לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 19-01-2008, 17:12
  davesher davesher אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.09.06
הודעות: 254
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "בדוק מתי לאחרונה הוחלף שמן..."

טוב אז ככה : בקשר לשמן גיר אני אבדוק , כלומר הוא מלא אבל הצבע שלו לא מוצא חן בעייני (השמן) , במילה זורק הכוונה למעביר משלישי לשני במהירות מעל 20 קמ"ש , כן ממש ככה וזה ממש עצוב יש רעש קל של חריקה וזה ממש לא בריא רכב. האם יש מצב משהו שקשור לקלאץ? הבעלים הקודמים של הרכב החליף לבד את הקלאץ , לבד לבד בלי מוסך. חשוב לציין שכל ההילוכים בסדר גמור , רק משלישי לשני כלמור בחזרה (וגם) לא תמיד , אם אני מעביר במהירות 20 קמ"ש ומעטה אז אין חריקה . אני ממש לא יודע מה לעשות וזה ממש מלחיץ אותי. האם זה יביא לבעיות נוספות. אין לי בעיה להעביר במהירות מתחת ל 20 קמ"ש אבל זה לא רציני אפילו .. רוצה בתקינותו של הרכב ב 100%.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 19-01-2008, 22:58
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי davesher שמתחילה ב "יקיר אני מחר מתכוון להחליף..."

תשמע.

שמן מנוע ומסנן שמן זה לא בעיה כלל להחליף בתנאי שיש לך ידע וכלים.

שמן גיר יהיה קשה לך להחליף במיוחד שאתה לא תדע מהיכן מרוקנים אותו.

שמן מנוע- יש בורג על אגן שמן מנוע שזהו הפקק לניקוז השמן.
פילטר שמן נימצא על בלוק המנוע או מעל האגן שמן או מקדימה (אני לא ראיתי איפה הוא בסיויק.)

ההצעה שלי:
לך למוסך פעם אחת תעמוד ליד המוסכניק ותילמד איך מחליפים את השמן מנוע.
למסנן שמן תצטרך מפתח פילטר שמן שתוכל לירכוש ב 50ש"ח בערך.
תלמד מהמסכניק ולפעמים הבאות תוכל לעשות זאת כי צריך לדעת מאיפה מרוקנים, איפה נימצאים הברגים לריקון השמן והכי חשוב לדעת כמה לחזק את הבורג כדי לא לשבור אותו או ליגרום לזה שההברגה תלך.
פילטר שמן חובה מקורי או של חברת MANN,סוגרים בכוח היד מסובבים אותו 3/4 סיבוב עם היד חזק וזהו לא יותר.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 20-01-2008, 12:01
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי N242 שמתחילה ב "פילטר שמן אתה לא צריך מפתח..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי N242
פילטר שמן אתה לא צריך מפתח
קח מברג ופטיש תקע את המברג בפילטר ותסובב
גם ככה אתה זורק אותו לזבל

זאת עבודה חאפרית ולמרוקאים עצבניים..
מה יקרה במצב שהפילטר יסרב להיפתח ובזמם ניסיון הפתיחה הוא יתחן עם המברג?! הוא יצטרך גרר והביטוח לא יביא לו גרר כי זה נזק שהוא גרם לרכב וזה מתוך ניסיון.

אצלי במאזדה לא הצלחתי לתפתוח את הפילטר עם המפתח הכי איכותי שיש בסוף הלכתי למוסך כי האידיוט שסגר את הפילטר סגר אותו חזק מידי ולכן לא הצלחתי לפתוח אותו.

בקיצור DAVESHET אל תיקח את ההצעה הזאת אחרת תצטער על כך אם הפילטר לא יפתח ולא תוכל ליסוע ברכב אפילו לא מטר אחד כי כל השמן יצא ותיגמור את המנוע.

לגבי הגיר
יש מצב שהסינכרונים שלך בגיר עייפים
החלפת שמן לא הכי נפוצה בגירים ידנים אבל תנסה
אל תשכח לבדוק שהמחזירי שמן שלך תקינים (אני הייתי מחליף )
וזהו
בגדול אני הייתי מהמר על סינכרונים זה רכב של ילדים קולט
ויש לו סטיגמה של אוטו ספורט אצל הילדים (לפחות היה שאני הייתי ילד)
וקורעים להם את ההילוכים ומחליפים עם חצי קלאץ אז זה הגיוני


מסכים איתך יכול להיות שהסינכרונים עייפים, החלפת השמן יכולה לעזור המון.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 21-01-2008, 17:13
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי davesher שמתחילה ב "יקיר , אמרו לי שאפשר לסוע ככה..."

יש לך נזילה מהמסרק הגה, נכון?

אני מציע לך לחפש בפירוקיות מסרק הגה מהונדה כמו שלך שלא עברה הרבה ק"מ יחסית יעלה לך יותר זול או שתחפש מסרק הגה משופץ.

את הגיר אני ממליץ לך להחליף ולא לשפץ כי השיפוץ לא תמיד מצליח כמו שצריך.

גיר אולי אפשר ליראות אם יש גיר מצב חדש מייבוא או משהו כזה.

לגבי הסלון, תחפש רפד שיעשה לך עבודה טובה לא חסר כאלה.

בינתיים אם ההילוכים משתלבים טוב אל תתעסק עם זה פשוט תתנהג לגיר בעדינות וזהו.

אתה מוסיף כל הזמן שמן להגה כוח או שלא?!!.. חובה כל הזמן שיהיה שמן אחרת תידפוק את המשאבה.

לך למוסך אמין שיבדוק מאיפה בדיוק הנזילה אולי יש איזה צינור קרוע.
השמן שנוזל הוא צבע אדום? אם כן יש לך נזילה ממערכת ההגה כוח שזה יכול להיות מסרק הגה ועוד כמה דברים, לך למוסך ליבדוק.

אני הייתי מטפל קודם בנזילה של ההגה כוח כדי למנוע נזקים למשאבה ועוד מכלולים ואחר כך את הגיר, כי הגיר יכול לחכות הוא בינתיים תקין חלקית...

בכל גיר בכל הרכבים ההילוכים ראשון ושני תמיד יהיו הכי הרבה שחוקים בהשוואה לשאר כי אלה ההילוכים שמשתמשים בהם הכי הרבה.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 21-01-2008, 17:44
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי davesher שמתחילה ב "אממ , לא בדיוק מושבים , רציתי..."

רצעות טיימינג חייבת להיות חדשה ומקורית או מחברה מוכרת ואיכותית.

הרצועה החדשה עולה כ 300ש"ח בהערכה גסה, העבודה של להחליף אותה זה סיפור ביגלל זה העסק קצת יקר במוסך.

בטיפול של החלפת רצועת טיימינג נידרש החלפת עוד חלקים כמו מותחני טיימינג,משאבת מים,נוזל קירור וכו.

החלפת רצועת טימינג מתבצעת כל 90 אלף ק"מ (ברוב הרכבים, כולל הונדה) ואין לעבור יותר ביגלל שהרצועה עלולה להיקרע ויגרם נזק כבד מאוד לראש מנוע.

לגבי הרצועת טיימינג אם אתה קצת לחוץ בכסף עזוב את כל התיקונים שברכב ובצע במוסך טיפול טיימינג אחר כך לשאר התוכניות.

בניות וכאלה תצטרך סדנה לשיפור רכבים שיש מעט כאלה בארץ והמחיר לא זול או לחפש מישהו שמתעסק זה.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 21-01-2008, 17:56
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי davesher שמתחילה ב "יקיר , מדוע צריך להחליף דברים..."

את הרצועה מחליפים כל 90 אלף, יתכן ובעבר בוצע החלפה של הרצועה אחרי 90 אלך שהרכב עבר עושים עוד טיפול כזה ב180אלף וכן הלאה.. 270אלף..

מובן? כל 90 אלף מחליפים את הרצועה.

כמה הרכב שלך כבר נסע?

יש עוד חלקים אחרים שמתבלים וגם הם זקוקים להחלפה, לך למוסך לקבל הצעת מחיר לגבי החלפת רצועת טיימינג וכל מה שצריך..

אפשר להחליף רק את הרצועה ומותחנים במידה והם מרעישים.
אבל במידה ואחרי זמן מה תהיה לך נזילת מים מהמשאבה תצטרך לפרק שוב את הרצועה ולשלם אתאותו המחיר העבודה.

הכי הכי חשוב להחליף רצועה,מתחני טיימינג ומשאבת מים שזה כולל גם נוזל קירור.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 21-01-2008 בשעה 18:00.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 21-01-2008, 18:07
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי davesher שמתחילה ב "כן חחח הספקתי לקרוא , אני על..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי davesher
כן חחח הספקתי לקרוא , אני על הדף כל שניה לוחץ refresh חח. בכל מקרה - הרכב עבר 90K קילומטר הבעלים הקודמים אמר שהחליף רצועה לחדשה , אני לא בטוח אבל נידמה היה לי שראיתי עלייה קרע קטן , אני לא בטוח שזה עליו ואני צריך לבדוק זאת שוב באור , עכשיו לא יצא


את הרצועה שאתה רואה שהיא קרועה זאת לא הרצועת טיימינג הרצועת טיימינג מוחבאת בתוך כיסוי פלאסטיק.

אתה רואה רצועת הנעה של האלטרנטור או של המדחס.

אם היא קצת קרועה או יבשה החלף אותה מיד זה סיכלל ביכלל לא יקר כי אם היא תיקרע אז אחרי 10 דקות המנוע יתכבה ותצטרך גרר..
פשוט האלטרנטור לא יסתובב כי הרצועה ניקרעה ולא יהיה לך טעינה לכן תיתקע.

אני חושב שהרכב שלך מוזנח מבחינת טיפולים.

לך למוסך בזמן הקרוב וטטפל במה שצריך.

ונגלה לך סוד קטן: רכב שלא מטופל בזמן נופל עליו יום אחד את כל הצרות והתיקונים האלה.. ששש אל תגלה

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:37

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר