לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-02-2005, 09:20
צלמית המשתמש של המוח
  המוח המוח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 194
דיסקונט ומרכנתיל: לקוחות קיבלו הודעות שגויות

תקלה חמורה בבנק גרמה לכך שמאות אלפי לקוחות קיבלו הודעות שגויות על היקף הפקדונות. הבנק שלח לכל מאות אלפי לקוחותיו מכתב התנצלות ופתח מוקד מיוחד לבירורים. הבנק: התקלה תוקנה
גולן חזני ודורית בר




עשרות אלפי בעלי פקדונות כספיים בבנק דיסקונט ובבנק מרכנתיל שבבעלותו קיבלו בחודשים האחרונים מכתבים מהבנק שהציגו נתונים שגויים לגבי היקפי הפקדונות. כתוצאה מכך, הלקוחות לא ידעו מהו ההיקף הכספי האמיתי של פקדונותיהם אלא אם פנו ישירות לסניף הבנק או בדקו את נתוני הפיקדון באתר האינטרנט של הבנק או במכשירים האוטומטיים שלו. כך עולה ממכתב ששלח דיסקונט לפני מספר ימים למאות אלפי לקוחותיו. מכתבים דומים נשלחו גם למאות אלפי לקוחות מרכנתיל.




מדיסקונט נמסר בתגובה, כי התקלה תוקנה. בבנק ציינו כי מדובר בתקלה במערכת הדיוור, שבמסגרתה מכתבים נשלחו ללקוחות לא כללו את כל הפרטים הנדרשים על פעילות בפקדונות. לדברי הבנק, כל הפעולות היו רשומות כהלכה במחשב הבנק ועם איתור התקלה, הוא הודיע עליה מיוזמתו לבנק ישראל. דיסקונט התכוון לשלוח את מכתבי ההסבר ללקוחות הרלוונטיים, אך בנק ישראל הורה לו לשלוח אותם לכל הלקוחות.



מדובר בתקלה טכנית חמורה המתרחשת בעיצומו של פרויקט לשדרוג מערכת המחשוב בבנק (פרויקט אופק). לפי ההודעות שנשלחו ללקוחות, התקלה מתייחסת לפעילות בפקדונות במשך חודשיים – בין 3 בדצמבר 2004 ל-3 בפברואר 2005. (המכתבים לא כללו שינויים שחלו בפקדונות בתקופה זו). רק בימים האחרונים שלח הבנק את הודעות ההתנצלות ללקוחות, כנראה אחרי תלונות רבות.



במכתבי ההתנצלות נכתב, בין היתר, כי "בעטיה של תקלה טכנית נשלחות בימים אלה באיחור הודעות לבעלי פיקדון כספי בבנק בקשר לפעילותם בפיקדון... בחלק מההודעות מוצגים נתונים חלקיים מאלו האמורים להופיע בהן, ואנו פועלים לתיקון מהיר של התקלה".



הבנק מציין במכתב, כי כל לקוח יכול לקבל את המידע המלא על פקדונותיו בחיוג חינם לטלפון 102-222-800-1. מדובר במוקד טלפוני מיוחד שהוקם מודעה


לצורך זה. "לקוח הסבור כי עקב כך נגרם שיבוש בחישוב או נגרם לו נזק אחר, מוזמן לפנות לסניף כדי לאפשר לנו לבחון את הטענות ובמידת הצורך לתקן את הטעון תיקון ולפצותו", כתב הבנק. "אנו מתנצלים על חוסר הנוחיות הזמנית".



מועד תחילת הבעיה חופף את השקת מערכת הפקדונות החדשה של הבנק, בתחילת דצמבר. זוהי המערכת הראשונה שהושקה במסגרת פרויקט המחשוב של הבנק, הנוגעת לתנועות כספיות. פרויקט המחשוב בדיסקונט הוא מהגדולים בישראל, והיקפו הכספי המדווח הוא 155 מיליון דולר. המהלך צפוי להסתיים להערכת הבנק ב-2006, אך באחרונה נשמעו הערכות כי הוא יימשך זמן רב בהרבה, מה שעלול לגרום להתייקרותו.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3045063,00.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:38

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר