לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 16-04-2008, 09:41
  Idan_Mund Idan_Mund אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.12.07
הודעות: 17
ממ כן...
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי תעופה שמתחילה ב "..."

היי אני חדש, אני ילד בן 16 שחולה על מטוסים ויודע דיי הרבה..
אז ככה, כל חברה יכולה לבחור אם להזמין את המטוס שלה (במקרה הזה ה-737-800) איך שהיא בוחרת, חברה אחת יכולה להזמין אותו עם כנפונים חברה שניה יכול להזמין בלי, ובאותה מידה כל חברה כן יכולה לבחור את פנים המטוס בצורה שונה, יש מטוסים עם 180 מושבים במחלקה רגילה ויש כאלו עם משהו כמו 160 בשני מחלקות, זה בכלל לא שייך לסוג המטוס, זה שייך לדרישת החברה. יום טוב
למרות זאת.. סוג המנוע במטוסי ה-737NG יהיה תמיד מסוג CFM-56-7... אבל פה כבר יש כמה אופציות..
ודרך אגב.. 737-883 זה רק הסימון של חברת SAS הסקנדינבית.. אם תסתכלו איי פעם ותראו מטוס בואינג 767-383/ER ותסתכלו יותר טוב בהיסטוריה שלו תראו שגם הוא היה פעם בשירות SAS, ליתר דיוק.. לישראייר היה אחד כזה.. ברישום TF-FIC
ושוב.. יום טוב
חזרה לפורום
  #7  
ישן 16-04-2008, 12:08
  Idan_Mund Idan_Mund אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.12.07
הודעות: 17
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי תעופה שמתחילה ב "אז לכל חברה יש מספרים אחרים..."

כן... אני יתן לך דוגמא..
חח לצערי הגעתי למצב שאני זוכר את המספרים בעל-פה..
תראה, ניקח לדוגמא את חברת ברייטיש אירוויז.. אומנם הם אינם מפעילים מטוסים 737NG אבל הם מפעלים ישנים יותר, המטוסים שלהם, שהוזמנו עבורת ישירות ולא לחברה אחרת ואחר כך הגיעו עליהם יהיה רשום (לדוגמא 737-400) יהיה 737-436
אל-על אותו סיפור, 737-858, אבל יש להם מטוסי 737-8Q8 שבמקור הוזמנו לחברת Polynesian Airlines. ולמטוס זה יש כנפונים, (רישום המטוס הוא 4X-EKP)
ואותו דבר עם מטוסים ה767-300/ER שלהם, הם בלייסינג ומספרם הוא 767-330 ברישום 4X-EAJ ומקורו בחברה הגרמנית קונדור, מטוס אחר שלהם 767-3Y0 רישומו 4X-EAP ומקורו בחברת אירמקסימו המקסיקנית והאחרון הוא 767-352 ברישום 4X-EAR ומקורו בחברה הספרדית אייר איורפ. אני רק רוצה להגדיש שהמטוסים הם ER אך לא הצלחתי לסדר את זה כאן שזה יראה ככה.. לא קריטי.
מטרת המיספור הזה היא כדי לדעת קצת על היסטורית המטוס.. כלומר, אם נניח היום חברת דלתא האמריקאית, מפעילה מטוסי 757-232 (ה-32 זה המספר של דלתא) אבל יש לה בצי מטוסי 757-231 שכל אלו עם ה31 עם כנפונים, ואם נבדוק הייטב את היסטורית המטוס נוכל ללמוד ולראות שמקורו בחברת TWA שפשטה רגל..
עוד דגש.. המיספור הזה מיוחס אך ורק למטוסי בואינג.. באירבוס המספרים הנוספים בכלל מסמלים את סוג המנוע.. אם לדוגמא לחברת אמרייקן איירלינס יש מטוסי איירובס A300B4-605, ה-05 מיחס שזהו מנוע של חברת GE.. לעומת זאת ניקח מטוס של חברת קוראין איירלינס מסוג איירבוס A300B4-622R ה-22 מיוחס למנועי P&W, כאשר נראה מספרים כמו 11,12,13,14,15,16 המספר מיוחד למנועי CFM (לדוגמא A340-211 למטוס הזה יש מנוע מסוג CFM) אם נראה מספר 31,32,33 זהו מנוע של חברת קטנה שהיא שיתוף של RR וP&W שנקראת IAE, במקרה ונראה מספר מספר 41,42,43 נדע שזו מספר המיוחס למנועי RR..
זהו מצטער על החפירה. מקווה שהבנת בנוסף אתה מוזמן להיכנס לאתר הזה וללמוד קצת על זה [זה אתר של ציים של חברות תעופה אבל אפשר ללמוד קצת את ההיסטוריה של המטוס (למי הוזמן וכו..)] http://www.ch-aviation.ch/aircraft.php
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:56

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר