29-10-2007, 21:39
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
|
|
הכי ישראלי בשיחות עם שירות לקוחות:
"לא מעניין אותי שעכשיו יום שישי בצהריים ואתם לא עובדים בשבת, מצדי שהמנהל שלך יוציא רכב עכשיו ויסע אליי הביתה" (כמובן שכל המקרה הוא באשמתו המלאה של הלקוח שהוא תקוע בשבת)
"אני שילמתי, מגיע לי שירות"
"אני רוצה להבין, לא סיפקתם לי שירות בגלל חוב? אני עכשיו עובר לחברה המתחרה!" (והתשובה: "אדוני, אתה יודע שגם לחברה המתחרה צריך לשלם כדי לקבל שירות?")
"אז תנתק אותי!"
"מכיר את (*שם של המנכ"ל או אחד המנהלים בחברה, אפילו הזוטר ביותר*) אז הוא שכן שלי/חבר טוב/ הבן שלי ושלו חברים הכי טובים/היינו בצבא ביחד, טלפון אחד אליו וכל החברה על הרגליים, לא כדאי לך להתעסק איתי (תשובה ראויה: אז למה התקשרת אליי? תתקשר אליו במקום.)
"אני עכשיו מבטל את ההוראת קבע!"
(על מכשיר בשכירות) "אם אתם לא באים לקחת אותו אני זורק אותו מהחלון!" (תשובה: תזרוק, אתה חתום עליו)
"מה עם מתנות? למה אתם לא נותנים לי מתנות?"
-אני לקוח ותיק, אני רוצה הנחה (בדרך כלל גם מזכיר את הותק שלו "אני כבר 20 שנה לקוח שלכם" ובלי קשר לעובדה שהחברה לא קיימת 20 שנה, במערכת רשום את הזמן האמיתי)
-אני לקוח חדש, אני רוצה הנחה
-אבל חתמת על חוזה, לא ידעת שזה המחיר?
-אז אני רוצה להתנתק
-אין בעיה, תשלם את הקנס.
-אתם חברה של רמאים!!
שלא תבינו אותי לא נכון, יש גם לקוחות נחמדים, פשוט אף פעם לא יוצא לדבר איתם.
_____________________________________
הגלריה שלי בפליקר
|