20-02-2008, 14:18
|
|
|
חבר מתאריך: 12.07.03
הודעות: 3,424
|
|
התייעצות בקשר לרכב שלי
שלום לכולם
למי שלא יודע..יש לי סובארו ג'סטי שנת 90
מנוע 1000 סמ"ק.
הלכתי לסדר היום את השעון חום של האוטו והחלפתי טרמוסטת.
לאט לאט גילו שיש לי מים בשמן,אומנם מעט,זו רק תחילת הדרך,אבל הבהירו לי שזה עניין של זמן עד שילך כל הראש מנוע או המנוע כולו במידה ואני לא מטפל בבעיה כרגע.
בהתחלה הוא שם לב שיוצאים מים מהאגזוז,ואז הוא הוציא את המדיד שמן וראה שיש בועות.
האוטו הזה אצלי ארבעה חודשים ויש לו הסטוריית טיפולים לא קטנה.
מהרגע שהוא הגיע אלי הוחלפו:
2 ציריות
2 בולמים קדמיים
רצועת פקונג במנוע
בלמים קדמיים
מסרק הגה
תפוח הגה
4 מיסבים
פלטינה
רצועת טימינג
טיפול עשרת אלפים שמאז האוטו עבר 6000.
עד כה הושקע באוטו 2500 שקל על כל השיפוצים האלה.
הבנתי שזה בעיה בראש מנוע ושזה לא סיפור זול כלכך.
אם זו אכן רק תחילת הדרך של הבעיה,יכול להיות שלא צריך להחליף את כל הראש מנוע?יכול להיות שזה עניין של סתימה קטנה או משהו כזה?אני לא ממש יודע איך בנוי הראש מנוע..
השאלה היא אם כדאי לי לעשות את זה,אני בעוד כחצי שנה מתגייס ואני מתכוון למכור את האוטו לפני הגיוס.אולי עדיף לנסות למכור אותו עכשיו כמו שהוא ולהשאר בלי אוטו,ואני כן צריך אוטו באופן יומיומי.
דיברתי עם איזה מוסכניק ערבי פה מאיזה כפר באזור מודיעין.
הוא אמר שמבחינתו,במקרה הכי גרוע שצריך להחליף את כל הראש הוא לוקח לי 800 שקל.
אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה הם עושים שם ומה טיב החלקים,למראת שהרבה אמרו לי שאפשר לסמוך עליו,הוא מוכר באזור והרבה הולכים אליו למראת שזה כפר פלסטינאי.
וזה אומר מבחינתי שאני צריך לשרוץ כמה שעות בתוך כפר ערבי,אומנם זה כפר שכל יום נכנסים אליו עשרות ישראלים,וחלקם הגדול חרדים מקרית ספר אבל זה לא העניין..
מה הייתם ממליצים לי לעשות?
תודה מראש ויום טוב
פיני
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
נערך לאחרונה ע"י pinielbaz בתאריך 20-02-2008 בשעה 14:22.
|