לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 23-01-2008, 12:47
  elsz elsz אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.01.08
הודעות: 83
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי elsz שמתחילה ב "מכרז הניידים של צה"ל - מירס"

- ממש לא שימוש מסחרי - פשוט שמעתי לפחות 20 תלונות ויש לי חברים רבים בצבא וממש קשה לדבר איתם.
אני בטוח ויודע שיש יחידות, שבשל הצורך בזמינות מלאה, אושר להן רכש של מכשירים מרשתות אחרות.
קצין בדרגת סא"ל שגר במודיעין (ישוב קטן ונידח אי שם באזור הספר) צריך, כדי לדבר במירס, לצאת מביתו, ולתפס על גבעה קטנה 50 מטר מהבית.
אז נהדר שלחלק זה עובד אבל יש המון בעיות.
בעבר התפרסם שהרמטכ"ל מקים ועדת חקירה או ממנה קצין בודק לבחינת השיקולים במכרז (מחיר זה לא הכל במכרזים מסוג זה) - אבל הדבר לא יצא לפועל. מעניין למה
עוד ספור, וזה כבר ממש נשמע כמו אגדה אורבנית, שאחד מהקצינים הבכירים שהיו מעורבים במכרז, עובד כיוםבמירס.
ושוב - שום דבר עיסקי............
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 24-01-2008, 19:43
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "כל מכשיר אלחוטי ניתן להאזנה..."

בלי לעסוק בהצפנה:
יש רשתות שניתן להאזין להן בקלות רבה מאוד, ויש רשתות שקשה יותר להאזין להם. ויש מקום להתחשב בכך.

לגבי הצפנה - ואני לא מדבר רק רשתות סלולריות, אם כי ניתן להשליך מכאן על המירסים וכדומה:
יש הצפנות שניתן לפצח בקלות יחסית, ויש הצפנות שפיצוחן ידרוש משאבים שהופכים את הפיצוח לבלתי רלוונטי.
זאת הסיבה שלכל הצפנה יש סיווג ברמה שונה (ואני ממליץ לא לעסוק בנושא הזה בהקשר הצה"לי), ושחייבים לשמור עליו.

כיום יש הנחיה חד משמעית:
אסור לדבר על כל דבר שאינו בלמ"סי בטלפונים ירוקים ופלאפונים שאינם מוצפנים, מתוך הנחה (ריאלית) שמאזינים לנו בצורה מקיפה.
אם לא אחמד, אז ג'ורג' (לא ההוא עם האלה ).

לטעמי ההנחיה הזאת בעייתית ביותר ולא מעשית, וצריך למצוא פתרון כלשהו בנושא הזה (אולי לעבור לרשת טלפונית עם הצפנה טובה, ולסווג את זה בסגנון "שמור-טקטי ל-24 שעות").

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 24-01-2008, 19:14
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בפשטות:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי elsz שמתחילה ב "מכרז הניידים של צה"ל - מירס"

1. יש חוק פשוט בנושא קליטה במירסים: איפה שלכל השאר יש קליטה - למירס אין, ולאיפה שלאף אחד אין קליטה - למירס יש.
וזה קיים בקושי כיום. לפני שנתיים המצב היה קטסטרופלי.

2. כל רשת שיוסיפו לה כל כך הרבה משתמשים זללנים עלולה לקרוס בתנאים כאלה ואחרים, והרשת של מירס פשוט רגישה לזה יותר. לקח לצה"ל יותר משנה להתמודד עם זה.

3. למירס נגרמו גם הפסדים בגלל צה"ל - לקח הרבה מאוד זמן עד שמצאו את הפתרון בנושא פלאפונים תקולים/שבורים, שלא יפגע במירס כמו שהיא נפגעה בתחילה.

4. מירס הציעה תנאים שקשה לי להאמין שיצליחו להתחרות בהם. משרתי הקבע ייבכו עוד הרבה זמן כשצה"ל ינשק את מירס לשלום.

5. PTT.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 25-01-2008, 21:58
  yan1404 yan1404 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.01.07
הודעות: 23
מחכים לאוגוסט
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "בפשטות:"

כמי שמחזיק מירס כבר כמה שנים אני רק מחכה לרגע שיפטרו אותנו מעונשם
חברה פשוט גרועה - ומספיק לבלות במרכזי השירות שלהם להבין את זה אבל אני אסביר
1. קליטה - כל מילה מיותרת [ע''פ הכלל שנכתב קודם איפה שלכולם יש למירס אין]
2. שירות - ופה החלק המשמעותי יותר
יש כלל אצבע - אחרי הפעם הראשונה שהמכשיר נכנס לתיקון נידונת לבקר במרכז השירות אחת לחודש לפחות , אממה המרכז שלפחות בב''ש יושב באיזור תעשיה בקצה העיר פתוח בימי חול עד השעה 17:00 מה שהופך אותו למקום מפגש לכל החברה בימי שישי , המכשיר שלי עבר החלפת כלל הרכיבים הפנימיים כ 8 פעמים בחצי שנה האחרונה , תאמינו לי כבר היה יותר זול למירס לתת לי מכשיר חדש ועדיין התקלות חוזרות על עצמן
3. סוגיית המחיר - נכון שמחיר של 11.5 אג' לדקה הוא מחיר אטרקטיבי שלא קיים בשום חברה - אבל מה זה שווה שאתה משתמש במכשיר של חברה מתחרה בפי 4 מחיר כי המירס , בתיקון , מקולקל , לא קולט או כל התשובות נכונות ובגלל זה כמעט כל איש קבע שאני מכיר הולך עם מכשיר נוסף
4. התנהלות מירס מול הצבא
פה יש כמה סוגיות הראשונה טענות מירס על אופן השימוש של אנשי הקבע - כאן לשיטתי עליהם לבוא בטענות למח' השיווק שלהם , מה נראה לכם שתציעו לנו מחיר כזה ולא ננצל ? מה אתם טיפשים ?
תראו לי אזרח שיציעו לו מחיר אפסי לדקה ולא ינצל אותו [למען הסר ספק מדובר בשיחות שמשולמות ע''י איש הקבע]
בנוסף התנהלות מירס מול הצבא ותקופה ארוכה בה לא קיבלנו שירות בשל נתק בי הצבא למירס

לסיכום צריך לזכור כי מירס עד לכניסת צה''ל לשורותיה היתה חברה קטנה ואיזוטרית והחוזה עם צה''ל מינף וקידם אותה ובצד השני זכה הצבא למחיר טוב בעבור השירות כך שכעקרון כל הצדדים היו אמורים להיות מרוצים
אך כמו בכל זוגיות כאשר צד אחד מנסה למשוך לכיוונו יותר מהשני [ולא אשפוט פה מי הצודק] כנראה שהזוגיות לא תחזיק מעמד

אני בכל אופן מוכן לשלם כפול [ועדיין זה יהיה מחיר אטרקטיבי] ורק להיפטר ממירס
מקווה שאדריכלי ההסכם בצה''ל לא יחזרו על משגה מירס בשנית
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 04-08-2008, 10:47
  כביש90 כביש90 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.02.08
הודעות: 98
חוזה הסלולר הגדול במדינה יוארך: צה"ל יאריך החוזה עם מירס ל-3 שנים נוספות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי elsz שמתחילה ב "מכרז הניידים של צה"ל - מירס"


חוזה חדש לשלוש שנים נחתם בין צה"ל ומירס. מדובר מימוש אופציה של צה"ל להארכת החוזה הקיים מ-2005 עם החברה הסלולרית שבבעלות מוטורולה. החוזה הוארך למרות הביקורת שמתחו החברות הסלולריות האחרות וניסיונותיהן לדרוש לפתוח את המכרז מחדש.



על פי החוזה, מירס תמשיך לשרת את צה"ל כספק סלולרי בלעדי עם כ-60 אלף מכשירים. דקות השיחה אשר יוצר הצבא רבות, כאשר לקוח ממוצע בצבא מדבר כ-1000 דקות - כמעט פי שלושה מלקוח אזרחי ממוצע. במסגרת הארכת ההסכם, ישודרגו המכשירים הצה"ליים למכשירים מתקדמים מדגם מוטורולה i876 ו-i877. על חידוש החוזה הצפוי נמסר כבר לפני כחודש באתר דובר צה"ל. באותה הזדמנות צוין כי מכשירי המירס של מוטורולה ישודרגו למכשיר חדש מדגם i335 וכי יישמר מחיר דקת השיחה שעומד על 10 אגורות לדקה ותשלום חודשי קבוע של 5 שקלים.

בעבר נמתחה ביקורת קשה בקרב דרגי השטח בצבא על הקליטה במכשירי המירס וקצינים בכירים נפגשו עם מנכ"ל מירס בנושא. מאז, השקיעה חברת מירס עוד כ-50 מיליון שקל בשיפור התשתית שמשרתת את צה"ל והבעיות בקליטה פחתו באופן משמעותי.

קצין בכיר מאוד בצה"ל אשר ליווה את העסקה הגיב לידיעה: "אני מודע לזמזומים סביב מירס בצבא; זה נהיה בון-טון לקטר על המירס, לא תמיד בצדק והיו גם בעיות עם חברות אחרות שעבדנו עימם. בחידוש החוזה היו מספר שיקולים שלא הפעוט בהם הוא השיקול הכלכלי והמחיר הנמוך שמירס מציעה לצבא".

תגובת אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס: "בחירתו החוזרת של משרד הביטחון במערכות התקשורת של מירס מוכיחה כי חברת מירס מהווה שחקן בולט ומרכזי בשוק התקשורת הישראלי; מתן שירותי התקשורת למערכת הביטחון באה בעקבות האמון, השירות יוצא הדופן והפתרונות הייחודיים שמירס העניקה לצה"ל ולמערכת הביטחון במהלך שלוש השנים האחרונות




מתוך TheMarker

האם באמת יש שיפור בשטח ? בתעסוקות באיו"ש המכשיר זרוק קבוע בחמל ללא קליטה.


_____________________________________
.תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:57

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר