
13-08-2007, 02:03
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 25.01.07
הודעות: 630
|
|
חיטוט עמוק יותר
נשמע מעניין. יש לך גישה למידע גולמי בנושא? ככל שאני זוכר (וזה מעומעם מאוד) ישנן מספר תקנות פדרליות ומקומיות בהודו (בדגש על מערב בנגל-כלכותה) המגבילות את האפשרות של בניית קונגלומרטים ע"ב הון זר וקונצרנים בינלאומיים מחוייבים להכנס בשותפות כדי להתחרות בשוק ההודי (מהלך די חכם בטווח הארוך אם כי הוא מגביל את הודו במקצת כיום). סין גם כן עושה פרצופים על כניסת חברות כאלו לתחומי התשתית. הגושים הגדולים היחידים שכן מאפשרים בצורה גורפת כניסת חברות בינלאומיות לשוק התשתיות הם האיחוד וארה"ב. בצורה קצת אירונית, קרנות ההון הממשלתיות של מדינות בעלות עודפי סחר נפט מול האיחוד וארה"ב הן המתחרות העיקריות על נמלי הים וקמה זעקה בנושא בארה"ב.. איך יכול להיות שקרן הון ממשלתית של קטאר רוכשת נמלים מרכזיים בארה"ב.
_____________________________________
The Chrismas Truce
המשכיל בעת ההיא, ידום. (ספר עמוס, פרק ה' פסוק יג')
|