15-11-2007, 19:10
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.05.07
הודעות: 1,077
|
|
שיפור השרות
מוכר בחנות בדים עבר סדנא לשיפור השרות.
למחרת בא לעבודה מלא מוטיבציה לשרות. לאחר כמה זמן נכנס לחנות לקוח ומבקש בד רך בצבע כחול.
המוכר מראה לו בדים שונים.
"לא" אומר הלקוח " הבד הזה מחוספס, תראה לי את זה שם למעלה" המוכר המסכן מוריד את חבילת הבד, אבל, גם הפעם הבד לא מוצא חן בעיני הלקוח.
"אולי תראה לי בד צמר אנגלי בצבע אפור" מציע הלקוח.
המוכר מוריד עוד כמה חבילות בד והדבר נמשך ונמשך אך המוכר מתאפק ושותק, לא להפר את
כללי השרות שלמד. לבסוף לאחר כשעה של בילבולי מוח, כשחמתו של המוכר בוערת, מחליט
הקונה על סוג הבד.
"כמה לגזור לך" ? שואל המוכר. "10 ס"מ" עונה הלקוח.
"10 ס"מ ?????,
מה תעשה עם זה?" שואל המוכר."
בחורף קר לי בביצים ואני רוצה לתפור שקית קטנה כדי לחממם" עונה הלקוח.
המוכר גוזר 10 ס"מ ועוד 10 ס"מ ונותן ללקוח את שתי פיסות הבד."
בשביל מה 10 הס"מ הנוספים" ? שואל הלקוח. " זה בכדי שתתפור וילון לכוס של האמא שלך!.. "
עונה המוכר.
|