13-02-2005, 19:34
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
תשובה נכונה אבל מאד לא מדוייקת
פליט לא היה מעולם מומחה גדול בנושא מטוסים ימיים, אלא קונסולידייטד הייתה זו שפיתחה יכולת זו מאחר שהחלה את דרכה דווקא במטוסי אימון שהצטיינו בכך שלא נכנסו לסחרור שטוח בניגוד למטוסים דומים אותה תקופה.
אכן פליט, ואם כבר מדברים עליו - אז שמו המלא היה Ruben Hollis Fleet, היה מי שעמד בראש היחידה שהקימה את מערך דואר האוויר של ארה"ב. נדרשו לו לשם כך 6 ימים בלבד!
לגבי ה-XPY-1 - תחילה השתתף במכרז לאספקת "הדור הבא" של מטוסי הסיור הימייים אולם אז נאלץ להתמודד על מכרז נוסף לייצור המטוס - אותו הפסיד למארטין. הוא העביר להם את המטוס, אבל לא את השרטוטים הטכניים הדרושים לבניית המטוס. הוא המשיך לפתח את המטוס לדגם משופר יותר שנקרא בהמשך קומודור.
השאר בסדר.
|