22-08-2007, 08:04
|
|
|
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
|
|
אותי מרתק הצד השיווקי. מה גורם לחברה רצינית, כמו ויזה כאל, לא לפחד לומר לציבור 'סליחה טעינו, עבדנו עליכם כל השנים'? כי הרי הם יכלו לבחור קונספט אחר, כמו 'שיפרנו לכם את השרות'... וכדומה. התשובה שלי שנעשה מחקר מקדים שבו התברר שזו בלאו הכי הדעה הרווחת ולכן אין חשש להעלות את 'הטעות', בדיוק כמו שאולמרט אמר 'אני ראש ממשלה לא פופולרי', כשברור לו שהוא ב 3% תמיכה. לפיכך, אם זה מה ש כ ו ל ם חושבים, אז כנראה שאתה וכולם צודקים.
יעקב בן שאול
|