לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 22-02-2008, 15:24
  משתמש זכר dewq dewq אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.05.06
הודעות: 1,230
שלח הודעה דרך MSN אל dewq
שאלה תקלה בטרקטורון פולריס

יש לי פולריס טרייל בלייזר 250 שתי פעימות שנת 2002.
בזמן טיול התחלתי לשמוע מן שריקה/צפצוף במדי פעם התגבר ומדי נחלש/נעלם לגמרי.
ככל שנתתי יותר גז ככה הוא התגבר וכשעזבתי את הגז נחלש.
התחלתי לחזור לכיוון הבית כשבאמצע נסיעה נכבה בבת אחת, ניסיתי להניע ושמעתי תיק מהסטרטר וזהו, ניסיתי למשוך את החוט הנעה והוא היה תפוס לא זז, חשבתי שאולי אין שמן בדקתי ויש לו שמן במיכל.
לאחר רבע שעה שנתתי לו לנוח הצלחתי להיע אותו בדיוק לשתי שניות ואז שוב נכבה בבום וזהו
לא ניסיתי להניע אותו מאז.
אם יש למישהו צל של מושג מה יכולה להיות הבעיה אני אשמח לדעת.
תודה רבה ערן.
_____________________________________
כולנו עם שדרות וישובי עוטף עזה
מחפש רעיון לחתימה חדשה.. אם יש למישהי/ו רעיונות מוזמן/ת לשלוח הודעה בפרטי

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 22-02-2008, 21:51
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dewq שמתחילה ב "תקלה בטרקטורון פולריס"

נסעת בו הרבה זמן? אימצת אותו יותר מידי?
נשמע כאילו שהוא עבר התחממות והמנוע נתפס.

נכנסת לשלולית מים,נחל?

אל תנסה להתניע אותו בכלל, ככל שתנסה להניע ככה אתה תיגרום לנזק יותר גדול.

קח אותו למוסך שמתעסק עם טרקטורונים, שיאבחן את הבעיה.

יכול להיות שהבוכנה נתפסה ביגלל שהמנוע התחמם.

אם אתה רוצה בכל זאת לנסות להתניע אותו למרות שאני לא ממליץ, אז תוציא את הפלאג, תרסס לשם ממש מעט WD40 טיפונת קטנה לא הרבה!
ואז תמשוך בחוט כמה פעמים שהפלאג בחוץ ושכבל ההצתה מנותק לגמרי כדי שלא יהיה ניצוץ שידליק את התערוב דלק שתעוף מהפלאג.

אחרי שמשכת כמה פעמים את בחוט, סגור את הפלאג היטב (לא חזק מידי או חלש מידי) ואפילו רצוי על הדרך להחליף את הפלאג.
חבר את הכל בחזרה (החוט הצתה) ותנסה להתניע.
אם המנוע מסתובב חלק ולא הולך קשה ולא מניע עדיין, טפטף ממש מעט דלק לקרבורטור (3-4טיפות) ותמשיך לנסות קצת.

אם לא הולך פנה למוסך.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 22-02-2008 בשעה 21:53.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 27-02-2008, 17:11
  משתמש זכר dewq dewq אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.05.06
הודעות: 1,230
שלח הודעה דרך MSN אל dewq
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "לא מנוע לא מתחמם במהירות כזאת..."

נכון לעכשיו המכונאי פתח את המנוע ומסתבר שאחד המיסבים של גל הארכובה נשבר בפנים וזה מה שגרם למנוע "להתפס", חלקיקי מתכת מהמיסב התפזרו במנוע לתלתל ולראש בוכנה ולעוד כל מיני מקומות ועכשיו צריך להחליף
בוכנה רינגים לעשות חריטה מיסבים לגל ארכובה שיפוץ גל ארכובה אטמים למיניהם וכו'.
עכשיו המכונאי הציע לי אפשרות שהוא לא ממליץ שזה לא להחליף את הבוכנה לא לעשות טריה ועוד כמה דברים שלא חייבים לעשות אותם וזה יוזיל את התיקון בכ-1000 ש"ח.
אני נוטה לכיוון הטיפול הכולל אבל אשמח לשמוע חוות דעת.

ערב טוב ערן.
_____________________________________
כולנו עם שדרות וישובי עוטף עזה
מחפש רעיון לחתימה חדשה.. אם יש למישהי/ו רעיונות מוזמן/ת לשלוח הודעה בפרטי

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 28-02-2008, 05:15
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי BUBY שמתחילה ב "וזאת הסיבה שצריך להקשיב למחלץ..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי BUBY
וזאת הסיבה שצריך להקשיב למחלץ שלך...

בוא נשב על כוס קפה ונדון בתיקונים, בעיקרון מומלץ לתקן את כל מה שניזוק אחרת בעתיד ניפול שוב...
השאלה היא למה להחליף רינגים, למה להחליף אטמים, למה לשפץ בוכנה - הרי סה"כ התפרקו המיסבים, מה שאומר שהמנוע לא יכול להסתובב כראוי אבל זה לא אומר שהכל נהרס... תפסיק להקשיב למכונאים האלה!

תפסיק להציע דברים שאתה לא מבין בהם!

צריך בכלל להחליף מנוע לא שווה לשפץ!.
המכונאי עוד התחשב בך יש עוד מלא דברים שהוא חסך ממך.
עלות השיפוץ ממש מחיר מצחיק.
מומלץ להחליף את הבוכנה בחדשה כי היא עברה טראומת התחממות והיא עלולה להרעיש ואף להרוס את המנוע אחרי התיקון.

"סך הכל התפרקו המיסבים" התפרקו זה הלך המנוע, אני לא מכיר מישהו שיפתח מנוע ולא ישפץ את מה שצריך ועל הדרך עוד כמה חלקים לא יקרים.
המכונאי צודק וצריך לעשות מה שהוא הציע.

יקיר.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 28-02-2008, 17:59
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי BUBY שמתחילה ב "יקיר, עם כל הכבוד, ויש לי די..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי BUBY
יקיר, עם כל הכבוד, ויש לי די הרבה כלפיך כי אתה די מבין עניין,

אתה קצת מגזים, דבר ראשון הבוכנה לא עברה שום טראומת התחממות, היא נתפסה בגלל המיסב.
דבר שני, אני מכיר את הטרקטורון המדובר מכיוון שהוא חונה מול הבית שלי...
במידה והבוכנה שלמה, חבל להחליף אותה, את המיסבים כן, את האטמים אולי, אבל את הרינגים? רק אם הם נפצעו,
לחרוט את הצילינדר? בשביל מה???
שיפוץ גל ארכובה חובה, כיוון שהוא באמת עבר טראומה.

יקיר, תעשה טובה תפסיק לתקוף אחרים, זה מוריד מערכך.


קודם כל תראה לי שתקפתי אותך...
אם אתה חושב ככה אני מצטער, אני סך הכל אומר שאל תגיב בנושאים שאתה לא מבין בהם כי הוא יכול לעשות את מה שאמרת ואז לאכול אותה.
עכשיו אם אתה מבין תגיד לי למה המיסב נשחק אם אתה מבין בזה...
כן צריך להחליף את הרינגים ואפילו את הבוכנה, מי שפותח מנוע ולא משפץ את מה שצריך על הדרך הוא ממש אידיוט סליחה על הביטוי, שפותחים מנוע צריך לחרוט את הצילינדר כי אי אפשר להחליף רינגים בלי לעשות חריטה (האונינג) אחרת הרינג החדש ישבר כי יש שחיקה לא אחידה(תמיד).
עכשיו אני יענה על השאלה ששאלתי אותך לענות עליה, המיסב נשחק ונתפס ביגלל שהוא התחמם על יתר המידה, ולא רק הוא יתחמם אלא כל המנוע שזה כולל הבוכנה, ובוכנה עשוייה מאלומיניום לרוב ואלומיניום מתעוות בחום, אם הוא לא יחליף את הבוכנה ישמעו רעשים, אני לא אומר שהבוכנה בטוח זקוקה להחלפה, צריך לבדוק אותה היטב, וגם אם היא ניראית לעין במצב טוב זה יכול להטעות מכיוון שמספיק שיהיה עיוות שלא ניראה לעין, הבוכנה עלולה להתפס או לשחוק את הצילינדר עם הרינג ביחד מהר מאוד.

בנוסף לתגובתי הקודם צריך להוסיף גם בדיקה לגל ארובה אצל חרט.
ועוד משהו את המיסבי טלטל יש להתאים אותם אצל חרט שיתאים אותם היטב לגל ארובה ויחרוט או יאזן אם צריך את גל הארובה(קראנק).

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 28-02-2008 בשעה 18:03.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 28-02-2008, 19:20
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי BUBY שמתחילה ב "כשאני אומר תקיפה אני מתכוון..."

מיסב לא נשחק בפתאומיות!

מייסב נשחק רק כאשר הוא לא מקבל שימון, או מתחמם, או שניהם יחד שבמיקרה הזה זה מה שקרה.

מייסב של גל ארובה זה לא מייסב עם גולות ברזל כמו שאתה חושב, זה 2 חתיכות ברזל מעוגלות.

כן כדאי לבצע החלפת רינגים וחריטת צילינדר, ולבדוק את הבוכנה, לפותח השרשור אני מציע לך להחליף את הרינגים ולבצע חריטה לצילינדר, זה יוסיף כוח למנוע יחזיר לו כמה סוסים שאבדו עם הזמן, וגם
אם לא תחליף רינגים אז תצטרך בקרוב מאוד שוב לפתוח מנוע כדי להחליף את הרינגים כי תתחיל ליראות מנוע מעשן כבד ששורף שמן.
פתחת מנוע אז לא תחלף רינגים שלא עולים הרבה?!
ואם הבוכנה התעוותה אז תחליף אותה.

ועם כל השיפוץ הזה תגיע למחיר של מנוע מפירוק במצב חדש.
תקשיב למי שאתה רוצה, יש לי ידע רב בתחום המכונאות ואני יודע טוב מאוד מה שאני אומר.
ואני מציע שתחפש עוד הצעות מחיר כי עלות העבודה קצת יקרה, לא חייב מוסך אפשר ללכת למישהו שמבין טוב במכונאות.

BUBY תמשיך להציע ולהטעות כבר לא אתייחס לשטויות שלך, שתדבר לעניין נמשיך להתווכח, אני אומר לך שצריך להחליף רינגים וגם המכונאי ציין זאת, אז אל תלך עם ראש בקיר, אתה מטעה.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 28-02-2008 בשעה 19:26.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 03-03-2008, 17:02
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי dewq שמתחילה ב "אתה סגור על זה שאני צריך..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי dewq
אתה סגור על זה שאני צריך לעשות עכשיו הרצה??
אם כן לכמה זמן זה? נראה שבטרקטורונים זה הולך לפי מיכלי דלק...


גם אם החלפת בוכנה וגם אם לא, אתה צריך הרצה.

כל עוד שמחליפים את הרינגים ועשית האונינג, אתה צריך לעשות הרצה למנוע.

נגיד 3-4מיכלי דלק מלאים, לא לתת פול גז ולא לאמץ את המנוע פשוט ליסוע רגוע ובעדינות.

תקופת ההרצה מאוד מאוד חשובה למנוע, אם לא תבצע תקופת הרצה, המנוע לא יחזיק הרבה זמן, ויגרם לו בלאי מואץ.

תקופת ההרצה מאוד חשובה למנוע, "בתוקפת ההרצה" כל החלקים הנעים במנוע צריכים להשחק "בעדינות" עד שיתפסו צורה ויעבדו באופן אופטימלי.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 03-03-2008 בשעה 17:06.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:05

הדף נוצר ב 0.12 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר