לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 01-02-2008, 16:02
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
כתבה חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008

רוסיה ואיראן ממשיכות לדון בשאלת הספקת S-300 לטהראן


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/62513.JPEG]



טהראן, 1 לפברואר. (ITAR-TASS).


רוסיה ואיראן "ממשיכות לדון בשאלת" הספקת מערכות נ"מ S-300 לרפובליקה האיראנית, כך הודיע סגן שר משרד הפנים האיראני מחדי ספרי. "ההכחשות, שנשמעו מפיו של אחד מהנציגים הרוסיים, היו קשורות לכך שביקור האחרון של הנציגות הרוסית לענייני שיתוף פעולה בטחוני לא התקיימו דיונים בנושא, אם זאת הצדדים ממשיכים לדון בשאלת הקבלה של מערכות הללו ע"י איראן", - אמר דיפלומט בכיר, המצוטט ע"י סוכנות החדשות IRNA.



בדצמבר 26 סוכנות החדשות האיראנית FARS ציטטה את שר הביטחון האיראני מוסטפה מוחמד נאדג'אר, אשר אמר כי "מערכות נ"מ S-300 יסופקו לאיראן במסגרת ההסכם שנחתם קודם עם רוסיה".



בתגובה להודעה זאת, השרות הפדראלי לשת"פ בטחוני הודיעה באופן רשמי, שלא דובר על הספקת המערכות S-300 לאיראן. "שאלת הספקת המערכות S-300 לאיראן, אשר עלתה עכשיו באמצעי תקשורת, אינה אקטואלית ולא מתקיים בה דיון עם הצד האיראני. שיתוף פעולה מתורבת בין רוסיה לאיראן בנושא הבטחון ממשיך בהתאם מלא לדרישות מצבי ייצוא והתחייבויות בין-לאומיים", - נאמר בהודעתה לתקשורת של השרות הפדראלית לשת"פ בטחוני.



מאוחר יותר גם הנציג הרשמי של משרד החוץ האיראני מוחמד אלי חוסיין הודיע, כי טהראן לא קיים משא ומתן עם רוסיה בנוגע לרכישת המערכות אלה. "בדיאלוג, אשר אותו איראן מובילה עם הצד הרוסי, יש הרכב בטחוני, אשר מתבצע וימשיך להתבצע בעתיד בהתאם לנורמות בין-לאומיות", - אמר הדיפלומט האיראני. "כפי שנמסר ע"י הצד הרוסי, לא התקיימו שיחות להספקת מערכות S-300 לאיראן", - הוא הוסיף.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 01-02-2008, 19:11
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי שטורס שמתחילה ב "תודה. וברשותך כמה שאלות מטרידות מאז הדיון האחרון בנושא S-300 לאיראן"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שטורס
1. האם ידוע על התמודדות מבצעית של ח"א מערבי כלשהו עם מערכת S-300 מגירסה כלשהי? למשל, ח"א אמריקני בעיראק אולי?

לא הייתה התמודדות מבצעית. אבל מערכות מסויימות ממשפחת ה-S-300 מוכרות במערב (גם בישראל). אם זאת, המערכות החדשות (כמו למשל S-300VM, S-300PMU-2) לא הגיעו למערב.

ציטוט:

2. מה לדעתך רמת היכולת של מערכות S-300 על גרסאותיהן השונות להתמודד מול תקיפת סוללות טק"א המכוונת כלפיהן וכוללת דמיים (decoys), מוץ, ל"א, ומלטי"ם מתאבדים?

אני מניח שעד שלא נראה שימוש מבצעי (בקרב) של מערכות הללו, כל התשובות תהיינה בגדר הספקולציות. אם זאת, לפי דעתי, במצבים אופטימליים מערכות אלו יכולות להביא לכך שהמאמץ הדרוש לשם חדירת הגנה האווירית הנשענת על S-300 יגדל פי כמה וכמה ביחס למערך נ"מ שלא כולל S-300. ובמיוחד זה יהיה נכון לגרסאות האחרונות של המערכת.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 01-02-2008, 20:29
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
חברת "בריאב" מתכננת להעביר מטוס בקרה ושליטה אווירית A-50EI ללקוח בשנת 2008
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.beriev.com/images/photo_2008/EI.jpg]

רוסטוב-נא-דונו, 23 בינואר . (ITAR-TASS).


חברת "בריאב" מתכננת להעביר מטוס בקרה ושליטה אווירית A-50EI ללקוח בשנת 2008.


הראשון מתוך שלושת המטוסים שהוזמנו טס ב-20 בינואר מעיר טגאנרוג לישראל לשם התקנת וניסוי מערכות רדיו-אלקטרוניות. המטוס פותח על פי הזמנה הודית. נכון לעכשיו חברת "בריאב" ממשיכה בביצוע החוזה. העבודות נעשות תוך שיתוף פעולה של מפעלים וחברות מרוסיה וישראל. חברת "בריאב" היא הקבלן הראשי למטוס, לעניין הצטיידותו במכשור חדש ובמנועים חדשים מדגם PS-90A-76. במהלך ביצוע העבודות נמצאו פתרונות טכניים מוצלחים לשאלת תכונות האווירודינמיות של מטוס, תפקוד המכשור הרדיו-אלקטרי ומקור כוח.


בתחילת דצמבר 2007 התבצעה טיסה ראשונה של מטוס בקרה ושליטה אווירית A-50EI. במהלך טיסת הניסוי המטוס תיפקד כמתוכנן.


חברת "בריאב" נוסדה בשנת 1934, נרשמה בשנת 1994, היא עוסקת בפיתוח מטוסים אמפיביים, בבניית אבות טיפוס וניסויים שלהם, ונכללת באיחוד התעשייה האוירית (OAK). שווי החברה – 118,405 מיליון רובל. (...)
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.


נערך לאחרונה ע"י Centurion בתאריך 01-02-2008 בשעה 20:31.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 02-02-2008, 10:11
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי avifresh שמתחילה ב "אני חושב שההודים דווקא כן..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי avifresh
אני חושב שההודים דווקא כן רוצים את הפאלקון.
זה שיש צלחת לא אומר שהיא גם מסתובבת.

לפי מה שכתוב בוויקיפדיה ומה שזכור לי, המכ"ם הוא פאלקון שמורכב משלושת אנטנות הנמצאות בתוך "צלחת" אירודינמית לא מסתובבת. דרך אגב, גם ב-A-50 הרוסיים "הצלחת" לא מסתובבת, אאל"ט.

ציטוט:

פרנוייה: מה קורה כאשר ההודים שולחים את המטוס לטיפול/תיקון ברוסיה - כל האלקטרוניקה/מכ"ם ששמנו במטוס יחשפו בפני הרוסים לא? לא מסוכן?

אני מניח שכל עבודות תיקון\שדרוג יתבצעו בהודו. לפחות בכל הקשור לפלטפורמה לא צריכה להיות בעייה, מפני שבגדול זהו IL-76 שמוכר היטב בהודו. ואם יהיה צורך לטפל המערכות המכ"ם, אזי אין סיבה לשלוח אותו לרוסיה.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 02-02-2008, 22:58
צלמית המשתמש של Gilgamesh
  Gilgamesh Gilgamesh אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 3,819
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי avifresh שמתחילה ב "אני חושב שההודים דווקא כן..."

זה לא אמור לקרות. טכנאים דרג א', הודים, מתארים את התקלה בחלק המערכת המתאים, מחליפים אותו, ואת החלק התקול שולחים לארץ או למפעל תיקון ושיפוץ ישראלי על שטח הודו לצורך לתיקון / עידכון / שיפוץ. הכל תלוי בפרטי הסכם הרכש.

תמיד יש חשש מהנדסה לאחור. ככה בנו בישראל את מטוס הנשר ושיווקו אותו לארצות שונות תחת השם Dagger.
כאשר יש חשש אמיתי להנדסה לאחור, פשוט מגלמים את זה במחיר וקוראים לזה העברת טכנולוגיה.
ככל שמערכת מורכבת יותר, ככה קשה יותר לעשות לה הנדסה לאחור. כי לא את כל הטכנולוגיה אתה רואה במוצר. יש המון טכנולוגיה שאותה אתה לא רואה, טכנולוגיה הקשור לייצור, ביקורת איכות, הנדסת חומרים וכיוצב'..
_____________________________________
"כדי להכות באויב יש למלא את החיילים בחימה [על האויב]"
על החיילים להאמין בצדקת הטיעון למלחמה".
סון טסו - אומנות המלחמה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 02-02-2008, 11:06
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
הודו משקיעה 250 מיליון דולר בפיתוח גרסה היפר-קולית של הטיל "ברהמוס"
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/61639.JPEG]

מוסקבה, 10 בינואר. (ITAR-TASS).

הודו משקיעה 250 250 מיליון דולר בפרוייקט פיתוח גרסה היפר-קולית של הטיל "ברהמוס" משותף לרוסיה והודו, כך דווח ע"י India Defense (הכתבה באנגלית).

לפי המקורות בארגון החקר והפיתוח ההגנתי (DRDO) של משרד ההגנה ההודי, כרגע מתנהלות עבודות לבניית הדגם הניסיוני של הטיל. הגרסה החדשה תצויד במנוע ה-scramjet (האם קיים מושג עברי?), המאפשר להגיע למהירות של 5 מאך. טווח של "ברהמוס" היפר-קולי צפוי להיות 299 ק"מ. לפי דעתם של מומחי ביטחון הודים, הגרסה החדשה של הטיל תביאה ליתרון של חיל הים ההודי על הסיני. טיל היפר-קולי מפותח על בסיס הטיל העל-קולי בעל אורך של 9 מטרים, המצויד במנוע דו-שלבי ובעל יכולת לשאת רש"ק של 300 ק"ג למרחק של 290 ק"מ. המהירות המרבית של הטיל העל-קולי היא 2.8 מאך.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 02-02-2008, 11:38
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
תוכנית ניסוי טיסה ממלכתית של מטוס תקיפה Su-34 תסתיים בשנת 2009
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/61754.JPEG]

מוסקבה, 14 בינואר. (כתב ARMS-TASS).

תוכנית ממלכתית לניסוי טיסה (תמל"ט) של מטוס תקיפה רב-משימתי Su-34 תסתיים בשנת 2009, הודיע לכתב של ARMS-TASS הנציג של התעשייה הביטחונית.

לפי דבריו, כרגע חמישה מטוסי Su-34 משמשים בתמל"ט. בשנה שעברה הסתיימו בהצלחה ניסוי ירי של מערכות נשק "אוויר-קרקע". התוכנית לשנה זאת תכלול, בין השאר, ניסוי המערכת המונעת את כניסתו של המטוס להזדקרות בעת השימוש בטילי "אוויר-אוויר".

כיום במפעלי ה-NAPO מתבצעות עבודות רחבות היקף להצטיידות בציוד טכני חדיש של קווי ייצור המשמשים בייצור סדרתי של Su-34. בגלל העומס הרב על המפעל שנוצר עקב הזמנות של Su-34 ו-Superjet-100 התקבלה ההחלטה להעביר לאומסק את הייצור הסדרתי של An-38בשביל חברות תעופה מקומיות.


משקל המראה רגיל של Su-34 הוא 38.2 טונות, כושר נשיאת חימוש – 8 טונות, סיג רום מבצעי – 15 ק"מ, מהירות מרבית בגובה נמוך – 1400 קמ"ש, בגובה רב – 1900 קמ"ש. טווח (הלוך ושוב) – 1100 ק"מ ללא תדלוק באוויר ומיכלי דלק נתלים. צוות – 2 אנשים. הנעה של המטוס מורכבת משני מנועי AL-31F בעלי דחף של 12.5 אלף ק"ג כוח כל אחד.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 02-02-2008, 12:10
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
תאגיד "שיגור ימי" שיגר בהצלחה את לווין הקשר הערבי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/61773.JPEG]

לוס-אנג'לס, 15 בינואר. (ITAR-TASS).

תאגיד "שיגור ימי" שיגרה בהצלחה את לווין הקשר הערבי "טוראיה-3". השיגור התבצע ב-14:49 זמן מוסקבה.

לפי תוכנית המקורית השיגור הזה – 25 במספר במסגרת התוכנית "שיגור ימי" – היה מתוכנן ל-13 בנובמבר של השנה שעברה. אבל רוח עזה וזרמים ימיים באזור קו המשווה באוקיינוס השקט לא אפשרו לפלטפורמת השיגור "אודיסאוס" להגיע ולהישאר במקום הדרוש לשיגור. בגלל מצבי האקלים הבעתיים השיגור נדחה כמה פעמים. לאחר מכן הוחלט להחזיר את שתי הספינות – פלטפורמת השיגור "אודיסאוס" וספינת פיקוד – לבסיס בנמל לונג-ביץ' (מדינת קליפורניה), לתדלק אותן ולאחר מכן להחליט על תאריך שיגור חדש.

השיגור הנוכחי – הראשון לאחר השיגור הלא מוצלח ב-30 בינואר שנת 2007. אז, בשניה הראשונה לאחר התנתקות המשגר מקן השיגור, קרתה תקלה, אשר הביאה לנפילתו של משגר “Zenith-3SL”.

לווין הקשר הערבי "טוראיה-3" בעל מסה של 5,173 ק"ג יוצא קודם למסלול גאו סינכרוני ביניים, ומאוחר יותר לנקודת המצאות סופית במסלול גאו סינכרוני בגובה של 35,786 ק"מ ב98.5 מעלות אורך מזרחית. זמן תפקוד מתוכנן של הלווין "טוראיה-3" הוא 12.5 שנים.

בתוכנית "שיגור ימי" משתתפות חברת "בואינג" האמריקאית, חברת "אנרגיה" רוסית, "משרד פיתוח יוז'נויה" אוקראינית ו-"קביארנר" הנורבגית.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 02-02-2008, 13:43
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
הגעת מטוסי תובלה Il-76 לחיל האוויר הרוסי תחל בשנת 2010
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/61893.JPEG]


מוסקבה, 17 לינואר. (ITAR-TASS).


ניסוים ממלכתיים משותפים של מטוס תובלה צבאי משודרג Il-76MF מתוכננים להסתיים בשנת 2009, ומשנת 2010 מתוכנן לספק אותם לחיל האוויר הרוסי, הודיע סגן מפקד חיל האוויר לענייני החימוש לויטננט-ג'נרל אלכסנדר פאבלוב.

"Il-76MF הסדרתי הראשון בשביל חה"א הרוסי יבנה ע"י חברת "אויאסטאר-SP" בשנת 2010", - הוא אמר והבהיר שנכון לעכשיו בעיר אוליינובסק מתקיימות התייעצויות בעניין קביעת התקציב לייצור סדרתי של Il-76MF בשביל משרד ההגנה של הפדרציה הרוסית.

"יש צורך להתחיל להקציב כספים לא יאוחר משנת 2009, בגלל מחזור הייצור די ארוך של המטוס", - אמר פאבלוב. לפי דבריו, בתקופה בין 2010-1015 מתוכננת רכישה סדרתית של מטוסי Il-76FM לחה"א הרוסי.

Il-76MF הוא שדרוג רחב של מטוס Il-76. למטוס החדש גוף ארוך יותר ומנועי PS-90A-76 חדשים שהם חסכוניים יותר בעלי דחף גדול יותר. הודות לשתי סקציות חדשות באורך של 3.3 מטר כל אחת שהוכנסו לגוף המטוס לפני כנף ואחריו, נפח תא המטען גדל פי 1.3 (אורך רצפת המטען גדלה ל-31.14 מטר בהשוואה ל-24.5 מטר של Il-76MD).

הייחוד של Il-76MF הוא גם בכך, שמכשור הבקרה שלו תכלול שני צגים, ויתוסף מכשור ניווט לוויני. חוץ מזה, הודות לשימוש באוויוניקה מתקדמת יותר, התאפשר להוציא מצוות המטוס את הקשר המוטס. הטיסה הראשונה של il-76MF התרחשה ב-1 באוגוסט 1995. המטוס הזה נבנה במפעל תעופתי בטשקנט (אוזבקיסטאן). מנועי ה-il-76MF הספקים לו צריכת דלק אפקטיבית יותר ב-12-15 אחוז, וטווח טיסה גדול יותר ב-15-20 אחוז מזה של Il-76MD. טווח טיסה של Il-76MFעם מטען של 40 טון – 5,800 ק"מ בהשוואה ל-4,700 ק"מ של Il-76MD.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 02-02-2008, 14:32
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
עוד מטוס אימון\קרב Yak-130 יצטרף במאי לתוכנית הניסויים הממלכתית
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/61951.JPEG]


מוסקבה, 18 בינואר. (ITAR-TASS).

במרץ של השנה הנוכחית עוד אב-טיפוס אחד של מטוס אימון\קרב Yak-130יצטרף לניסויים ממלכתיים, כך הודיע סגנו של מפקד חה"א הרוסי לענייני החימוש לויטננט-ג'נרל אלכסנדר פאבלוב.

לפי דבריו, כרגע המטוס עובר בדיקות במפעל "סוקול" שבניז'ני-נובגורוד.

הייצור של המטוס הזה, רביעי במספר, התנהל על חשבון הכספים שהתקבלו לאחר תאונת המטוס Yak-130 השלישי, שהתרסק ביולי 26 2006 במחוז ריאזאן.

"Yak-130 הרביעי יקח חלק בניסוי מכשור המטוס ומערכות הנשק שלו", - אמר פאבלוב. לפי דבריו, הניסויים הממלכתיים מתוכננים להסתיים בסוף השנה הנוכחית.

Yak-130 הוא אחד מהפרויקטים רוסיים המבטיחים ביותר של כלי טייס, גם בפרספקטיבה של הכנסת המטוס לשרות בחה"א הרוסי, וגם בפרספקטיבות הייצוא שלו. הלקוח הראשון של מטוסי Yak-130 הוא חה"א הרוסי. בשנת 2008 מתוכננת הספקה של שישה מטוסים אלה לאלג'יריה.

Yak-130 מיוחס למטוסים מהדור החדש. הוא מצויד במערכת Fly-by-Wire(יש מושג עברי?) הניתנת לתכנות מחדש ובעלת ארבעה ערוצים עצמאיים לשם הגדלת האמינות, מה שמאפשר להשתמש במטוס לאימון בסיסי ומתקדם של טייסים, המשרתים במטוסי קרב מתקדמים ביותר.Yak-130 יכול גם לשמש כמטוס קרב קל. הוא מסוגל לשאת חימוש בעל מסה של עד שלוש טונות. בנתונים הטכניים שלו, כמו גם ביחס "עלות\תועלת", Yak-130 מקדים באופן משמעותי את היריבים שלו.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 02-02-2008, 15:16
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
אגד שני של מערכות נ"מ S-400 יכנס לשרות מבצעי באזור מוסקבה לקראת סוף השנה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/62015.JPEG]


מוסקבה, 21 בינואר. (ITAR-TASS).

אגד שני של מערכות נ"מ יכנס לשרות מבצעי באזור מוסקבה בסוף שנת 2008, כך הודיע מפקד חיל הפיקוד למשימות מיוחדות (פמ"מ) קולונל-ג'נרל יורי סולובייוב.

"אנחנו מצפים שבסוף השנה יכנס לשרות מבצעי אגד שני החמוש במערכת נ"מ S-400", - הוא אמר.

יחד עם זאת הג'נרל לא פירט איפה בדיוק יתמקם האגד, אבל הוא ציין ש-"קודם כל את מערכות S-400 יקבלו יחידות פמ"מ הפרוסות באזור המוסקבה".

מערכת S-400 הראשונה נכנסה לשרות מבצעי באזור מוסקבה באוגוסת של שנת 2007. כרגע נדונה שאלת הענקת השם אלכסנדר למאנסקי – המפתח של מערכת זו ומערכות נ"מ ארוכות טווח נוספות - לאגד הראשון של S-400, הממוקם בעיר אלקטרוסטאל. כמו כן הוחלט לקרוא על שמו אחת הרחובות באלקטרוסטאל.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 02-02-2008, 15:45
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
סיירת הטילים "מוסקבה" של הצי הים השחור ביצעה בהצלחה ירי טילים באוקיינוס האטלנטי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/62026.JPEG]


מוסקבה, 21 בינואר. (ITAR-TASS).

ספינת הדגל של הצי הים השחור הרוסי סיירת טילים "מוסקבה" [Slava class– לפי ציון נאט"ו] שהצטרפה לקבוצת התקיפה של חיל הים, ביצעה בהצלחה היום בשעת 16:30 לפי זמן מוסקבה ירי טילים על מטרה ימית באמצעות טיל "בזלת" (ראה בתמונה).

כפי שהודיע העוזר של מפקד חיל הים הרוסי קפטאן איגור דיגלו, במהלך האימון הטקטי של אוניות הצי של הים השחור וים הבלטי, "סיירת "מוסקבה" ביצעה בהצלחה ירי באמצעות מערכת נשק עיקרית "בזלת", אשר לו אין מקבילים בחילות הים הזרים ביכולות שלו".

הפיקוד של קבוצת התקיפה נתן ציון גבוה לתוצאות הירי.


***

מי שרוצה לראות סרטון על הירי ועוד לא ראה – מוזמן להיכנס לכאן (לקוח מתוכנית החדשות ברוסית, אבל התמונות שוות אלף מילים, וחוץ מזה הם לא אומרים שום דבר מעניין): http://www.vesti.ru/videos?vid=1194...c_id=158255&p=1
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 02-02-2008, 18:14
צלמית המשתמש של רגב06
  רגב06 רגב06 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,892
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "סיירת הטילים "מוסקבה" של הצי הים השחור ביצעה בהצלחה ירי טילים באוקיינוס האטלנטי"

scram-jet מנוע על-מגח סילון.

fly-by-wire טוס על חוט.

תודה על הסקירות והקישורים. מעניין לעקוב ולראות איך שם בצפון לא קופאים על השמרים.

מערכת- מבחינתי מומלץ לצל"ש פורום, לא יודע מה חושבים השאר.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 04-02-2008, 12:55
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
תוכנית מטוס הקרב החדש (PAK-FA) מתממשת בהתאמה מוחלטת ללוח הזמנים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"

מוסקבה, 25 בינואר. (Interfax-AVN).

תוכנית מטוס הקרב החדש (PAK-FA) מתממשת בהתאמה מוחלטת ללוח הזמנים, כך מודיע נשיאה של האיחוד תעשיית התעופה (OAK) אלכסיי פדורוב. "מטוס קרב מהדור החמישי יעלה לאוויר בשנת 2009 כפי שתוכנן", - מסר ל-"אינטרפקס" א. פדורוב.

הוא ציין, ש-PAK-FA נכלל בתוכנית החימוש [הרב-שנתית] עד לשנת 2015. "הלקוח הראשון שיקבל את המטוס יהיה משרד הביטחון של הפדרציה הרוסית", - הוא מסר.

לפי דבריו, כרגע הפרוייקט נמצא "בשלב של הצטיידות אקטיבית של [קוו] ייצור עיקרי, שבו ייוצרו רכיבים במחזור ייצור מלא".

א. פדורוב הודיע, שהמטוס הראשון יבנה "לשם בדיקת ההרכבה, שני – בשביל ניסוים סטטיים, והאב טיפוס השלישי – בשביל ניסויי טיסה.

כאשר הוא נשאל ע"י הסוכנות האם ישנם בעיות בביצוע הפרוייק, ראש OAK ציין, "בעיות קיימות, אבל כולן ניתנות לפתרון". לפי דברי א. פדורוב, קשיים מסוימים קשורים לכך "שמטוס הקרב פותח לראשונה בעזרת מה שנקרה טכנולוגיות דיגיטאליות". "כל הייצור עובר תהליך התאמה לטכנולוגיות הללו, מתבצעת גם הכנה של כוח אדם מדעי וטכני", - הוא מסר.

נוסף לכך, כפי שמסר א. פדורוב, קיימת שורה של חומרים חדשים שאנו לומדים להכיר במהלך ייצור של המטוס.

"כלומר, בעניין הנתונים הטכניים, תכונות הטיסה והקרב זה באמת יהיה מטוס ייחודי מהדור החמישי, בהחלט צעד חדש קדימה", - הדגיש א. פדורוב.

לפי דבריו, מטוס זה ישא את כל המערכות החדישות, בכללותן גם מערכות ניווט ומערכות קרב.

כפי שדווח, איחוד של התעשייה האווירית ע"ש גגרין בקומסומולסק-נה-אמורה (KnAAPO), השייכת לחברת אחזקות "סוחוי", החלה בסוף השנה שעברה לייצור אבות טיפוס ראשונים של מטוס הקרב הרב-משימתי החדש.

נכון להיום הסרטוטים הדרושים לייצור אבות הטיפוס של PAK-FA כבר נמסרו ע"י משרד הפיתוח של סוחוי ל-KnAAPO.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 04-02-2008, 20:02
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
שני מסוקים חדשים מדגם Mi-28N נמסרו לחה"א הרוסי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/62064.JPEG]


רוסטוב-נא-דונו, 22 בינואר. (ITAR-TASS).

שני מסוקי Mi-28N נמסרו היום בעיר רוסטוב-נה-דונו לחיל-האוויר של הפדרציה הרוסית, והם יועברו לאחת היחידות הסדירות שבמחוז טבר.

בעודו פותח את טקס המסירה החגיגי, מנהל של המפעל המייצר "רוסוורטול" בוריס סליוסאר ציין, ששני אבות הטיפוס עלו לאוויר רק ארבע שנים קודם לכן. במהלך התקופה הזאת המפעל הצליח לבנות בסיס לייצור סדרתי של המסוקים הללו. "אנחנו מצפים שהם ייוצרו במספרים שמספיקים גם למשרד הביטחון וגם לייצוא", - מסר סליוסאר. הוא הדגיש שכבר עכשיו רואים במפעל מספיק אפשרויות כדי לשפר את יכולות המבצעיות של המסוק.

סגנו של שר ההגנה של הפדרציה הרוסית – ראש שירות החימוש בכוחות המזוינים של הפדרציה הרוסית ג'נרל ניקולאי מקארוב, הגדיר את המקרה כמיוחל מאוד. "אנחנו שמחים שהכלי הכל-כך מבוקש הזה נכנס לשרות של הצבא הרוסי, זהו אירוע סמלי. אני בטוח שכבר בשנים הקרובות הכלי הזה תתפוס את מקומה המוביל בכוחות המזוינים של הפדרציה הרוסית", - הוא מסר.

לפי דברי מקרוב, תוכנית הצטיידות של הצבא הרוסי במסוקי Mi-28N מתוכננת עד לשנת 2015. הוא לא הבהיר מהו המספר המדויק של המסוקים שיורכשו בתקופה הזאת. "בתקופה הראשונה אנו נרכוש 10-15 מסוקים בשנה. מאוחר יותר הכמות הזאת תגדל", - מסר ג'נרל. הוא הודיע גם, שעבודת השיפור של Mi-28N תימשך. "יש לנו שורה של רעיונות רציניים, אשר תגדילנה גם את העוצמת האש וגם יכולות הטיסה של המסוקים".

מפקד חיל-האוויר הרוסי קולונל-ג'נרל אלכסנדר זלין אישר, שכבר בזמן הקרוב הכוחות המזוינים "יחלו לרכוש כמה שיותר את הנשק האימתני והעוצמתי הזה". "יש לנו בטחון בכך שכל הדרישות, אשר אנו מטמינים במערכת זו, יתגשמו", - אמר המפקד.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 04-02-2008, 20:47
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
הספקת מנועים רוסיים למשגרי חלל אמריקאיים "אטלס" יכולה לגדול
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צבא ובטחון מרוסיה – ינואר 2008"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arms-tass.su/data/Articles/SmallPhoto/62220.JPEG]

מוסקבה, 25 בינואר. (ITAR-TASS).

הספקת מנועים רוסיים למשגרי חלל אמריקאיים "אטלס" "מובטחת על בסיס חוזי ויכולה לגדול אם יתקיים צירוף נסיבות נוח", הודיע במסיבת עיתונאים שהתקיימה ב-ITAR-TASS סגן ראשון של מנכ"ל איחוד מדעי ותעשייתי (NPO) "אנרגומאש" דמיטרי פאחומוב.

הוא הזכיר ש-NPO "משתפת פעולה עם חברות אמריקאיות כבר 15 שנים" – ב-26 באוקטובר 1992 נחתם הסכם לשיווק משותף ושיתוף טכנולוגיות ברישיון עם חברות אמריקאיות "יונאייטד טכנולוג'יס" ו-"פראט אנד ויטני". "41 מנועי RD-180 כבר סופקו לארה"ב, פוחת וקיבל רישיון לשימוש במשגרי חלל ממשפחת "אטלס" מנוע דלק נוזלי חדש RD-180I", - ציין פאחומוב. – "מתנהל משא ומתן להספקת 17 מנועים נוספים", - הוא הבהיר. פאחומוב הסביר ש-"לפי ההסכם הקיים סה"כ 101 מנועים צפויים להגיע לארה"ב". לכן, הוא מסר, "יש לנו פרספקטיבה של שיתוף פעולה אקטיבי עם חברות חלל אמריקאיות למספר שנים נוספות, אם לוקחים בחשבון את העובדה שאנו מייצרים 5-6 מנועים כאלה בשנה".


פאחומוב הדגיש ש-"באמצעות RD-180 בוצעו 18 שיגורים מוצלחים של משגרי חלל "אטלס-3" ו-"אטלס-5", ובכלל זה גם במסגרת של שתי תוכניות בין-פלנטאריות, - שיגור של תחנה בין-פלנטארית אוטומטית למאדים ושל גשושית [space probe] בין-פלנטארית "פלוטו – אופקים חדשים". לפי דבריו, "בכמה שנים הקרובות מתוכננים לא פחות מ-5 שיגורי משגרי חלל "אטלס" לשנה ורק לשנת ה-2008 האמריקאים מתכננים 8 שיגורים". "אם התקיים צירוף נסיבות נוח אפשר להגדיל מספר שיגורים של משגרי חלל "אטלס" ל-10-12 בשנה, החל משנת 2009", - הוא סבור.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:49

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר