10-09-2007, 16:42
|
|
|
|
חבר מתאריך: 08.12.04
הודעות: 6,878
|
|
איילה יקירתי,
למזלי אני לא נפלתי על דבר כזה אבל תמיד! תמיד! כשהחברות ובמיוחד פלאפון (ניסיון רע איתם) עושים קונצים,
הפיתרון הכי טוב הוא לגשת בחמת זעם לסניף עצמו,
לשבת מול הנציג שירות וישר לתקוף, אין מה לעשות זה אכזרי להתנהג ככה אבל לצערנו רק ככה הם מבינים שם.
הניסיון הרע שחלי היה שהייתי איתם בתקופת העלית למי שזוכר אחד ה!מכשירים.
היה לי בעיה במכשיר הכנסתי "לתיקון", ביזבזתי קרוב לשעה שם סתם ובשביל מה? בשביל שיכניסו את אותו המכשיר "למעבדה"
אחרי שעה שהחבר'ה משחקים שם גולות סאמק, מוציאים לך אותו ומה אומרים? ניקינו מגעים וחיזקנו ברגים.
אינעל אמאמ שלך ה#$@#$ מי ביקש ממך לחזק ברגים ולנקות מגעים?
בפעם השניה שהם עשו את זה לא החזקתי את עצמי, פשוט התפרצתי עליהם (בליווי אבי) והדבר הראשון שהיה לי בפה זה:
לבטל את כל מה שיש על המכשיר הזה, של אבא שלי, ועוד כמה ואני לא רוצה לשמוע כלום.
אמרתי להם יש לכם קנס? קחו את הכסף על הקנס לא רוצה לראות או לשמוע אתכם.
אחרי ניסיון הרגעה של הנציגה בליווי האחראי/מנהל WAHTEVER "פתאום" יצא מהתיקון מכשיר חדש,
התוכנית השתנתה והכל חזר לסידרו...
שוב לצערנו זאת הדרך היחידה שהם יבינו אותנו הצרכנים זה רק בצעקות,איומים וכו'.
בכל אופן בהצלחה במה שלא תעשי להם.
אגב קראתי הכל הכל ממה שכתבת.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|