לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-08-2008, 20:01
  Pizza-Guy Pizza-Guy אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.12.04
הודעות: 224
איך לטפל בפגיעה בזכויות הצרכן?

אני לא עורך דין, אפילו לא קרוב. אבל זאת הקטגוריה הכי טבעית שראיתי לשאלה שלי.

לפני כחודש וחצי קניתי אייפוד מחנות "פוטואלקטריק". כעבור חודש יום הרכישה - האייפוד נכבה והפסיק לעבוד. הגעתי לחנות, הם שלחו למעבדה. כעבור שבוע חזר אליי האייפוד, וכבר באותו יום נכבה ולא נדלק שוב. התקשרתי לחנות ולמעבדה והתווכחתי איתם על הבעיה, ושאלתי למה הם לא תיקנו. הם סיבנו וסיבנו, אמרו לי לשלוח את האייפוד למעבדה שוב. שלחתי שוב, אחרי שבוע שוב חזר אליי. אחרי 10 דק' נגינה נכבה שוב ולא נדלק.

מה אני עושה? פעמיים המעבדה לקחה ולא תיקנה [הודו בפני שהם לא פתחו ולא נגעו בו כי הוא נראה להם תקין, למרות שהוא כבר פעם שלישית מגיעה אליי פגום ולא עובד] אני לא רוצה לשלוח אותו שוב למעבדה. כבר ביזבזתי חודש על ההתברברות הזאת.
ניסיתי לדרוש מכשיר חדש אבל הם לא מסכימים.
מה עליי לעשות
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

101
נוב' 07

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:57

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר