17-12-2006, 17:23
|
|
|
חבר מתאריך: 28.07.05
הודעות: 301
|
|
אוקיי... נתחיל
אז ככה:
1. מכירים את המענה של "היחידה כרגע בחופשה, נענה לטלפונים ב10"? אז יש את המענה הזה יותר מדי. כל הזמן. ובשעה עשר כשהם אמורים לחזור הם רק מחליפים את המענה להגיד שהם חוזרים באחת בצהריים. ונחשו מה? באחת בצהריים הם מחליפים את המענה שיגיד שהם חוזרים בשלוש, ומאז הם כבר לא עונים ואפשר לנסות רק מחר במקרה הטוב. פעם זה נגרר כמעט שבוע.
אני לא יודע איך לקרוא לזה. חוסר מקצועיות? הולכת הציבור שולל? התחפשנות? לא יודע.
2. מענה אנושי מגעיל. אני לא אומר שזה כולם, אבל בהחלט הרוב הגדול. יצא לי לדבר נראה לי עם כל הפקידים שם ואני חייב לומר שפשוט הרגשתי כל פעם מחדש שהם עושים לי טובה שהם מדברים איתי. אולי זה כי נמאס להם ממה שהם עושים ואין להם סבלנות. אני לא יודע. אבל הם אמורים להיות שם בשביל לעזור והם אמורים להיות אדיבים ורובם פשוט גועליים בטלפון, לא מראים נכונות לעזור, עונים בתשובות קצרות ואדישות ומנסים להיפטר ממך בכל משפט, כדי לנתק את השיחה כמה שיותר מהר. ותאמינו לי שלי יצא לדבר עם כולם שם, זה אולי היה לפני די הרבה זמן אבל העיקרון זהה.
3. חוסר איכפתיות למקרה שלך. אני שלחתי אינספור פקסים והם זרקו לי את כולם. לקח חודש וחצי רק עד שמישהו בכלל קרא אותו. וזה היה רק אחרי שדרשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר גם אינספור פעמים. קשה לתאר את תחושת הזילזול שהם מעבירים כשהם איתך בטלפון וקוראים רק את השורה האחרונה שבפקס ואין להם מושג על מה מדובר. בכלל כל הטיפול במקרה לקח יותר מדי זמן. פשוט הרגשה מגעילה שאתה בבעיה והם שאמורים לעזור לך, בכלל לא איכפת להם, עד כדי כך שהם לא מוכנים להקשיב\לקרוא.
4. חייב לציין, אומנם, שהייתה בחורה אחת, חיילת שענתה לי באדיבות ועזרה לי מאוד. זה היה מקרה די נדיר.
5. לא יכול שלא להשוות את היחס המחפיר הזה למקומות אחרים. מדור צוות אויר לדוגמא? האנשים שעונים לטלפון במדור צוות אויר מדברים איתך באדיבות, כמו אל בני אדם, רוצים לעזור, נחמדים. כך גם בלשכת גיוס ירושלים שאני משוייך אליה. במדור סיירות לא רק שלוקח שעה וחצי עד שהם עונים לטלפון, אם הם בכלל שם, גם ברגע שהם כן עונים הם מדברים איתך בזילזול ולא רוצים לעזור. יש להם הרבה מה ללמוד לטעמי ממקומות אחרים שנותנים מענה אנושי.. הפקידים\ות במדור סיירות צריכים ללכת "להתחנך" אצל הפקידות במדור צוות אויר.
זה רק דברים בודדים, יש עוד הרבה מה לומר על מדור סיירות, וכל מה שאמרתי עד עכשיו זה בלי אפילו להיכנס לסיפורים אישיים אלא בכלליות בלבד... ומדובר רק על הפקידים כי רק ברגע שהעברת את המקרה שלך למעלה נתקלת באיכפתיות, לפעמים גם היא מועטה. בסופו של דבר יכול להיות שהמקרה נגמר יפה אבל זה אחרי סבל רב, עינוי ממושך ומורט עצבים ממש מצידו של המלש"ב, עד שמישהו יקשיב וינסה לעזור, בדר"כ זה יהיה מישהו עם דרגה גבוהה יותר.
|