02-04-2008, 21:02
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
מה שהוא עושה זה אינפוזיה למנוע.
אפשר לעשות את זה בעזרת תוסף דלק K44.
אבל לא כדאי לעשות את זה דרך הצינור של הבוסטר.
כדאי לחבר מזרק לצינור וואקום שמתחבר לסעפת יניקה זה גם ינקה את הסעפת יניקה וגם את הפיח בתא השריפה.
רק אזהרה קטנה:
לאחר ביצוע האינפוזיה יכול להיגרם נזק למנוע, יכול להיות שיהיה קומפרסיה חלשה והמנוע ישרוף שמן ואז תצטרך לשפץ את המנוע.
כי מה שקורה מסביב לטבעות הבוכנה(רינגים) יש פיח ולכלוך שעוזר באטימה, ברגע שתסיר את הליכלוך הזה האטימה תהיה פחות טובה וזה יוביל להרס.
הכל תלוי במצב המנוע וכמה הוא נסע.
לאחר האינפוזיה יש להחליף שמן ופילטר שמן.
עוד אזהרה, מי שלא יודע באיזה קצב להזרים את החומר ניקוי למנוע עלול ליגרום לנזק מיידי למנוע בשם נעילה הידרוסטטית.
לא כדאי לבצע את זה למי שלא יודע זה עלול ליגרום רק לנזק, כדאי לפנות לבעל מקצוע ולבקש לבצע אינפוזיה עם תוסף K44.
עושים את זה רק כאשר יש הצתה עצמית כתוצאה מפיח או שהמנוע מזהם את הסביבה ולא עובר טסט שוב לא תמיד זה עוזר.
לסיכום לא מומלץ לבצע את זה אם המנוע תקין ועובד.
יקיר.
|