכנת ניהול מנוע ומציגות שיפורים חד משמעיים של למעלה מ20 אחוז בכ"ס ושיפורים יפים בכמות הקג"מ שמפיק המנוע.
_____________________________________
2007 Porsche 911 Carrera 4S Coupe (White)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:42

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר