22-08-2007, 17:06
|
|
|
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
|
|
פירמידת התרמית של אגל מדהימה
העלת נושא חשוב ומרתק מבחינה שיווקית. ואני רוצה להתעכב עליו פעם נוספת. בדקתי בפרסומים שלהם. אנשיהם בע"פ משתמשים בשם FDA כהוכחה לכך שהמוצר שלהם משמש כתרופה בדוקה. בכתב, באתר שלהם, כאשר הם מוכרים את מוצר האנטי אייגינג שלהם הם שמים ליד כל הצהרה כוכבית קטנה ולבסוף בתחתית הדף ישנו ריבוע כחול (כדי לבלבל) ואז הם מועילים לכתוב: "הצהרות אלה לא נבדקו על ידי ה FDA מוצר זה איננו אמור לשמש לצרכי אבחון, טיפול, ריפוי או מניעת מחלות".מעניין למה כן?!...
עברתי לאתר שבו תזונאי מומחה ענה ישירות לשאלות על אג'ל ב 4/07 וכך הוא כתב "המוצרים במינונים נמוכים" דבר הסותר את הצגת אגל כבעל חדירה ריכוז פירות מהירה ומיידית, כפי שהם מתיימרים להציג בע"פ וכן הזכיר שהשיווק שלהם הוא דמוי פירמידה.
עכשיו תארו לכם שהפרסומים שלהם נכונים ואכן יש להם בישראל 4,000 פתיים שקנו כל אחד תרכיז של כמה פירות ב 1,000 דולר ועוד מוסיפים 130 דולר לחודש אחרת הם מחוץ למשחק, והכל כדי שיהיה לאגל 'דלק' לחלק להוזים אחרים. האין הצלחה זו מדהימה? האם לא צריך לתת ליזמי אגל את פרס משווקי השנה (כמובן שאחר כך הרשויות צריכות לשים לכך סוף)
יעקב בן שאול
|