לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 28-09-2007, 07:45
  pyr0 pyr0 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.10.05
הודעות: 850
מידע נעה לא מכבדת אחריות - הסיפור שלי

למעשה הסיפור הזה הוא משנה שעברה, אך החלטתי לא לפרסם אותו מסיבות פרטיות,
עכשיו - לאחר האשכול של linuxboot החלטתי לפרסם.

המוצר: ספק 400W של OCZ. לא זוכר את הדגם
הבעיה: הספק מוציא עשן. לא עובד
פתרון: ללכת לנעה ולבקש שיחליפו ספק.

פשוט לא?

בפועל, הבאתי את המחשב ובנעה ביקשו שנשאיר אותו אצלם כדי לוודא שהוא באמת לא בסדר ובכדי שהם יוכלו להחליף את הספק ולהביא לי את המחשב בחזרה - נשמע מעולה! הסכמתי.

עבר יום, עברו יומיים, שלושה... אני מתקשר ומדבר עם אחד העובדים, העובד טוען כי הספק כרגע לא נמצא בחנות ושיש בעיה בנמל ושהמוצר יגיע תוך יומיים שלושה מקסימום!

חיכיתי, יום..יומיים... שלושה, התקשרתי. דיברתי עם נציג אחר, אבל אין ספק.
הפעם - שבועיים. אז אמרתי לבנאדם שאני צריך את המחשב, ושיתן לי ספק חלופי בינתיים.
הוא הסכים אחרי מריבות, והביא לי ספק ג'נרי לחלוטין.

הספק החזיק שבוע וקצת ואז מת. פתחתי את המחשב לראות מה קרה וראיתי מחשב מבולגן לגמרי,
הטכנאי שם תלש את כל החיבורים והרס לי את כל הtemp sensors וגם בילגן לגמרי את הכבלים!

אז חזרתי לנעה, עצבני מתמיד, כי בינתיים הייתי מתקשר כל יומיים בערך לשאול מתי מגיע הספק וכל אחד היה נותן לי תשובה אחרת. הפעם דרשתי מהטכנאי שיפתח את המחשב, יחליף ספק, ושיפצה אותי במה שהוא הרס. שוב, אחרי מריבות - הסכימו. הפעם הספק לא היה ג'נרי.
אמרו לי שיש בעייה בנמל ושהמוצר כבר בארץ אבל יש שביתה בנמל ואי אפשר להוציא אותו - שזה לא אשמתם והם ממש מצטערים.

אין לי בעייה שהם מצטערים וזה לא אשמתם, אבל אם הם היו מודעים לבעיה מהיום הראשון הם היו אמורים לספק לי ספק חלופי ולהתקשר כשיגיע הספק שלי

חיכיתי שבוע, שבועיים, והתקשרתי. כי המחשב פעל ושכחתי מזה קצת,
ומה גיליתי? הגיע ספק, פשוט "שכחו" להגיד לי.
הגעתי לחנות והחליפו לי, לספק 650W (לי היה 400W) איכותי ביותר שעולה בערך פי שתיים ממה ששלי עלה - והם עשו את זה בטעות. והביאו לי חשבונית חדשה על הספק החדש.
אבל, זה לא מטוב ליבם אלא הכל נעשה בטעות.

קיצר, שורה תחתונה: מאז התקרית ב2006 אני לא חוזר לנעה. אכלתי מהם חרא חודש וחצי כשהם יכלו פשוט לתת לי ספק של חברה אחרת ששווה באיכותו ולחסוך לי ולהם את התסכול והעצבנות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:57

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר