10-08-2008, 12:00
|
מנהל מולטימדיה
|
|
חבר מתאריך: 07.12.07
הודעות: 1,955
|
|
קודם כל תתחדש.
בקשר לבעיות שציינת:
1) יכול להיות שזה נובע כתוצאה מכך שהבלמים חדשים והרפידות עדיין לא נשחקו מעט.
תמשיך לרכב, תן לרפידות קצת להשחק, ואם זה עדיין ממשיך, גש לחנות האופניים ותבקש מהם כיוון
הברקסים בהתאם לבעיה שציינת.
2) ההילוכים מורכבים משני "סטים" של גלגלי שיניים.
ההילוכים הקדמיים, אותם אתה מעביר תוך כדי שימוש בידית ההילוכים השמאלית, 3 פלטות גדולות יחסית
לפלטות בקסטה האחורית, אחת יותר גדולה מהשניה.
וההילוכים האחוריים, 7 פלטות קטנות יותר, גם כאן אחת יותר גדולה מהשניה.
בקביעת ההילוכים, אתה משנה את מיקומה של השרשרת ואת צורתה, בהתאם למיקומה.
ישנם שילובים אשר לא בריאים לשרשרת, ואף מזיקים לה.
אתה כנראה נכנסת לאחד השילובים האלו, ולכן שמעת את השרשרת מקרקשת בזמן שאתה מפדל.
הסיבה לכך, היא שבמהלך סיבובה, השרשרת נוגעת במעביר הקדמי, דבר שנגרם כתוצאה מכך שהשרשרת
יושבת על הפלטה שלא נכונה בקסטה האחורית.
במצב הזה השרשרת נמצאת באלכסון בין הקסטות. - זה אסור.
השרשרת אמורה להיות בקו ישר בין הפלטה האחורית לקדמית. - במצב הזה היא לא נוגעת במעביר הקדמי,
ולא נוצר לך רעש בזמן הפידול.
בדרך כלל שילובי ההילוכים הולך ככה:
ידית הילוכים שמאל - ידית הילוכים ימין
1 - 1 2 3
2 - 3 4 5
3 - 5 6 7
במצבים האלו השרשרת לא נוגעת בשיפטר הקדמי, ונמצאת במצב בו היא אמורה להיות.
לגבי קומבינציות של מהלכים בזמן רכיבות שונות, שטח וכו'... זה עניין של ניסיון ומיומנות.
תהנה
_____________________________________
|