16-07-2007, 10:52
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
מה זה אתה כניראה עובד עם החברה הזאת ועושה פירסומות על חשבון הפורום ההאא?
עשית גרף שמתאר את "החיסכון" בדלק...
ועוד רשמת בקבוק ראשון בקבוק שני וכו.. זאת אומרת כל בקבוק שרוכשים החברה עושה על זה רווח והרכב יהיה אחרי זה במוסך....
(אם אתה לא עובד בחברה הזאת אני מצטער שהאשמתי אותך אבל אתה נשמע כמו עובד בחברה שמשכנע אנשים.. ואם אתה משתמש בתוספי דלק ישירות לטנק אתה עושה טעות חמורה..)
לא ניתן לחסוך דלק עם כל תוסף!.. כל התוספים האלה זה עבודה בעיניים ולשפוך אותם לטנק דלק זאת טעות חמורה מי שישפוך תוסף דלק לטנק!.
גורם לסתימות במערכת הדלק וזה לא חוסך שום טיפה של דלק אז זה עבודה בעיניים!.
מה שכן זה מנקה את הפיח של המנוע וזה בדוק..
אבל לא בדרך של לישפוך את התוסף לדלק כי זה יגרום רק לנזק, לרכבים חדשים משנת 2005 למשל אם שמים את התוסף בטנק דלק הנזק פחות חמור..
כי ברכבים ישנים יותר מ2005 כבר הצטברו משקעים בטנק דלק ובצינורות המובילים ואז ששמים את התוסף הוא ממיס את כל המשקעים והלכלוך הזה ומרכז אותו באיזה נקודה אחת שזאת סתימה מאוד חזקה.. סותם גם את הפילטר דלק ומקצר את הזמן שהוא אמור להיות טוב..
אז לפני שאתם חושבים על להוסיף תוסף לדלק תחשבו שוב אם כדאי לכם..
בכל אופן אני משתמש רק עם תוסף K44 BG ואני לא שופך אותו לטנק דלק אני עושה אינפוזיה ישירה למערכת הזרקה/קרבורטור.. יצא לי לעשות את זה כבר 3פעמים והתוצאה מרגישים הבדל בתגובה של דוושת הגז יותר מהירה...
----------------
ציטוט:
במקור נכתב על ידי BUBY
יקיר התכוונתי למנועים הגדולים של במוו, 530 545 הם די שותים, אתה לא מסכים?
איזה עוד רכבים?
האמר, אביר, סופה...
האמר 6500סמ"ק עושה 4 קילומטר לליטר.
|
לBUBY אני לא ידעתי שאתה מדבר על מנועים בנפחים עצומים לפי מה שחשבתי.. מסכים איתך נפחים של 6500 סמ"ק זה עצום וזה מנוע זולל דלק..
אבל הדלק הזה לא נשרף סתם על ריק המנועים האלה מפיקים מומנט עצום וחזק ביגלל שהם עובדים בעומסים למשל בשטח צריך הרבה כוח אז הדלק הולך מהר מאוד במנועים כאלה..
נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 16-07-2007 בשעה 11:04.
|