28-02-2008, 14:43
|
|
|
חבר מתאריך: 12.08.02
הודעות: 185
|
|
בעיית פינגים גבוהים והתנערות מאחריות מצד ספק / תשתית
שלום לכולם,
אני גולש בחבילת 2.5 מגה. ספק - בזק בינלאומי תשתית - הוט עם חייגן / IP משתנה.
אני נוהג לשחק בסימולטורים באמצעות שרתים הנמצאים בתוכנת ה HYPER LOBBY שמעולם לא היו לי בעיות בכל השרתים השונים שפזורים ברחבי העולם.
לפני חודשיים החלה אצלי בעיה של פינגים נוראים (הפינגים מעל 500 וגורמים לי ל KICK).
התקשרתי כמה פעמים גם לספק וגם לתשתית שהריצו איתי את הבדיקות הרגילות, שאני בטוח
שחלקכם מכיר (הורדת קבצים מהשרתים שלהם שכנראה בהם הם לא חוסכים באמצעים) ויצאו תקינות. הוט אף "הכניסו" את המודם שלי למעקב של מספר ימים, אשר היה תקין לגמרי.
למרות בקשתי לבצע ניתוב מחדש (שאין לי מושג מה זה אומר- מישהו אמר לי שצריך לבקש מהם את זה) הם לא הסכימו ואמרו שהם מוכנים לשלוח אליי טכנאי בהתנייה , ובמידה והבדיקה תהיה תקינה התשלום עליי.
למרות הבדיקות שהוכתרו כהצלחה, השורה התחתונה היא שיש לי פינגים גבוהים מאוד שהחלו לפני חודשיים באופן קבוע - בעיה שלא היתה לי בעבר - זו העובדה.
כמו כן, שמתי לב כי בשעות בוקר מוקדמות עד לשעה 11 לערך הפינגים עומדים על איזור ה 200 שלא גורמים לי לקיק ואז אני יכול לשחק עד לעליית הפינגים (כנראה תלוי בעומס אצלהם) ואז כמובן מגיע הקיק.
עשיתי אף ניסוי ולקחתי את המחשב של אחותי - חיברתי אותו אצלי והפינג עדין היה גבוה וגרם לי לקיק הרגיל.
אני מאמין שישנה חוסר השקעה באנשים כמוני מצד החברות כך שלבסוף ימאס לי ואני אצטרף לחבילת הגיימרים שלהם.
דבר נוסף שראוי לציין, הוא כי בהתחלה כאשר החלה הבעיה הייתי מחובר עם חייגן קבוע IP לא משתנה ובעקבות הבעיה שלא נפתרה מישהו הציע לי לחזור לחייגן ולקבל IP משתנה וכך אולי לפתור את הבעיה- כמובן שהיא לא נפתרה.
שמעתי על TRACERT האם זה יכול לעזור לי ?
יש למישהו רעיון, כי אני כבר נואשתי ממזמן.
תודה מראש.
|