לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #21  
ישן 06-12-2007, 21:24
  haboob haboob אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
אין שום קשר לכוח הכבידה
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי steaua rosie שמתחילה ב "יש לי שאלה מוזרה"

על רגל אחת:

"סתימת אוזניים" היא תופעה שקשורה לבעייה באיזון לחץ האוויר בתוך האוזן התיכונה/פנימית.
בין חלל זה שבתוך האוזן לבין חלל הפה מחברת תעלה הקרויה "תעלת אוסטכיוס", שתפקידה לאפשר שינויי לחץ בתוך חלל האוזן.
בשינויי גובה גדולים ו/או מהירים, אוויר זורם מ/אל חלל האוזן כדי להשוות לחצים.

"סתימת אוזניים" מתרחשת כשתעלה זו חסומה (חלקית או באופן מלא) ולא מצליחה לעמוד בקצבי השוואת הלחצים. אופייני מאוד בעת צינון - התעלה נסתמת. אגב, זו בדיוק הסיבה שעבור אנשי צ"א קיים איסור לטוס כשמצוננים.

אני מניח שאדם שיש לו בעייה כרונית של סתימה של התעלה הזו - הדבר יהווה מגבלה לגבי טיסה.
_____________________________________
" Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. "


- Albert Einstein

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 06-12-2007, 21:33
  haboob haboob אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
מידע רשמי - מתוך אתר חה"א/בטאון חה"א
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Dream Theater 1986 שמתחילה ב "קורס טיס אחרי גיל 21"

לגבי ניתוח להסרת משקפיים (עדכני לפברואר 07'): קישור.

ולגבי התנדבות לקורס לאחר שחרור:

האם לקצינים יש סיכויים טובים יותר להתקבל לקורס-טיס?
לא. כל מתנדב לקורס-טיס נמדד על-פי כישוריו בלבד. ההקלה היחידה לקצינים היא פטור מהגיבוש. קצינות, לעומת זאת, מכיוון שאינן בוגרות בה"ד 1 (בית-הספר לקצינים), חייבות בגיבוש כמו שאר המועמדים.

האם חייל משוחרר יכול להגיש את מועמדותו לקורס-טיס?
ללא. אין אפשרות להתנדב לקורס-טיס לאחר סיום השירות הצבאי, גם לא כאיש מילואים. לקורס-טיס רשאים להתנדב רק מועמדים לשירות ביטחון, חיילים בשירות סדיר ואנשי קבע. זאת, בתנאי שגילם אינו עולה על 23. עתודאים, לעומת זאת, יכולים להגיש את מועמדותם עד גיל 24.
_____________________________________
" Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. "


- Albert Einstein

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 07-12-2007, 14:33
  EMT EMT אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.09.04
הודעות: 213
בתגובה להודעה מספר 50 שנכתבה על ידי haboob שמתחילה ב "אתה ממשיך בהפגנת "ידע""

ציטוט:
במקור נכתב על ידי haboob
משום-מה החלטת שאם מקבלים מישהו לקורס לאחר שהשתחרר - זה כדי לנסות אותו.


לא מקבלים אותו כדי בכוח לעביר אותו להפוך אותו לחניך ח"ל.

ציטוט:
ואח"כ החלטת שסיכוייו להדחה הם "סבירים" (בינינו, זו לא חוכמה גדולה להעריך סיכויים כאלה במסגרת שבכניסתך אליה סיכויי ההישארות שלך בתוכה עד קו הסיום עומדים על 1 מתוך 5-6).


זה סיכוי הדחה סביר אז ? אתה טוען אחרת ?

ציטוט:

בכלל, נדמה לי שאת דעתך על כל העסק כבר ביססת, ואין שום טעם לנסות לתאר בפניך את הדברים מנקודת מבט אחרת, כפי שניסו אחרים.
ולגבי שאר התגובה ה"מלומדת" שלך (והרצופה בשגיאות כמו קודמותיה) - לא נראה לי שהיא ראוייה לתגובה.


תודה על זה שאתה מחזק את דבריי
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #59  
ישן 07-12-2007, 17:13
צלמית המשתמש של amirsgv
  משתמש זכר amirsgv amirsgv אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.04
הודעות: 3,994
אבל זה היה מזמן ...
בתגובה להודעה מספר 58 שנכתבה על ידי kufxh שמתחילה ב "הלשנה: גם PERE"

רק בשביל לעשות סדר - בשנות ה-60' אפשר היה להתנדב לקורס אחרי שחרור, הדוגמאות הטובות הן אמיר נחומי וגיורא אפשטיין. הקורס היה אז קצר יותר (בטוח משלוש השנים שהיום) והצבא/ח"א פורמליים פחות.
בשנות ה-70' היה משבר בח"א - הגידול בסד"כ יחד עם האובדן הקשה של יוה"כ הביאו את החייל להגמשת דרישות הקבלה: התחילו לקבל בלי משקפיים לנת"מ (נווטים, תובלה, מסוקים), והגמישו מאוד את גיל התחלת הקורס. רני אייזנברג שהתחיל את הקורב בגיל 28 הוא דוגמה, וגם איציק אפלבוים (בעלי "אומני הורייזן") שסיים את הקורס כטייס מסוקים בגיל 31 (הוא המבוגר ביותר למיטב ידיעתי שסיים קורס) הם דוגמה קיצונית אבל ממחישה את האוירה.

כיום יש מגבלות ידועות. האם ניתן להפר אותן במקרים מיוחדים ? כנראה שכן ... אגב, אתי עשה גיבוש ט', שייט מפרשיות ידוע, שעשה את הגיבוש בגיל 25 לאחר לימודי רפואה, סיים והיה לטייס קרב.
_____________________________________
מרקיע שחקים האתר למחקר ותיעוד ההיסטוריה של התעופה בארץ. www.sky-high.co.il

גלריה: www.pbase.com/amirsgv

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:44

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר