לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 09-09-2007, 18:48
צלמית המשתמש של ayala
  ayala ayala אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.03.05
הודעות: 1,110
שלח הודעה דרך ICQ אל ayala
איזה עצבים-נציגי שירות

הגיע הזמן להכיר את הצד העצבני שלי..
אם אתם לא מכירים אותי..אז שתדעו שממש קשה לעצבן אותי אום אני כבר מתעצבנת אז אני נרגעת ממש מהר..אבל היום הוא יום מיוחד,מישהו הצליח לעצבן אותי וממש!

אז ככה לפני כמה חודשים התחדשתי במכשיר חדש(אומנם בעל כורחי אבל התחדשתי)
בקיצור בזמן שאני יושבת עם נציגת השירות היא בוחנת את מצב החשבון שלי ואמרת לי שממוצע השיחות שלי הוא בערך 200 שח לחודש ולכן אם אני לוקח את המכשיר המסויים ומדברת בעלות של 199 שח לזמן אוויר מגיע לי זיכוי על המכשיר..
אני כמובן שמחתי והסכמתי..עכשיו אנחנו יושבות ביחד ומחשבות כמה זה יצא יחד עם החבילה שיש לי..יש לי חבילה של 150שח זאת אומרת שאני צריכה לדבר בעוד 50 שח כדי לקבל את ההטבה...
והנציגה ה"חמודה" יושבת איתי מחשבת איתי מראה לי פה מראה לי שם ואני ידעתי שזה יוצא לי יותר יקר ..אבל סבבה המכשיר טוב והתוספת לא כזאת נוראית...
בקיצור מגיע חשבון חודש אחד..לא הגעתי ל200 שח אז קצת נדפקתי..
אז חודש אחרי עבדתי על זה שאני אגיע ל200..
היום מגיעה החשבונית ואני רואה כמה וכמה דברים שלא ניראים לי..
אני מתקשרת אליהם והם מסדרים לי כמה עינינים ואז אני מגיעה לעניין הזיכוי..
אני מסבירה לה את העיניין ואחרי כמה בירורים מה הגברת אומרת לי..
שבנוסף ל150 שח אני צריכה לדבר בעוד 199 שח כדי לקבל את ההטבה......
פה הצד המרוקאי שלי..שלא באמת קיים בי יוצא..
אז אני שואלת אותה מה????
אז היא מסבירה לי שעל זה חתמתי..אז אני אומרת לה מתי בדיוק היו אמורים לידע אותי...
ונציגת השירות הכלבתא הזאת פשוט עבדה עליי בעיניים פשוט שירות לקוחות לעניין..
אין לי מילים להסביר את העצבים שלי פשוט קדחת..
ואז היא מעבירה אותי לנציג אחרת כי רציתי להוריד את כל החבילות שלי..
עכשיו לא רק שהיא לא מידעת אותו במה שקורה ואני צריכה להסביר לו הכל מההתחלה..
אלא גם שהוא בהתחלה היה בהלם והוא אומר לי שזה לא יכול להיות לא הגיוני לו..
ואז אחרי בירורים הוא מגיע אלי עם התשובה שזה באמת ככה..
עכשיו..כדי להוסיף על ההרגשה המדהימה שלי המכשיר ה"מעולה" שלי לא באמת מעולה..וגם הוא גרוטאה שהיום החליט שהוא לא עובד כמו שצריך..זה אחרי 3 חודש שהוא אצלי..


עכשיו אני שואלת מה דעתכם עליי לעשות..
לחכות לנציגה בסימטא ולפוצץ אותה מכות..
לשרף את החברה..
ברצינות אני רוצה עיצות מה לעשות..(אני מחויבת אליהם עוד כמה שנים טובות..)

מי שלא קרא עד הסוף לא נורא ..לא הפסדתם הרבה..

אתם מכירים אותי שאני לא כותבת הרבה ..המגילה רק מעידה כמה אני עצבנית!!!1
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 09-09-2007, 19:54
צלמית המשתמש של White-Night
  White-Night White-Night אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.04.04
הודעות: 6,884
כן קראתי עד הסוף
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ayala שמתחילה ב "איזה עצבים-נציגי שירות"

והאמת שאת זו האחראית לקריאת החוזה לפני החתימה, אז קרה מה שקרה וקיבלת שיעור לא ממש חינמי אך עדיין זול יחסית .

עכשיו מה שכתבתי לא ממש יעזור לך אלא אולי יעלה לך את העצבים עוד יותר אך קודם כל צריכים ללמוד מטעויות ואחרי זה לתקן את מה שאפשר .

לדעתי מה שאת צריכה לעשות זה לשלוח להם מכתב ( אני עדיין לא מבין את כל הקטע הזה של טלפונים, טלפון אי אפשר להוכיח כלום, רק לשלוח מכתבים הכל כתוב והכל עם אישורים ) , במכתב הזה תכתבי את הטענות שלך ואת הסיפור המלא ותשלחי לחברה , תכתבי כמה שיותר עובדות עם תאריכים מדוייקים ואם תרצי גם נספחים (למשל הסעיף שהטעו אותך בו ) אל תאיימי בינתיים אלא תבקשי לתקן את העניין כפי שהוסבר לך . אם במקרה יש לך גם את שם או פרטים לגבי נציגת השרות (נראה לי שיש בחוזה) אז תוסיפי פרטים לגביה עם הטענה להטעייה של נציג השרות .

תחכי לתגובה שלהם ולפשרה שאולי יציעו , אם יתחדש משהו תעדכני .

נ.ב. במקרים כאלה כל טענה שרק תטעני בטלפון לא שווה גרוש, רק מכתבים (תשמרי גם את אישור שליחת הפקס ביחד עם המכתב)
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 09-09-2007, 20:57
צלמית המשתמש של jolynana
  jolynana jolynana אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.04.03
הודעות: 2,628
אני אומר לך ולכולם
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ayala שמתחילה ב "איזה עצבים-נציגי שירות"

בתחילת שנה הבאה צריכה להכנס לתוקפה "נדידת מספרים" מה זה אומר ?
שכל אחד יכול לקחת את המספר שלו לא משנה באיזו חברה ולעבור לחברה המתחרה.
החברה הראשונה שתפשוט את הרגל לפי דעתי היא פלאפון. יש לה אלפי לקוחות שבויים , בעלי מקצוע שהמספר פלאפון שלהם הוא כרטיס הביקור שלהם. במשך 4.5 שנים היה לי טלפון של פלאפון מהעבודה ומכשיר של חברת סלכלום. פלאפון זה זוועת עולם. שיחות שניתקות שיחות שלא מגיעות למכשיר והכי הכי נורא שירות הלקוחות שלהם. גועל נפש הם לא יודעים לתקן טלפון שמתקלקל לכן הם מנסים למכור את הזבלה שהם קוראים לו טלפון. לסלקום יש מכשירים טובים יותר ושירות הלקוחות שלה גרוע פחות גם הם לא יודעים לתקן טלפונים - הם מחליפים אותם כל הזמן. ושירות הלקוחות שלהם הולך ומתדרדר כל פעם שאני מתקשר או ניגש לשם אני מרגיש שעושים לי טובה אף על פי שאני משלם לביטוח יותר ממה שאני משלם על הטלפון עצמו.
אבל לא פלאפון - איכס
תשלמי את הקנס ותלכי משם
עכשיו ראיתי את הפרסומת עם ארקדי גיידמק - הם פשוט נותנים טלפונים חינם של דור שלישי עם חוזה דרקוני למליון שנה . פתאטים לכו תשקיעו בלקוחות שלכם . מנהל השיווק שלהם צריך לעמוד מול כיתת יורים. המבצעים והמכשירים שלהם סקסיים כמו זקנה אזרביג'נית ביום שרבי.
_____________________________________
וכשאתה הורג אדם - אתה רוצח , הרוג הרבה -אתה כובש , הרוג את כולם - אתה אלוהים !
גבירותיי ורבותיי המושבעים - האם הגעתם להחלטה ?
כן , כבודו . מצאנו את הנאשם אשם בכל הסעיפים ,על פשעים כנגד כל האנושות.
על פי החלטת המושבעים הצודקת והכוח שהופקד בידי ע"י המדינה אני שולח אותך בזה למאסר בלי אפשרות לחנינה לכל החיים !
חיים ? מה אתה מתכוון חיים ? אין לי חיים !
ילד , הנשמה שלך מוטב כי היא שייכת לישו ,מממממ... כי הישבן שלך שייך לי !

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 10-09-2007, 16:42
צלמית המשתמש של mp26
  משתמש זכר mp26 mp26 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.12.04
הודעות: 6,878
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ayala שמתחילה ב "איזה עצבים-נציגי שירות"

איילה יקירתי,
למזלי אני לא נפלתי על דבר כזה אבל תמיד! תמיד! כשהחברות ובמיוחד פלאפון (ניסיון רע איתם) עושים קונצים,
הפיתרון הכי טוב הוא לגשת בחמת זעם לסניף עצמו,
לשבת מול הנציג שירות וישר לתקוף, אין מה לעשות זה אכזרי להתנהג ככה אבל לצערנו רק ככה הם מבינים שם.
הניסיון הרע שחלי היה שהייתי איתם בתקופת העלית למי שזוכר אחד ה!מכשירים.
היה לי בעיה במכשיר הכנסתי "לתיקון", ביזבזתי קרוב לשעה שם סתם ובשביל מה? בשביל שיכניסו את אותו המכשיר "למעבדה"
אחרי שעה שהחבר'ה משחקים שם גולות סאמק, מוציאים לך אותו ומה אומרים? ניקינו מגעים וחיזקנו ברגים.
אינעל אמאמ שלך ה#$@#$ מי ביקש ממך לחזק ברגים ולנקות מגעים?
בפעם השניה שהם עשו את זה לא החזקתי את עצמי, פשוט התפרצתי עליהם (בליווי אבי) והדבר הראשון שהיה לי בפה זה:
לבטל את כל מה שיש על המכשיר הזה, של אבא שלי, ועוד כמה ואני לא רוצה לשמוע כלום.
אמרתי להם יש לכם קנס? קחו את הכסף על הקנס לא רוצה לראות או לשמוע אתכם.
אחרי ניסיון הרגעה של הנציגה בליווי האחראי/מנהל WAHTEVER "פתאום" יצא מהתיקון מכשיר חדש,
התוכנית השתנתה והכל חזר לסידרו...
שוב לצערנו זאת הדרך היחידה שהם יבינו אותנו הצרכנים זה רק בצעקות,איומים וכו'.
בכל אופן בהצלחה במה שלא תעשי להם.
אגב קראתי הכל הכל ממה שכתבת.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:50

הדף נוצר ב 0.14 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר