לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 26-09-2007, 21:46
  doodi7 doodi7 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.06.05
הודעות: 333
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי suncan שמתחילה ב "היות שהמשחק משותף"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי suncan
עליך לתמוך במודל observer pattern. כלומר, שכל אחד מהשחקנים יהיה מחובר לשרת. בכל תזוזה בלוח המשחק, תשלח הודעה מתאימה לשרת והשרת ישלח זאת לכל המשתמשים שיעדכנו זאת בלוח שלהם. זאת הגישה המקובלת לדבר הנ"ל לדעתי. אם תצטרך מידע נוסף, אשמח לעזור.


זה בדיוק מה שאני צריך!
הפרויקט שלי יאפשר לשני שחקנים לנהל משחק מרוחק דרך האינטרנט.
אשמח אם תרחיב יותר על מה שדיברת כי אני לא מכיר את זה ולמעשה אני עדיין לא יודע כיצד אני אצור תקשורת בין שני משתמשים דרך האינטרנט ככה שאני אשמח לקבל מידע נוסף בנוגע לתקשורת באמצעות IP.
והאם שיטת ה-Tag ש-fhever דיבר עלייה היא אותה השיטה שאתה מדבר עליה? כי היא נשמעת לי שימושית מאוד.

יום טוב חג שמח ותודה לשניכם
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 04-10-2007, 21:52
  suncan suncan אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.01.05
הודעות: 180
בכיף :)
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי doodi7 שמתחילה ב "[QUOTE=suncan]עליך לתמוך..."

נניח שיש לך חלון משחק (בד"כ נבנה בwin app). כעת, תבנה win app נוסף שבעזרתו תקבל מהמשתמש את המידע הבא - אם השחקן רוצה להציע משחק או להצטרף למשחק פעיל שטרם התחיל. כמובן שאם הוא בחר להציע משחק, נכניס נתון זה לטבלה באקסס ונשמור נתון זה עד שמישהו יצטרף למשחק. בנוסף, ניצור שרת בתוך המשחשב של מציע המשחק.
[משהו בסגנון הזה:
קוד:
publicstaticvoid RegisterServer() { IChannel chan = GetChannel(); ChannelServices.RegisterChannel( chan ); RemotingConfiguration.RegisterWellKnownServiceType ( typeof(ChessServerObject), "ChessServer", WellKnownObjectMode.Singleton ); }
]
כאשר משתמש בוחר להצטרף למשחק: אז שומרים בתוך טבלה שנמצאת בשרת את הIP של השחקן שהציע, את הIP של השחקן שהצטרף, משך זמן משחק ונתונים נוספים שתבחר. כעת הוא מתחבר לשרת שנמצא אצל השחקן שהציע את המשחק(יש לציין שישנה התחברות גם של השחקן שהציע את המשחק - לשרת שנבנה בתוכו). לאחר החיבור, ולפי מודל observer, נשים timer, שיבדוק כל פעם אם יש עדכון חדש לכל השחקנים(objects) שנשלח מהשרת.

כעיקרון מבחינת התקשורת, תצטרך ללמוד tcpChannels וrempting.
מקווה שעזרתי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:22

הדף נוצר ב 0.15 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2020 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר