לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #12  
ישן 14-02-2008, 23:20
  שחר אדום שחר אדום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
לדעתי
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "אני אומר את זה בגלל התחושה..."

הערכה שלי , מבוססת על היכרות שטחית עם השניים :

נחושתן:
חזק- מבריק,מקצוען,כושר תכנון וביצוע, שקול מאד ומחושב
חלש-מיומנויות פיקוד והנעת אנשים , יחסי אנוש,פוליטיקה ויח"צ (ח-ש-ו-ב!!!)

אשל:
חזק-טיסה,פוליטיקה,יח"צ
חלש-לקיחת אחריות (מי אמר ירי פתן לעבר כוחותינו ?...) , יכולת להסתכל ל"פשוטי העם" בגובה העיניים , סנוביזם חריף.

מי מתאים? שאלה קשה. מקצועית הייתי בוחר בעידו (וזה גם מה שלדעתי חושב שקדי ) , אבל... במחשבה שניה - לתפקיד המנכ"ל לא בוחרים במהנדס הכי טוב ... דווקא לתפקיד המנהל הייתי מתפשר במקצועיות לטובת פוליטיקה ,קשרים ,ו"פיתוח עסקי" . בקיצור - כנראה שאשל יגייס לובי חזק יותר ויזכה בתפקיד.

מה שבטוח - שניהם מוכשרים וראויים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 14-02-2008, 23:40
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי שחר אדום שמתחילה ב "לדעתי"

אתה יודע, לפי הניתוח היפה שלך.. שניהם לא מסוגלים להכנס לנעליים של חלוץ ושקדי בלי לחוש את הרווח בצדדים.
חלוץ, עם כל כמה שאוהבים למתוח עליו ביקורת, כן ידע לדבר עם פשוטי העם, ושקדי במובן הזה הוא האנטיתזה של "דמות הטייס" (מההתרשמות שלי, ולא רק שלי, ממנו כאדם).

כמה חשוב יח"צ כיום?
מעשית חלוץ ושקדי סללו את פני החיל לעשר השנים הקרובות (לפחות. תיאורטית - עד 2025). ההחלטות על הרכש ופני החיל בעתיד כבר בוצעו, והכלים המשמעותיים ביותר לחיל ייכנסו בקדנציה וחצי הבאות (האיתן וה-F-35).
לענ"ד, צריך מישהו שידע לנהל טוב את מה שהשיגו הקודמים.

אגב, לי אין כמעט ספק שהבא בתור לתפקיד הרמ"ט יהיה יוחנן לוקר, והוא יצטרך לריב מול ג'ק יעקובי על מח"א הבאהבא.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 15-02-2008, 11:58
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי שוטניק שמתחילה ב "מח"א חדש"

ועוד שתי נקודות מענינות:
זו פעם שניה ברציפות שהמועמד "המוביל" לא נבחר והפעם השניה ברציפות שיש קשר פוליטי משפחתי (שלא ברור אם השפיע או לא בבחירה......אני מקוה מאוד שלא..).
ידלין עם הקשר הברור לעבודה (שלא נבחר כמובן..) ונחושתן עם הקשר הברור לליכוד ההיסטורי (שכן נבחר עכשיו..)

נקודה נוספת ורלוונטית, ולא ברור אם הבוסים לקחו זאת בחשבון או לא, אבל אם כן זה מסביר את הבחירה:
אמיר אשל מספיק צעיר להיות מח"א גם בסיבוב הבא, לעומתו נחושתן, אם לא היה נבחר הפעם, כבר כנראה לא היה מח"א....בסיבוב הבא לא ברור אם יש מישהו בקליבר של להיות מח"א, יש כמה גנרלים שהם בסדר גמור אבל לא באמת ברמת מח"א. לעומת זאת בשכבת האל"מ של היום (והתא"ל החדשים) יש חבורה שכל אחד מהם קליבר ומועמד רציני למח"א...למי שמכיר את ב' (בן של מח"א לשעבר) ע' (רמ"ח מבצעים במלחמת לבנון) ח' ואולי עוד אחד או שניים...בקיצור בעוד 8 שנים יהיו כמה קצינים בקליבר מאוד מתאים להיות מח"א אבל הם קצת צעירים למח"אות בעוד 4 שנים....לכן, אם העדיפו את נחושתן על מנת שאשל יהיה המפקד בעוד 4 שנים, איפה שיש קצת בעיה, אז זה בהחלט הגיוני...
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 15-02-2008, 15:06
  שחר אדום שחר אדום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
?
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "ועוד שתי נקודות מענינות: זו..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
ועוד שתי נקודות מענינות:
זו פעם שניה ברציפות שהמועמד "המוביל" לא נבחר והפעם השניה ברציפות שיש קשר פוליטי משפחתי (שלא ברור אם השפיע או לא בבחירה......אני מקוה מאוד שלא..).
ידלין עם הקשר הברור לעבודה (שלא נבחר כמובן..) ונחושתן עם הקשר הברור לליכוד ההיסטורי (שכן נבחר עכשיו..)

נקודה נוספת ורלוונטית, ולא ברור אם הבוסים לקחו זאת בחשבון או לא, אבל אם כן זה מסביר את הבחירה:
אמיר אשל מספיק צעיר להיות מח"א גם בסיבוב הבא, לעומתו נחושתן, אם לא היה נבחר הפעם, כבר כנראה לא היה מח"א....בסיבוב הבא לא ברור אם יש מישהו בקליבר של להיות מח"א, יש כמה גנרלים שהם בסדר גמור אבל לא באמת ברמת מח"א. לעומת זאת בשכבת האל"מ של היום (והתא"ל החדשים) יש חבורה שכל אחד מהם קליבר ומועמד רציני למח"א...למי שמכיר את ב' (בן של מח"א לשעבר) ע' (רמ"ח מבצעים במלחמת לבנון) ח' ואולי עוד אחד או שניים...בקיצור בעוד 8 שנים יהיו כמה קצינים בקליבר מאוד מתאים להיות מח"א אבל הם קצת צעירים למח"אות בעוד 4 שנים....לכן, אם העדיפו את נחושתן על מנת שאשל יהיה המפקד בעוד 4 שנים, איפה שיש קצת בעיה, אז זה בהחלט הגיוני...


היי

אם כבר הזכרת את נ' , מה הוא עושה היום באמת? עדיין הרמ"ח?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 15-02-2008, 14:01
  strong11 strong11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.11.04
הודעות: 2,109
תגובה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי שוטניק שמתחילה ב "מח"א חדש"

שש אפשרויות וחמישה מועמדים, כולל שניים מטעם עצמם. הכי אידיאלי היה לתת לשקדי, מהמפקדים המוצלחים ובעיקר הצנועים יותר שהיו לזרוע, שנה חמישית בגלל ה SHOWDOWN עם איראן והיו לכך תקדימים (וייצמן, הוד) אבל מה לעשות ששקדי לא רוצה להישאר, לא כמח"א וגם לא במטה הכללי. אחרי השבחים שוינוגרד חלקה לחיל שבפיקודו, מבחינתו הוא פורש בשיא ורמטכ"ל שני מח"א (הוא) הרי כבר לא יהיה. ידלין - המתינו עם ההחלטה עד שוינוגרד תטהר את ידלין אבל אחרי הקזת הדם שעבר בשנה וחצי האחרונות לא פלא שגם הוא מעוניין לפרוש מצה"ל בשנה הבאה בתום הקדנציה. לדעתי אם היה רוצה היה מקבל את התפקיד בהליכה. לוקר אדם מוכשר ורב זכויות אבל חסר סיכוי ריאלי, מועמד מטעם עצמו ובעיקר הכתבים הצבאיים, אפשר להניח שימצא את עצמו בעתיד בתפקיד מטכ"לי כלשהו. איש המילואים נחשב מועמד ריאלי גם בסיבוב הקודם אבל כבר-פלוגתא של חלוץ היה בעל סיכויים נמוכים. היום לעומת זאת הוא מקורב לגורמים הנכונים במשב"ט ובמטכ"ל האנטי-חלוץ של היום אבל העדפתו של אשכנזי לבוגר תפקיד מטכ"לי הפכה את מועמדותו שוב לחסרת סיכוי ריאלי. אשל אם חלוץ היה נותר רמטכ"ל לדעתי המינוי של אשל היה בכיס אבל דברים השתנו ויש אף אומרים שאשל הימר חזק מדי על הסוס הלא נכון (בגיבוי עיוור לחלוץ). בכל מקרה, הוא לא כיהן בתפקיד מטכ"לי ואף נתפש אצל גורמים מסויימים במטה הכללי ובוינוגרד (לא בח"א) כאחראי ולו חלקית ל 2 הכשלים של ח"א במלחמה - ריבוי התאונות / תקלות (כולל סיפור עמדת האו"ם, כפר כנא 2, הנחתת אוגדה 98) והאיטיות / הססנות שבפינוי פצועים משדה הקרב. אפשר להניח שאם ירצה ויתרצה, הוא ימצא את עצמו בתפקיד מטכ"לי מפנק שיאפשר לו להתמודד בבו הזמן על תפקיד מח"א הבא, נגיד אחרי קדנציה של שנתיים כראש אמ"ש ושנתיים נוספות כנספח בחו"ל. סיכויו להפוך לראש אמ"ן שני ברצף מח"א אחרי ידלין לדעתי אפסיים אבל לכו תדעו. נחושתן אולי אינו כריזמטי ובומבסטי כאשל אבל מאידך במטכ"ל האנטי-חלוץ של היום העדר תכונות אלו ממש לא נתפש כחולשה, אם כבר ההפך. הוא ביצע (הרבה) יותר תפקידי מטה מאשל וגם נושא בתפקיד מפתח במטכ"ל בשנה וחצי האחרונות (כולל מעורבות בתהליכים ומגעים עם הפלסטינאים) ואף זוכה בו ככל הנראה להערכה רבה, מוכר ומיודד עם חברי המטה הכללי ולא פחות חשוב, הוא אינו "נגוע" בוינוגרד. המינוי שלו גם אינו תקדימי - כזכור אביהו בן-נון התמנה לתפקיד אחרי כהונה דומה כראש אגף התכנון והיה לאחד מהמח"אות המוצלחים ביותר.

נערך לאחרונה ע"י strong11 בתאריך 15-02-2008 בשעה 14:26.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 15-02-2008, 14:36
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "3 תאונות היו מיותרות/נמנעות,..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
3 תאונות היו מיותרות/נמנעות, כך נראה..
1 (יסעור) אשמת תכנון - ניתן להאשים בכך את אשל.
2 (פתנים) ככל הנראה באשמת הטייסים.
1 (סופה) אשמת צוות קרקע, וכנראה גם להק ציוד.

גם אם מה שאתה כותב נכון, אז זה לא סותר רת מה שאני כתבתי. תמיד יהיו תאונות ותקלות במלחמה. כמות התאונות/ תקלות במלחמת לבנון 2 ביחס לכמות הגיחות והתקיפות היתה קטנה בכל סטנדרט מערבי ולסטנדרט מזרחי אין בכלל מה להשוות...
לגבי הערותיך:
סעיף 1 זה תחקיר בדיעבד.. קל מאוד להגיד היום שזה "טעות תכנון" בפועל בזמן אמת זו היתה החלטה סבירה לחלוטין
סעיף 2 אכן "אשמת" הטייסים..אבל כמה קל לכתוב את זה וכמה קשה לטוס בלילה במלחמה ללא הרבה שעות שינה....
סעיף 3 כן,זה נכון כנראה אחריות להק ציוד...
.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 15-02-2008, 14:48
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=NehemiaG]3 תאונות היו..."

לגבי 3 - מה שאני זוכר מהתחקיר לא החמיא גם לצ"א, אבל מאנשי כיבוי שהיו באירוע (וראו את זה בזמן אמת) אני מבין שהתחקיר לא דייק דיו (אני מדבר על ההשוואה לאירועים הדומים שהיו בקרבת זמן ונגמרו בצורה שונה לחלוטין).

אגב, היו במלחמה עוד הרבה מאוד מאוד תקלות שבשגרה לא היו נסלחות בקלות, גם מבחינת צ"ק, וגם מבחינת צ"א, אבל אותן משום מה לא סופרים. כמות אירועי ה-כמעט ונפגע מבחינת צ"ק הדליקה הרבה מאוד נורות אדומות אצלנו, וגם זה לא עזר בזמן אמת.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 15-02-2008, 14:57
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "לגבי 3 - מה שאני זוכר מהתחקיר..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
לגבי 3 - מה שאני זוכר מהתחקיר לא החמיא גם לצ"א, אבל מאנשי כיבוי שהיו באירוע (וראו את זה בזמן אמת) אני מבין שהתחקיר לא דייק דיו (אני מדבר על ההשוואה לאירועים הדומים שהיו בקרבת זמן ונגמרו בצורה שונה לחלוטין).

אגב, היו במלחמה עוד הרבה מאוד מאוד תקלות שבשגרה לא היו נסלחות בקלות, גם מבחינת צ"ק, וגם מבחינת צ"א, אבל אותן משום מה לא סופרים. כמות אירועי ה-כמעט ונפגע מבחינת צ"ק הדליקה הרבה מאוד נורות אדומות אצלנו, וגם זה לא עזר בזמן אמת.

הצוות אויר טעה, אבל זו היתה טעות סבירה לחלוטין (גיצים בלילה שהיו יכולים בקלות להיות אש אבל היו בעצם גיצים מכן הנסע...), לכן התחקיר לא ממש בא אליהם בטענות, ובצדק.

בוודאי שבמלחמה שעובדים סביב השעון, ללא הרבה שינה, עם אילוצים מטורפים ובלת"מים, יהיו גם טעויות ותאונות שלא קורות ביום יום. זה טבעי והגיוני. הפתרון היחיד הוא לוותר על מלחמות אחת ולתמיד.....
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 15-02-2008, 15:15
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי שחר אדום שמתחילה ב "..."

כן, תאונת השרף היא תאונה שלא יכולנו למנוע (אנחנו - חיל האוויר).
התרסקות מטוס נץ לפני מספר שנים היא גם תאונה שלא יכולנו אז למנוע, ואילו היום - כן.

יש עוד כמה דברים, שכרגע אני מנוע מלדבר עליהם בפורום, אבל המכנה המשותף שלהם הוא שמדובר בתאונת שחה"א לא יכל למנוע.

בכל מקרה, זה ברור לחלוטין שאת תאונת הסופה היה ניתן למנוע בעזרת עבודה לפי הנהלים. התאונה הזאת היא אחת מהמיותרות ביותר, להבדיל מהשתיים האחרות שהזכרתי למעלה.


נערך לאחרונה ע"י NehemiaG בתאריך 15-02-2008 בשעה 15:22.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 15-02-2008, 19:34
  strong11 strong11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.11.04
הודעות: 2,109
תגובה
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "רק תיקון קטן, (כן, אני שוב..."

קטונתי מלזלזל חס וחלילה בוודאי ממבטחי המקלדת אבל מדברייך הקורא התמים עוד עלול לחשוב כאילו מדובר במאמץ מלחמתי הרקוליאני דוגמת יוה"כ לפחות ועל כן בר השוואה. רוב הגיחות במלחמת לבנון השניה (כך בחרו לקרוא לה מפאת אורכה, ריבוי האבדות הבלתי הגיוני ובעיקר מיעוט ההישגים אל מול אויב דרדק) התבצעו כזכור במרחק של פחות מ 10 ק"מ מגבול מדינת ישראל אל מול גורם נטול כוח אווירי, מכ"מ או נ"מ משמעותיים, בוודאי לא בקנה מידה של יוה"כ או של"ג. גם יתר הגיחות התבצעו באזורים נטולי איום אווירי או נ"מ משמעותיים. למרות כל זאת, ולמרות שהמטוסים היום אמינים יותר ומגבלות הטיסה משמעותיות יותר, עדיין ח"א איבד יחסית יותר כלי טיס בתאונות במלחמה האחרונה מאשר ביוה"כ או בשל"ג, אם כי ההשוואה ליוה"כ בעייתית יותר בגלל העדר מסק"רים בח"א בזמנו, מיעוט הפעילות הלילית, מאפייני האיומים ופרמטרים אחרים. קיצר, גלוריקה מתבקשת לחוד, בואו כולנו ניקח דברים בפרופורציה.

נושא הנחתת המסוקים יום אחר יום באותו מקום בדיוק למרות הדיווחים על פעילות חיזבאללה סמוכה ולמרות שהיו קיימים מנחתים נוספים רבים באזור (שאף היה הגיוני ורצוי להשתמש בהם ללא קשר על מנת למזער סיכונים ולמנוע מהאויב לרכז את כוחותיו, עקרון בסיסי במלחמה) ביזיון שחצני אופייני שהיה ניתן וצריך להמנע/לעצור (היכן היה מערך הישת"פ והמכלולים שכל כך הרבה משאבים הושקעו בו?). בוא נסתפק באמירה הכללית שאם חס וחלילה היה נופל היסעור כאשר מפח"ט 35 עדיין בתוכו, יותר מסביר שמועמדותו של תא"ל אשל לתפקיד מח"א הבא לא הייתה עומדת כלל על הפרק.

נערך לאחרונה ע"י strong11 בתאריך 15-02-2008 בשעה 19:42.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 16-02-2008, 00:03
  strong11 strong11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.11.04
הודעות: 2,109
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "לא מדויק..לא דיברנו באשכול זה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
לא מדויק..לא דיברנו באשכול זה כלל על היפגעיות או נפילות, רק על תאונות ותקלות. בהתחשב בכך שכמות הגיחות דומה בין יום כיפור ללבנון 2 הרי שזה בר השוואה לחלוטין, ללא קשר למרחק של המטרות מהגבול...

>> אני מדבר על תאונות ותקלות (איך בדיוק הבנת משהו אחר מהכתוב) - היו יותר תאונות מבצעיות במלחמת לבנון השניה מאשר במלחמת יוה"כ. אתה מוזמן לבדוק את המספרים בזמנך הפנוי ולתקן אותי (או יותר נכון את עצמך).


לגבי הביקורת שלך על הנחתת המסוקים, אני לא קונה את זה בינתיים, צריך להביא הוכחות הרבה יותר רציניות (ואתה לא הבאת הוכחות כלל...לא כל שכן רציניות..) לכך שנעשתה טעות שהיא "ביזיון שחצני"..נשמע לי כמו יציאה רגילה של גנרל מקלדת, שאינה קשורה למציאות, אם היא קשורה, אשמח להפניות.


>> מפנה אותך לכתבה בנושא שהתפרסה לאחרונה ב 7 ימים בדיוק בנושא זה והתפוגגה ככל הנראה מזכרונך. והמילים שבחרתי עדינות לטעמי בהשוואה למה שנכתב שם. כמובן שתטען שזה סתם קשקוש עיתונאי אבל לאור הדברים שפורסמו נראה שנטל הוכחה מוטל עלייך במקרה זה ולא עליי.

נערך לאחרונה ע"י strong11 בתאריך 16-02-2008 בשעה 00:05.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 16-02-2008, 02:58
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי strong11 שמתחילה ב "[QUOTE=emile-a]לא מדויק..לא..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי strong11

>> מפנה אותך לכתבה בנושא שהתפרסה לאחרונה ב 7 ימים בדיוק בנושא זה והתפוגגה ככל הנראה מזכרונך. והמילים שבחרתי עדינות לטעמי בהשוואה למה שנכתב שם. כמובן שתטען שזה סתם קשקוש עיתונאי אבל לאור הדברים שפורסמו נראה שנטל הוכחה מוטל עלייך במקרה זה ולא עליי.

אוי אתה חמוד...ואתה עוד מבקש ממני לתקן את עצמי.??..אני מעריך שהעיתון מקשקש..ואני יודע שאתה מקשקש..:
תאונות לבנון2: 2 אפאצי שתנגשים. 1 אפאצי שמתרסק. 1 תאונת סופה בהמראה. סה"כ 3 תאונות.
תאונות יו"כ (וזה רק משיטוט של 10 דקות באינטרנט..אין לי ספק שבחיפוש רשמי בחיל האויר נמצא עוד כמה...): שחק 59 בהמראה. קורנס 697 בתקלה. קורנס של חנקין/ שאול לוי ביעף תלול בדמשק. כבר יש לנו שלוש תאונות..וזה כפי שכתבתי, רק משיטוט קטן בנט..אני מבטיח לך שיש עוד..וכבר עכשיו ברור שהמשפט מלא הביטחון שלך "בלבנון היו יותר תאונות" הינה הערה של חובבן..
תחזור כשתהיה קצת יותר רציני בבקשה.
אמיל
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 16-02-2008, 09:22
  strong11 strong11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.11.04
הודעות: 2,109
תגובה
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "..."

אוי אתה חמוד...ואתה עוד מבקש ממני לתקן את עצמי.??..אני מעריך שהעיתון מקשקש..ואני יודע שאתה מקשקש..:

>>תרשה לי להתעלם.

תאונות לבנון2: 2 אפאצי שתנגשים. 1 אפאצי שמתרסק. 1 תאונת סופה בהמראה. סה"כ 3 תאונות.
תאונות יו"כ (וזה רק משיטוט של 10 דקות באינטרנט..אין לי ספק שבחיפוש רשמי בחיל האויר נמצא עוד כמה...): שחק 59 בהמראה. קורנס 697 בתקלה. קורנס של חנקין/ שאול לוי ביעף תלול בדמשק. כבר יש לנו שלוש תאונות..

>> קורנס של חנקין/לוי נפל כתוצאה מתאונה? וואלה? את מכיר הרבה "תאונות" שבגללם זוכים אנשי הצוות במטוס באות העוז והמופת בהתאמה? ואתה כאמור טייס בח"א כן? שאפשר להניח שבמינימום עבר איזה מורשת קרב בקורס או נגיד תרבות יום א'? (או שאולי לך תדע באותו היום דווקא היית עסוק בפלרטט עם הפקמ"ציות במקום להקשיב?). מאחר ואינך מיצג רק את עצמך אלא את החיל המפואר שאת מדיו את ככל הנראה לובש, ממליץ לך בחום להרים במוצ"ש טלפון ליניב, הבן של לוי, ממנו אפשר להניח תלמד משהו על ה"תאונה" בה נפל אביו ובגינה קיבל את אות המופת ואולי בכך תטהר קצת את גלימת הבורות חסרת הטקט בה אתה מתדהר לצערי בזמן האחרון. אבל מאחר ואתה טוב בעיקר בגלישה באינטרנט (כדברייך), אולי במקום זאת פשוט תעבור קודם באתר הגבורה של עופר ידידינו ותרחיב קצת את אופקייך. בינתיים ממתין עדיין לשמוע על התאונות הנוספות ובמקביל ממליץ שתחפש באינטרנט גם איך מורחים קצת רוטב על הכובע והגרביים, שיהיה קל לעכל (למקרה שגם את האפיזודה הזאת החמצת בתרבות יום ג').

וזה כפי שכתבתי, רק משיטוט קטן בנט..אני מבטיח לך שיש עוד..וכבר עכשיו ברור שהמשפט מלא הביטחון שלך "בלבנון היו יותר תאונות" הינה הערה של חובבן..
תחזור כשתהיה קצת יותר רציני בבקשה.
אמיל

>> ראה תגובתי לסעיף 1.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 16-02-2008, 11:38
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי strong11 שמתחילה ב "תגובה"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי strong11
אוי אתה חמוד...ואתה עוד מבקש ממני לתקן את עצמי.??..אני מעריך שהעיתון מקשקש..ואני יודע שאתה מקשקש..:

>>תרשה לי להתעלם.

תאונות לבנון2: 2 אפאצי שתנגשים. 1 אפאצי שמתרסק. 1 תאונת סופה בהמראה. סה"כ 3 תאונות.
תאונות יו"כ (וזה רק משיטוט של 10 דקות באינטרנט..אין לי ספק שבחיפוש רשמי בחיל האויר נמצא עוד כמה...): שחק 59 בהמראה. קורנס 697 בתקלה. קורנס של חנקין/ שאול לוי ביעף תלול בדמשק. כבר יש לנו שלוש תאונות..

>> קורנס של חנקין/לוי נפל כתוצאה מתאונה? וואלה? את מכיר הרבה "תאונות" שבגללם זוכים אנשי הצוות במטוס באות העוז והמופת בהתאמה? ואתה כאמור טייס בח"א כן? שאפשר להניח שבמינימום עבר איזה מורשת קרב בקורס או נגיד תרבות יום א'? (או שאולי לך תדע באותו היום דווקא היית עסוק בפלרטט עם הפקמ"ציות במקום להקשיב?). מאחר ואינך מיצג רק את עצמך אלא את החיל המפואר שאת מדיו את ככל הנראה לובש, ממליץ לך בחום להרים במוצ"ש טלפון ליניב, הבן של לוי, ממנו אפשר להניח תלמד משהו על ה"תאונה" בה נפל אביו ובגינה קיבל את אות המופת ואולי בכך תטהר קצת את גלימת הבורות חסרת הטקט בה אתה מתדהר לצערי בזמן האחרון. אבל מאחר ואתה טוב בעיקר בגלישה באינטרנט (כדברייך), אולי במקום זאת פשוט תעבור קודם באתר הגבורה של עופר ידידינו ותרחיב קצת את אופקייך. בינתיים ממתין עדיין לשמוע על התאונות הנוספות ובמקביל ממליץ שתחפש באינטרנט גם איך מורחים קצת רוטב על הכובע והגרביים, שיהיה קל לעכל (למקרה שגם את האפיזודה הזאת החמצת בתרבות יום ג').

וזה כפי שכתבתי, רק משיטוט קטן בנט..אני מבטיח לך שיש עוד..וכבר עכשיו ברור שהמשפט מלא הביטחון שלך "בלבנון היו יותר תאונות" הינה הערה של חובבן..
תחזור כשתהיה קצת יותר רציני בבקשה.
אמיל

>> ראה תגובתי לסעיף 1.

תירגע, אני מייצג רק את עצמי,וכבר זמן שאני לא שייך לחיל האיויר ולא ניזון ממכונת הפרופגנדה, אילו היית יודע מי אני היית גם יודע שאני אופוזיציה לא קטנה בתחום מסקנות היסטוריית בתוך חיל האויר עצמו, אבל נעזוב את זה. הייתי שמח להרים טלפון ליניב, אבל זה לא רלוונטי והדיון הזה לא רלוונטי.
בוא נתמקד רגע בדברים הפשוטים, עניין היסעור הוא אכן יותר מסובך, אבל להתמקד בזה שאתה כותב טעויות חד משמעויות זה די קל...:
שוב, בשל"ג 2 יש 3 תאונות, על זה אין ויכוח אני מקוה.
לגבי תאונות יו"כ: אני מעדיף שלא ניכנס לעניין חנקין/ שאול לוי, אכן פעלתי אולי בחוסר טקט, אבל עם כל הכבוד לך ומבלי לזרוק פה שמות של משפחות שכולות..יש סיבה שעשיתי זאת, שאל את הלוחמים מיום כיפור לגבי הגיחה הזו ותקבל את התשובה...ובכל מקרה, לא משנה מה היה שם, אין ספק שחנקין/ ולוי היו אמיצים בצורה בלתי רגילה..אין זה אומר שהם לא נהרגו בתאונה...ולא ידעתי שיניב הבן של שאול לוי היה גם במבנה שתקף ולכן יש סיבה להרים לו טלפון..
יכולתי להוסיף גם את זוריק לב, גם לגביו הסברה היא שהוא נהרג בתאונה ולא מאש אויב (לא ישן וכו'...נהרג ביציאה מיעף במצרים..)..אז יש כאן תאונה רביעית...אבל כל זה לא חשוב...אני מבטיח לך שבתוך שבוע אני מברר בחיל האויר ומוסיף עוד איזה תאונה או שתיים מיום כיפור...
לסיכום, זעק פרופגנדה כמה שאתה רוצה, נופף בשמות של משפחות שכולות והסק מסקנות לגבי חוסר הידע וחוסר הטקט שלי...אין לי בעיה עם זה, הסיכום הוא שכתבת שהיו יותר תאונות במלחמת לבנון כשהאמת היא שביו"כ היו יותר..ועוד העזת להמשיך להתווכח, להשמיץ ולנתח פסיכולוגית...במקום להודות בטעותך ולהמשיך את הדיון בנושא היותר מורכב (אבל לבסוף גם כן די פשוט) של היסעור..
איתך אין טעם להתווכח, מראים לך את הנתונים (גם אני וגם KNIGHT) ואתה עדיין בשלך...
סיימתי לדון איתך בעניין, זה ממש חסר טעם.
בברכה,
אמיל.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 16-02-2008, 08:38
  knight1 knight1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.10.04
הודעות: 339
טעית
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי strong11 שמתחילה ב "[QUOTE=emile-a]לא מדויק..לא..."

היו יותר תאונות מבצעיות במלחמת לבנון השניה מאשר במלחמת יוה"כ. אתה מוזמן לבדוק את המספרים בזמנך הפנוי ולתקן אותי (או יותר נכון את עצמך).

טעית. בח"א יש סטטיסטיקות רבות על אובדני מטוסים כתוצאה מתאונות, בעיתות מלחמה ובשגרה, מפולחות היטב לתאונות צ"א, צ"ק, עקב הפגעות (נטישת המטוס בשטח ידידותי). הן של ח"א והן של חילות אוויר אחרים.
יחסית לכמות הגיחות המאוישות שביצע ח"א במלחמת לבנון השנייה, כמות התאונות שאירעו במלחמה זו קטנה בכמעט 63% מהמקובל במלחמות.

מפנה אותך לכתבה בנושא שהתפרסה לאחרונה ב 7 ימים בדיוק בנושא זה והתפוגגה ככל הנראה מזכרונך.

לא זכור לי שראש מבק"א הפך לעיתונאי ושמערכת 7 ימים מחוברת לבסיס המידע שלהם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 16-02-2008, 09:38
  strong11 strong11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.11.04
הודעות: 2,109
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי knight1 שמתחילה ב "טעית"

טעית. בח"א יש סטטיסטיקות רבות על אובדני מטוסים כתוצאה מתאונות, בעיתות מלחמה ובשגרה, מפולחות היטב לתאונות צ"א, צ"ק, עקב הפגעות (נטישת המטוס בשטח ידידותי). הן של ח"א והן של חילות אוויר אחרים.
יחסית לכמות הגיחות המאוישות שביצע ח"א במלחמת לבנון השנייה, כמות התאונות שאירעו במלחמה זו קטנה בכמעט 63% מהמקובל במלחמות.

>> סלח לי אבל הנתון הזה א. אינו מדויק, ב. אינו בר-השוואה וג. מריח בעיקר כפרופגנדה פנים-חילית למטרות גלוריקה וכסת"ח. לטעון שמספר הגיחות האבסולוטי דומה ולכן מספר התאונות נמוך יותר זה הרי קשקוש שלא מכבד סטודנט שנה א' לסטטיסטיקה. באותה מידה הרי אפשר להשוות את נתוני התאונות של מלחמת העולם השניה ולמלחמת לבנון ולטעון אותו דבר. האם זו השוואה קבילה? האם ניתן להשוות בין הספיטפיירים של מלחמת השחרור עם הרעמים של מלחמת לבנון? עצם השימוש בנתון מעוות שכזה מעיד בעיקר על טיב הבדיקה ומטרתה (כסת"ח, לאור ריבוי התאונות). בין היתר, צריך לנרמל את מספר וסוג כלי הטיס (למשל האם מזל"טים נחשבים במניין?), פרופילי המשימות, סוגי הנשק בהם נעשה שימוש, היקף האיום שמנגד, מזג האוויר אופייני, שעות הפעילות וכו' ורק אז ניתן להשוות תפוחים לתפוחים.

לא זכור לי שראש מבק"א הפך לעיתונאי ושמערכת 7 ימים מחוברת לבסיס המידע שלהם.

>> הכתבה על מחדל היסעור שציינתי לא דנה בסטטיסטיקות לתאונות ולכן אין קשר לראש מבק"א. היא דנה במחדלים שהובילו להפלת היסעור שרובם ככולם נופלים במגרש של מטה ח"א, וזאת מבלי לפרט יתר על המידה את המחלקות הספציפיות. בוא לא נערב שמחה בששון.

נערך לאחרונה ע"י strong11 בתאריך 16-02-2008 בשעה 09:42.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #47  
ישן 16-02-2008, 22:43
  שחר אדום שחר אדום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
זה נשלט?
בתגובה להודעה מספר 46 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[font=Verdana]התגובה שלך..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
התגובה שלך אומרת בפשטות: כולם שם מטומטמים (מחשבים מזל"טים כתאונות..או שלא) ואילו אני הגאון...המבין הגדול בתחום מצפיה בסרט טופ-גאן החלטתי, מבלי לדעת את הנתונים ועל סמך תחושת בטן שאין ספק שבלנון 2 היו יותר תאונות מביום כיפור...ולא מעניין אותי כלום,וכמו גנרל מקלדת קלאסי,אני לא נסוג!!! אפילו לא תחת הפצצת נתונים ועובדות כבדה!!!
...יאללה הבנו אותך...גנרל מקלדת גאון, יש כאן בארץ די הרבה כאלה מסתבר.
אמיל.


אמיל,שים לב! זה נשלט??....

תגובה לא מכובדת . רוצה שכולנו נמתח לדום עם כל תגובה שלך? תשתדל להמעיט בתגובות מסוג זו האחרונה.

אגב, כדאי להשלים עם העובדה המצערת שלא כל הגולשים בפורום זכו להיות מיחידי הסגולה המתפקדים כשפיץ החנית עליה חרוט "בטחון העם ותקומתו" ...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 16-02-2008, 23:10
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 47 שנכתבה על ידי שחר אדום שמתחילה ב "זה נשלט?"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שחר אדום
אמיל,שים לב! זה נשלט??....

תגובה לא מכובדת . רוצה שכולנו נמתח לדום עם כל תגובה שלך? תשתדל להמעיט בתגובות מסוג זו האחרונה.

אגב, כדאי להשלים עם העובדה המצערת שלא כל הגולשים בפורום זכו להיות מיחידי הסגולה המתפקדים כשפיץ החנית עליה חרוט "בטחון העם ותקומתו" ...

לא מסכים....ואתה מייחס לי דברים שלא אמרתי, אין צורך להיות לוחם בשפיץ ואפילו לא לוחם בכלל בשביל להיות רציני, וזו הדרישה היחידה שלי כאן בפורום....מי שילקק את האצבע ישלח את היד קדימה ויספר לי את כיוון ועוצמת הרוח יכול תמיד לצפות ממני לתגובה כזו. יש כאן מספיק חברה שאיני יודע היכן שירתו בכלל ועדיין מעולם לא קיבלו ממני כל תגובה לגבי רצינותם או תוכן תגובתם מעבר כמובן לדו שיח קורקטי רגיל בפורום.
לסיכום, לא מעניין אותי מי בשפיץ ומי עשה שירות לאומי..איכפת לי רק תוכן ההודעות...
לגבי הסגנון..אכן לא בסטנדרט של פניה למלכת אנגליה..אבל מצד שני, לא שונה בהרבה מההערות שלך כלפי נחמיה...
בידידות...
דרך אגב, מה שלום מצוק?
אמיל
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 16-02-2008, 23:27
  שחר אדום שחר אדום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
!
בתגובה להודעה מספר 48 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=שחר אדום]אמיל,שים לב!..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
לא מסכים....ואתה מייחס לי דברים שלא אמרתי, אין צורך להיות לוחם בשפיץ ואפילו לא לוחם בכלל בשביל להיות רציני, וזו הדרישה היחידה שלי כאן בפורום....מי שילקק את האצבע ישלח את היד קדימה ויספר לי את כיוון ועוצמת הרוח יכול תמיד לצפות ממני לתגובה כזו. יש כאן מספיק חברה שאיני יודע היכן שירתו בכלל ועדיין מעולם לא קיבלו ממני כל תגובה לגבי רצינותם או תוכן תגובתם מעבר כמובן לדו שיח קורקטי רגיל בפורום.
לסיכום, לא מעניין אותי מי בשפיץ ומי עשה שירות לאומי..איכפת לי רק תוכן ההודעות...
לגבי הסגנון..אכן לא בסטנדרט של פניה למלכת אנגליה..אבל מצד שני, לא שונה בהרבה מההערות שלך כלפי נחמיה...
בידידות...
דרך אגב, מה שלום מצוק?
אמיל


הכנסת לי...

בקשר למצוק (שם בדוי...) - עושה חיל. כמו שזה נראה עכשיו , ביולי 2009 על רחבת המסדרים(158).(טפו טפו מלח מים אורז וכל שאר מיני קטניות!!) עדיין בקרב! . יותר מוצלח מאחיו הגדול , אין ספק...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 16-02-2008, 15:50
  knight1 knight1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.10.04
הודעות: 339
אדרבה, הבא אתה את שיטתך הסטטיסטית
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי strong11 שמתחילה ב "טעית. בח"א יש סטטיסטיקות רבות..."

סלח לי אבל הנתון הזה א. אינו מדויק, ב. אינו בר-השוואה

אדרבה, הבא את שיטתך הסטטיסטית שתצדיק את קביעתך ש-היו יותר תאונות מבצעיות במלחמת לבנון השניה מאשר במלחמת יוה"כ. אתה העלית את הטיעון הזה ונטל ההוכחה – עליך.

על השיטה לא לכלול נפילת מטוס כתוצאה מאש אויב וגם לא היפגעות. אם תבחר כן לכלול אותן, אגיש תביעה ייצוגית נגד המורה שלי לעברית שלימדה אותי מושגים מוטעים בשפתנו הדלה. אני מבדיל בין תאונת טיסה לבין היפגעות מאש אויב. איך אצלך?

בשיטה שתציע עליך לכלול שקלול מתאים להבדלים בין משקל "סופה" בתצורה מלאה ולחץ האוויר בצמיגים שלה, כגורם מקל על בטיחות טיסה בהשוואה ללחץ האוויר בצמיגי "ספיטפייר" (לא מעבר לדגם 9, בבקשה).

אני בטוח שבשיטה הסטטיסטית שלך יהיה מקום להשוות את יחס שעות תחזוקה לשעת טיסה ואת יחס הטכנאים למטוס בין "הרעמים" של מלחמת לבנון ל-"ספיטפיירים" של כיס פלוג'ה כך שיצא שהמספר המוחלט של חלקים במטוס "הרעם", המאמץ העובר עליהם בשעת טיסה אחת וה- MTBF הפנטסטי שלהם, משמעותם מטוס חסר תחזוקה ובעל בטיחות טכנית עילאית (אפס תקלות).

יתכן שתשכנע אותי שרלצ"ד הוא אדם מושח(ט) תאב כוח שמכשיר אלפי טכנאים רק כדי לחזק את מעמדו.

יתכן שתשכנע אותי שלזהות מטרה נקודתית במענ"ש המשוכלל של ימינו פוטר את צוות הטיסה מתדריך ממושך (לטובת שריצה בבאר) ומקל על חייהם יותר מאשר על טייס "הספיטפייר" המסכן שהיה צריך להנמיך כדי לצלוף עליה ולהסתכן באש נ"מ. לא היו כמובן "זרתות" במלחמת לבנון השנייה, והמטוסים שפעלו בשולי האמ"ט ובתוכו, סתם אוהבים את החבר'ה מטייסות "הבז" שיגהצו את השמיים לידם, ישרפו שעות טיסה ובכך יצדיקו את הסטטיסטיקה שלי, שנשענת על מספר גיחות.



בין היתר, צריך לנרמל את מספר וסוג כלי הטיס (למשל האם מזל"טים נחשבים במניין?), פרופילי המשימות, סוגי הנשק בהם נעשה שימוש, היקף האיום שמנגד, מזג האוויר אופייני, שעות הפעילות וכו' ורק אז ניתן להשוות תפוחים לתפוחים.

אדרבה, הבא את שיטתך הסטטיסטית שתוכיח לנו שאתה גם קורא את מה שנכתב (ציטוט מעצמי: "יחסית לכמות הגיחות המאוישות שביצע ח"א במלחמת לבנון השנייה", הדגשתי מספיק כדי שלא תתעלם?) ומבין שכמות הגיחות אליהן התייחסתי אינה מביאה בחשבון כטב"מים.

אל תשכח לציין איך אתה משקלל תעבורה אווירית צפופה מאד בתא שטח לא גדול כמו המרחב האווירי של לבנון ואת העובדה שכטב"מ אינו נענה לקריאת טייס קרב לשבור כשהוא יורד על מטרה.

אסור לך לכלול בשקלול שלך שעות מסק"ר. לא היו מסק"רים במלחמת יום הכיפורים ולכן אני מסלק את תאונות התנגשות "הפתנים" ושבירת ציר רוטור "השרף" מסטטיסטיקת מלחמת לבנון השנייה. אם כך אנו מדברים על תאונת טיסה אחת ויחידה במלחמה הזאת. אתה מבין? דמגוגיה אינה נחלתך הבלעדית.

אסור לך לכלול בסטטיסטיקה של מלחמת יום הכיפורים תאונות של מטוסי קרב חד-מושביים ("נשר", "שחק", "עייט") משום ש-"סופה" הוא מטוס דו-מושבי, אלא אם כן תצליח להסביר מדוע כיסא אחורי תורם לבטיחות טיסה.

נשאר "הקורנס". מאחר ול-"קורנס" לא היה מכ"ם פולס-דופלר ול-"סופה" יש, ויש לה גם יותר נקודות תלייה ומנוע אחד, הרי אי אפשר לכלול את ה-"סופה" בסטטיסטיקת מלחמת לבנון השנייה. לפיכך, בהגיון סטטיסטי "עמוק" אני יכול לקבוע "בפסקנות" שמלחמת לבנון השנייה הסתיימה ללא תאונה אחת!. הבנת? כשאג'נדה מכתיבה תגובה בפורום, ניתן לעוות כל נתון שולי ולהפוך אותו לעקרי.



הכתבה על מחדל היסעור שציינתי לא דנה בסטטיסטיקות לתאונות ולכן אין קשר לראש מבק"א. היא דנה במחדלים שהובילו להפלת היסעור שרובם ככולם נופלים במגרש של מטה ח"א, וזאת מבלי לפרט יתר על המידה את המחלקות הספציפיות.

אם כך, למה הבאת אותה בהקשר לתאונות במלחמה?

ג. מריח בעיקר כפרופגנדה פנים-חילית למטרות גלוריקה וכסת"ח.

כמובן. נחושתן יודע מי אני והוא מגדיל את הפנסיה שלי כל פעם שאני מתעמלן את ח"א. כמה חבל שאני שייך למחנה שהיה רוצה לראות את אמיר אשל בכיסא מח"א.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 16-02-2008, 10:19
  strong11 strong11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.11.04
הודעות: 2,109
הנה גם הלינק לכתבה עצמה
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי knight1 שמתחילה ב "טעית"

http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=373281&highlight=%EE%E7%E3%EC+
%E4%EE%F1%E5%F7

אם כבר נגלוש לתחומים הפתולוגיים-פסיכולוגיים, מעניין שאמיל לא הגיב כלל באשכול הזה. לעומת זאת ראו תגובותיו האמוציונליות (קמעה...) באשכול דומה, שנה לפני, טרם התפרסמו התחקירים והכתבות למיניהם... מעניין...

http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=228359&highlight=%E9%F1%F2%E5
%F8+%EC%E1%F0%E5%EF#post1481968

שלא לדבר על האשכול הזה מימי המלחמה עצמה, אז אמיל ידידנו עוד חשב לגמרי אחרת ואפילו השתמש בביטויים כגון "רשלנות פושעת" רחמנא ליצלן... כאמור חלפה עברה לה שנה וקצת והנה נראה שהזמן, הסולידריות העיוורת ובעיקר הפרופגנדה הפנים-חילית עשו את שלהן... אויה אויה

http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=217210&highlight=%E9%F1%F2%E5%F8+%E4%E5%F4%EC#post1391806

נערך לאחרונה ע"י strong11 בתאריך 16-02-2008 בשעה 10:29.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #68  
ישן 18-05-2008, 22:40
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 67 שנכתבה על ידי strong11 שמתחילה ב "אקורד סיום צורם במקצת לכהונתו של אחד המח"אות הטובים בצה"ל - כתבה מידיעות אחרונות"

לא נוהג פסול בעיני בכלל...

בהיבט הכלכלי הדבר לא קל לחישוב, שעת טיסה של מטוס כזה היא ללא ספק יותר יקרה משלוש שעות במכונית (וזה בערך ההשוואה במקרה הזה, נסיעה מתל אביב לרמת דוד= שעה וחצי, טיסה= 30 דקות סה"כ הלוך חזור שעה אל מול שלוש שעות) אבל יש להוסיף לזה את שעתיים העבודה שהגנרל חסך... בהנחה שגנרל עובד כ 220 שעות חודשיות ומקבל משכורת של 40000 ש"ח הרי שהשעתיים שחסכת בעבודה שוות כ 360 ש"ח...מה שהופך בהיבט הכלכלי בלבד את העניין לכמעט שווה, אבל הרי יש כאן הרבה מעבר, ישנם סטטיסטיקות (והיגיון פשוט..) שמצביע על כך שככל שהמפקדים נמצאים פחות בבסיסיהם ומפקדים נמצאים פחות ביחידותיהם הרמה יורדת ובעיקר כמות ארועי הבטיחות עולה. כמה ארועי בטיחות אנחנו חוסכים מהאפשרות לתת לגנרלים להיות יותר ביחידותיהם ומהזמן הנוסף לעבודה שאנחנו מייצרים להם בעזרת הטיסות הנ"ל.. לאחר לא מעט תלונות של מפקדים שנאלצים לגרור את עצמם לדיונים כאלו ואחרים ולהיות נוכחים באורעים אין ספור דבר שגרם להם להיות נוכחים מעט מאוד ביחידות שלהם החליטו בחיל האויל לנסות לצמצם את כמות הדיונים בקריה שהמפקדים חייבים להגיע אליהם וכמו כן השקיעו כסף בהתקנת VC (וידאו קונפרנס) במקומות רבים על מנת לעזור למפקדים...
גם ת"ש זה לא מילה גסה, לדעתי למפקדים היום יש חיים כמעט בלתי נסבלים וצריך לאפשר להם מה שאפשר על מנת לחיות חיים נורמליים זאת על מנת שיהיו עדיין אנשים טובים במערכת ושלא כולם יברחו להיטק ולמסעדות של הרצליה פיתוח....
לפני שקופצים עלי לספר לי שאני מגן על חיל האויר נא יעשו חיפוש ויראו שכתבתי בדיוק אותם דברים על שימושו של האלוף גלנט במסוק...למיטב זכרוני הוא לא מחיל האויר....
כל הכתבה הזו היא צרות עין רגילה של אותם "חברה טובים" שאכלו אחד השני בלי מלח וגילגלו אחריות מיד לאחר המלחמה ובמה שהם התעסקים עכשיו זה בלחסוך בערך 200 שקל לצבא במקום בלאמן את יחידותיהם..
אמיל
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:31

הדף נוצר ב 0.22 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר