לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 18-08-2008, 23:09
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "כן התכוונתי לDT \99\98\97..."

ה' ישמור ...
אתה גם הולך לקחת אופנוע ולאמץ אותו עד מוות (ושלא תגיד שלא אמרתי לך מההתחלה ללכת על הDR350... ב50 אתה תגמור מנוע,אמרתי לך את זה עשרות פעמים)
וגם ללכת על אופנוע ישן ???
אמרת שהתקציב שלך הוא 12 ? לך על הDT או הRMX 2005-2006
למה ללכת על אופנוע ישן ?
תבין אלו אופנועים שעברו גיהנום,נקרעו בשטח התהפכו תוקנו על ידי ילדים לא מוכשרים
ובגלל זה הם עייפים
המנועים נפתחו מס' פעמים,אל תנסה לחסוך אם כבר החלטת ללכת על 50 לא מומלץ אבל ניכה..
אבל על ישן ???
שמע אחי אני לטובתך,אני לא רוצה שתיפול בקנייה שלך
ילך לך מנוע או גיר וסיכוי טוב שזה יקרה ואתה תהיה עם דמעות בעיניים אחרי שתראה את כל הכסף שעבדת כל החיים עומד ללא רוח חיים
מניסיון זה הדבר הכי כואב,אל תלך עם הראש בקיר תלמד ותשכיל מטעויות של אחרים
מה שנקנה בזול עולה ביוקר ....
השוק מוצף בכלים מהשנים האלו ...

לגבי הCRM של הונדה אחלה של כלי בשטח הוא הכי חזק בקטגורייה
אבל הוא גם מהשנים הישנים,אומנם עבר פחות מהDT והRMX כי הוא פחות נפוץ
אבל גם הוא עבר טראומה ...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 19-08-2008, 10:24
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "12 אלף זה התקציב ל125 סמ"ק,..."

2005 ומעלה
מה זאת אומרת תעשה לו בדיקה?
תקשיב,אתה לא טבול קראת מה שאתה הולך..
זה ממש אותו דבר כמו שתיקח פורד פיאסטה שנת 84 ותיקח אותה לבדיקה
זה מגוחך,אתה לא תמצא כלי כמו שאתה חושב מהדגמים האלו
אתה מזכיר לי אותי שבניתי את הבאגי הראשונה שלי

ראיתי סוזוקי סוויפט ישנה מאוד בכלום כסף ואמרתי לאבא שלי שאני מביא אותה
הוא אמר לי שזה לא מתאים לבאגי כי האוטו לא נוח והבולמים שלו לא מתאימים והמנוע חלש (1000 סמ"ק)ואני יאמץ אותו מאוד
ידעתי שהוא יודע מה הוא אומר אבל הייתי תקוע על הרעיון ולא הייתי מוכן לחכות שתיפול לי בידיים סובארו DL
שהיא הרכב האולטימטיבי לבניית באגי
בקיצר בסוף הבאתי אותה למרות שאבא שלי לא המליץ לי
סיימנו לבנות חיברנו הכל נסעתי איתה אחרי נסיעה ראשונה בשטח הררי כשעה 4 הבולמים היו נוזלים
לאחר שבועיים הבאגי שפכה מנוע מהמאמץ הרכב שהיה עליה
עמדתי עם דמעות,השקעה של שבועיים בנייה של שילדה מקצועית,קניית רכב,הרכבה,פירוק,הנעה
ובסוף אחרי שבועיים היא שוכבת ללא רוח חיים
אתה פשוט מתאבל ....
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 20-08-2008, 17:06
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "תראה , מצאתי DT יד 3 98 מאדם..."

אל תתלהב ממנוע,גיר משופצים וכאלו,גם אם זה עם קבלות,יכול להיות שזה סתם מוסך עם עבודה שלא שווה כלום
ההבדל בין מכונאי מוסמך לבין חובבן זה התעודה בלבד,(שאגב גם היום לא גם חסר עם זה קומבינות לצערנו)
לא פעם ולא פעמיים שיפצנו מנועים ויצא שהשיפוץ טוב יותר מאחלה מוסך...
וסתם שתדע אין DT בשנים האלו שלא עבר דבר כזה מנוע או ראש מנוע או גיר
אבל גם אל תשלול...

בא לך עליו ? לך תראה אותו ,
תניע אותו ותשמע אם הוא מזייף,אולי הוא יזייף בהתחלה כי הוא קר.. תן לו לעבוד תן לו גז
ואחר כך תשמע שוב אם הוא מזייף,
לאחר מכן תעבור לאורך כל השילדה לבדוק שאין חלודה\ריתוכים\פיצוצים\מכות וכדו'
פגם בשילדה זה כמו רכב עם פגם בשאסי...
אם הכל בסדר תבקש סיבוב,
אל תתבייש לאמץ את האופנוע גם ליד הבן אדם,
אל תקרע אותו במטרה להרוס
אבל תאמץ אותו,אם הוא עומד בעומס זה כבר מראה על משהו
סע עד מצב שהאופנוע לא יכול לפתח עוד מהירות,תהיה על ההילוך הגבוה ביותר
ולאחר מכן תוריד תעצור לאט לאט ותוריד הילוך אחרי הילוך בלי לדלג על הילוכים או למהר,עד לעצירה מוחלטת
זה כדי להרגיש שאין שום נקישה או מכה בין הילוך להילוך
(יכול להיות שיהיה לדוגמה: בין שני לשלישי לכן חשוב לעבור על כל ההילוכים)
אם הכל עובר חלק והקלאץ' מפריד טוב(למרות שהוא חדש תבדוק)
תרים את האופנוע על גובה ותבדוק חופש בזרוע האחורית,אם יש חופש צריך לעשות בוקסות
אם לא מה טוב ...
אל תתרגש אם האופנוע מעשן מפני שזה שתי פעימות והוא צריך לעשן קצת (מהילת שמן ודלק ביחד)
אבל תבדוק שהוא לא מעשן בצורה מוגזמת....
העישון צריך להיות בצבע לבן דליל
אם הוא סמיך מידי ומשאיר פס עם עשן כבד הוא צורך שמן מעל הצריכה הנורמלית
זה מראה על רינגים שוחקים.. (כן כן למרות שהוא אחרי שיפוץ מנוע עליון) זאת בדרך כלל הסיבה כי אין שסתומים במנוע 2 פעימות


אל תסמוך על קבלות כי אם העבודה דפוקה אתה לא תוכל לחזור למוסך שעשה לבחור את ההעבודה
אתה תצטרך לספוג את זה בגלל שחשבת שאם הוא אחרי מנוע עליון אז הוא תקין ולא צריך לבדוק

עדיף שתצטייד במכונאי או אדם שמבין כדי שלא תיפול
ותעדכן מה עשית...
שיהיה בהצלחה

נערך לאחרונה ע"י naor_saada בתאריך 20-08-2008 בשעה 17:08.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 20-08-2008, 23:08
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי naor_saada שמתחילה ב "אל תתלהב ממנוע,גיר משופצים..."

קודם כל תודה על ההסברים,אני ללא ספק ישתמש במידע, לא ברור כל כך: מה הכוונה מנוע מזייף, הכוונה שנחנק ובקושי ממשיך לעבוד כשאני נותן גז? כמה זמן בערך צריך להימשך הסיבוב על האופנוע אל מנת שיהיה אפשר לדעת כמעט בודאות שהמנוע עובד בצורה תקינה לא רק בתחילת הנסיעה? ועד כמה יכול להיות מסוכן פגם בשלדה, נגיד ואני יראה ריתוח, האם בנסיעה רגילה תהיה לו השפעה ומה יכול להתרחש? לא הבנתי גם כל כך איך מתבטא חופש בזרוע האחורית, איך אני מאבחן. ואיפה נמצא האזור מועד הפורענות?

חוץ מזה, קבעתי עם הבן אדם ביום ראשון הקרוב, וחוץ מזה שאני יעשה לו את הבדיקות, אני ישלח אותו למכונאי שיבדוק גם, איך אני יכול לדעת שהמכונאי אכן בדק הכל כשורה ולא דילג על שום שלב? ומה אני צריך לדרוש מהמכונאי כשאני מביא לו תאופנוע לבדיקה? מה המחיר הסביר לבדיקה מהסוג הזה?
יש לך אולי איזה מכונאי אמין שאתה יכול להמליץ עליו מאזור המרכז(תל אביב-פתח תקווה)
ומה בערך המחיר הסביר לבדיקה של האופנוע?

נערך לאחרונה ע"י BIG BOZ בתאריך 20-08-2008 בשעה 23:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 21-08-2008, 17:41
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "דיברתי עם הבחור והוא אמר שאין..."

מה באוויר ?
תשמע,הרעיון של נסיעת מבחן זה לא רק לבדוק אם יש נקישות בגיר,
אתה צריך להרגיש את האופנוע,שקודם כל הוא מתאים לך,שהכוח שלו מספק אותך,
ואחרי זה לבדוק שהוא סוחב טוב ולא עובד על טורים גבוהים ומפיק נסיעה חלשה
לבדוק אם הוא מושך ימינה\שמאלה...
לבדוק אם הבולמים טובים,לבדוק אם הברקסים מגיבים טוב שיש עליהם משקל(כלומר אתה)
לבדוק אם הצמיגים בעלי אחיזה,לבדוק אם יש רעש מהמיסבים שדורש את החלפתם
לבדוק את ההגה בזמן סיבוב,יכול להיות שהלאגר במוט הגה תקול...
מבין ? זה לא העניין של רק הגיר,זה היה דוגמה ...

אם אתה מפחד לעלות על כלי בלי ביטוח תיקח איתך רוכב מנוסה שמבין במכונאות,שיבדוק לך אותו
חבל לקנות חתול בשק ... ואל תשכח שגם בסיבוב בדיקה עלייך להיות עם קסדה בשביל בטיחותך....
אל תזלזל בזה אפילו לרגע

בהצלחה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 21-08-2008, 20:49
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "קודם כל תודה על ההסברים,אני..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי BIG BOZ
קודם כל תודה על ההסברים,אני ללא ספק ישתמש במידע, לא ברור כל כך: מה הכוונה מנוע מזייף, הכוונה שנחנק ובקושי ממשיך לעבוד כשאני נותן גז? כמה זמן בערך צריך להימשך הסיבוב על האופנוע אל מנת שיהיה אפשר לדעת כמעט בודאות שהמנוע עובד בצורה תקינה לא רק בתחילת הנסיעה? ועד כמה יכול להיות מסוכן פגם בשלדה, נגיד ואני יראה ריתוח, האם בנסיעה רגילה תהיה לו השפעה ומה יכול להתרחש? לא הבנתי גם כל כך איך מתבטא חופש בזרוע האחורית, איך אני מאבחן. ואיפה נמצא האזור מועד הפורענות?

חוץ מזה, קבעתי עם הבן אדם ביום ראשון הקרוב, וחוץ מזה שאני יעשה לו את הבדיקות, אני ישלח אותו למכונאי שיבדוק גם, איך אני יכול לדעת שהמכונאי אכן בדק הכל כשורה ולא דילג על שום שלב? ומה אני צריך לדרוש מהמכונאי כשאני מביא לו תאופנוע לבדיקה? מה המחיר הסביר לבדיקה מהסוג הזה?
יש לך אולי איזה מכונאי אמין שאתה יכול להמליץ עליו מאזור המרכז(תל אביב-פתח תקווה)
ומה בערך המחיר הסביר לבדיקה של האופנוע?

מצטער רק עכשיו שמתי לב להודעה הזו
הכוונה במנוע מזייף זה שהוא קר,לכן עד שהוא מתחמם,יכול להיות שהוא יזייף,כלומר הטורים לא יהיו יציבים

אתה נוסע בו עד שהוא חם תוך כדי שאתה מבצע את העלאת ההילוכים והורדת ההילוכים מס' פעמים לראות שאין שינוי
פגם בשילדה כמו שכבר אמרתי זה כמו שאסי ברכב
השילדה\המרכב שלא האופנוע לא חזקה כמו שהיא יצאה מהחברה
זה מוריד מהערך של האופנוע

החופש בזרוע האחורית זה חופש לצדדים כלומר לימין ולא שמאל(כמובן לא למעלה למטה כי זה היעוד שלו,עם הבולם האחורי)
אין לו אזור מועד לפורענות יש לו בוקסות בחלק הפנימי של הזרוע(בצידי הבולמים,בחיבור בין הזרוע לשילדה)

לצערי אני לא יכול להמליץ לך על מכונאי במרכז
אם היית מהדרום הייתי בודק לך אותו במוסך של דוד שלי עם כלים תנאים שיהיה קל יותר לבדוק,(ג'ק וכו')

אין לי מושג מה מחיר בדיקה,מאחר ואני את הבדיקה שלפני הקנייה שלי אני עושה לבד ,אבל אם כבר אתה רוצה בדיקה אז אל תחסוך...
תשקיע שלא תתבאס

בהצלחה שיהיה לך ...
כמובן תעדכן אותי מה נסגר לגבי יום ראשון
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 24-08-2008, 14:33
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "משהו ששכחתי לציין: שמעתי שקל..."

המפגש עם המוכר: אחד הדברים הכי הזויים שקרו לי בתקופה האחרונה(פירוט בסעיף האחרון)

עידכון: פגשתי את המוכר ואת הDT, אז ככה האופנוע נראה לי לא משהו אבל גם לא כזה גרוע, ללא ספק היו על האופנוע הרבה רג'טים:
1. האגזוז היה מחוזק עם אזיקון והיו עליו כל מני ריתוחים ומכות ושריטות
2, על המיכל היו אולי משהו כמו 3 מכות, כאילו מישהו נתן בו מכה עם פטיש,
3. היו הרבה פגמים אסטטיים באופנוע, הרבה חלודה מתחת למנוע ועל הצינורות,

* חשוב לי לציין שפגמים אסטטיים לא כל כך מפריעים לי, כל עוד המצב המכני של האופנוע טוב מאוד, אך:

4. הקילומטרז' שהיה על השעון הראה משהו כמו: 520,000 קילומטר, המוכר אמר שזה לא הקילומטרז' שלו והסביר שהוא החליף מנוע ושעון , לא יודע עד כמה אמין!

5. היו בעיות בהתנעה, לא הצלחתי להתניע אותו גם עם קצת גז וגם בניוטרל, הוא התניע אותו תוך כ10 שניות אחרי ששיחק עם איזה לחצן על המנוע,( אשמח לדעת מה זה הלחצן הזה ולמה הוא נועד), אחרי זה עוד הפעם לא הצליח להניע אז דחף אותו קצת והניע

6. הבחנתי שהעשן שיוצא מהאגזוז הוא בצבע לבן--- מה זה אומר?

7. הלחצן של הניוטרל לא פעל, אז שיחקתי איתו הרבה עד שמצאתי את הניוטרל

8. יצאתי לסיבוב אצלו באזור בטווח הראיה של המוכר, ההעברת הילוכים הייתה בסדר וקלה
המנוע לא השמיע קולות חריגים , שמתי לב שהאופנוע מאיץ מהר, וכבר בהילוך השני הגיע ל30 קמ"ש דיי מהר

9. היו עוד כל מני דברים כמו הנורה האחורית שהייתה מפורקת אבל הוא הראה לי חלופית חדשה.
היו גם כל מני דברים שלא נראו קשורים: כמו בורג מוזר בגלגל האחורי מרותח

10. אבל הדבר הכי הזויי קרה כשהוא לקראת הסוף כבר עלה על האופנוע להביא סיבוב(עזבו שלא היה לו כלום על הראש, לא עניין שלי) הוא נתן כמה סיבובים במקום ואז התחיל לנסוע לעבר חומה במרחק 150 מטר מהאופנוע הוא האיץ והמשיך להאיץ והחומה התקרבה והתקרבה ואני לא הבנתי מה הוא עושה, מתי הוא מתכוון לעצור------- לא יודע מה הוא חשב באותו רגע, כשהוא כבר התחיל לבלום היה מאוחר-----שמעתי "בום" דיי נחמד --הוא נכנס עם הDT בחומת הבטון באיזה 30\20 קמ"ש עם הגלגל הקדמי וכמעט עף מהאופנוע, הוא לא נפצע נראה לי אבל המנוע של האופנוע נדם ולקח לו משהו כמו 20 שנייה להתניע מחדש ואז חזר עלי. אני התאפקתי ממש לא לצחוק לו בפנים, נראה לי חשב שבכלל לא ראיתי את התאונה ההזויי הזו, אני לא אמרתי מילה, אמרתי לו שאני מתלבט ושאלתי אם הוא מוכן לרדת יותר מ -4000ש"ח, הוא אמר "לא" כי הוא השקיע בו 2000 שקל, וזה אופנוע טוב וכו'

בתגובה לזה שאלתי אותו באיזה מוסך ביצע את הטיפולים והוא אמר שאצל מישהו בבית שמבין באופנועים, כי אם היה עושה את הטיפולים במוסך היה לא משתלם לו בכלל, כי היו קורעים במחיר.....
הוא עוד הוסיף שלפני שהשקיע באופנוע 2000 שקל האופנוע היה בלי גלגל קדמי, מנוע גמור וקלאץ' לא תקין ובלם קדמי הרוס.
הסתכלתי על הבלם שמתי לב שהוא אדום,מה זה אומר? והדיסק בלם נראה דיי חדש

לגבי רשיונות רכב-- היו לו

תשמעו דיי התאכזבתי, כי הייתי רציני והתכוונתי כבר לקנות ולנסוע( התכוונתי ללמוד את רזי הנהיגה על משהו פשוט כמו האופנוע הזה), למרות שבסופו של דבר האופנוע נסע ובעיקרון חוץ מהתנעה דיי לא ראיתי בעיות מכניות, אבל החלטתי להתאפק ולהתעזר בסבלנות ולשמוע עוד דעות, מה אתם אומרים על זה? כדאי לא כדאי? לוותר? ובכלל כל דבר..

נערך לאחרונה ע"י BIG BOZ בתאריך 24-08-2008 בשעה 14:38.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 25-08-2008, 01:06
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "[b][i]המפגש עם המוכר:..."

תשמע,לא נעים לי להגיד לך אבל,
אמרתי לך ...
99 אחוז מהDT הישנות בארץ מוזנחות הזנחה פושעת,
קשה מאוד למצוא אחת טובה מהישנות
מההתחלה אמרתי לך על חדשה

בוא עכשיו נעבור על הסעיפים
1.אזיקון וריתוך באגזוז-ריתוך עוד ניכה,אבל אזיקון? הזנחה וטיפשות גם יחד
מי שם אזיקון פלסטיק על אגזוז רותח?
זה ימיס את האזיקון,הזנחה לשמה ...

2.מכות על המיכל-כנראה סימני התהפכות,או ניסיון כושל לפרק את המיכל,(כמו שאמרתי,ילדים לא מוכשרים)

3.פגמים אסטטים-פגמים אסטטים זה לא נורא בכלל כל עוד המצב המכאני שלו טוב,אל תשכח שזה אופנוע ישן שעבר המון התהפכויות
ברכב למשל לא הייתי מתפשר על בודי נקי,כי זה מעיד על משהו,באופנוע כן כי להתהפך יכול לקרוא לכל אחד,

4.קילומטראז' גבוה-אם המנוע שנעשה בו נעשה בצורה טובה,אז אין מה לדאוג,המנועים נפתחים בכלים האלו כמו שקיות במבה,50 סמ"ק סה"כ

5.בעיות התנעה-אם אתה ניסת להניע ולא הניע לך,והוא ניסה להניע וכן הצליח,כנראה בגלל שהמנוע היה קר
הלחצן שהוא לחץ עליו נקרא צ'וק.. הוא מעלה איתו טורים כדי לחמם את המנוע,והוא לא יושב במנוע אלא בקרבורטור,
תקין לחלוטין

6..עשן לבן-סימן למהילת שמן בדלק,אלא אם כן הוא סמיך מאוד, אם הוא דליל זה נורמלי כי זה 2 פעימות ומוהלים דלק ושמן ביחד,

7.לחצן ניוטרל-בדרך כלל זה מחוסר ניסיון שלך על הכלי,מורידים הילוכים עד לראשון ומעלים בנגיעה קטנה למעלה כדי שיכנס לניוטרל

8.האצה מהירה-נורמלי,האצה שלהם מהירה,המהירות הסופית לא.

9. נורה שבורה וריתוך בורג-עוד סימנים להזנחה פושעת,סה"כ זה בלאי אבל אם הוא לא מחליף מסמן על הזילזול באחזקת האופנוע

10.תאונה ומחיר- ההשתללות שלו על הכלי מול הקונה כבר מראה כמה הוא "שמר" עליו,שתבין כמה הכלי הזה עבר
המחיר שאני הייתי משלם עליו 1500 ש"ח ואת השאר משקיע בתיקון להזנחה שבו,

סה"כ האופנוע שראית מוזנח,
אבל בייחס לשוק נשמע שהוא סביר +
יש DT שלא משתלם לקנות אותם לברזל,

עזוב אותך מהישנות אתה לא תצא מזה גם אם תקנה שמורה,
או חדשה כמו 2005 2006
או תעלה ל125 שם יש כלים שמורים של אנשים מבוגרים,ולא של ילדים בלי תקציב שמחפשים הרפתקאות,
אחרי שאתה הולך לבדוק את הכלי הבא תעשה לי סעיפים מסודרים כמו שעשית כאן,נשב אחד אחד ונפרש אותם כמו פה,ונעזור לך כמה שאפשר
אל תדאג יהיה בסדר

בהצלחה שיהיה לך
לילה טוב

נערך לאחרונה ע"י naor_saada בתאריך 25-08-2008 בשעה 01:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 25-08-2008, 01:47
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי naor_saada שמתחילה ב "תשמע,לא נעים לי להגיד לך..."

קודם כל תודה, וכן אכן אמרת ואתה לא היחידי, אבל דברים כאלו צריך לראות בשביל להבין את המצב, פשוט אופנוע של פרטיזנים,
לגבי הצו'ק לא כל כך הבנתי איך הוא עובד? ואיך מתניעים איתו מנוע קר? כלומר מה תפקידו בכלל בהתנעה של מנוע קר?

כן כמו שכתבתי כבר באשכול קודם, האכזבה הייתה קשה כי תכננתי על הDT לפחות לכמה חודשים לפני שאני עובר ל125 , אבל הבנתי שיקח לי כנרא הרבה זמן להיפתר ממנה, אז החלטתי והפעם כנרא סופית להתחיל לחפש 125 , שיסדר אותי גם מחוץ לעיר ולא רק בעיר כמו ה50 ,
אוקי אז בהסתמך על תגובות והמלצות קודמות אני מאמין שההמלצה תהייה על ה-הונדה125XR ?
אשמח לשמוע פרטים וכל מידע אחר בעניין ההחלטה

וגם חשבתי על רכישה קבוצתית, עד כמה אטרקטיבי? ויכול להוזיל מחיר?האם שווה בכלל?
והיות ויצרתי קשר עם סוכנות תיווך , וההצעה שלהם אופנוע כמעט חדש, אבל לטענתם אחרי נפילה לא רצינית שתוצאותיה הם שיפשופ מקדימה מעל ובצד הפנס הקדמי ושיפשופ בידית, לי אישית נשמע כמו תאונה בנסיעה
מה אומרים בכלל על סוכנויות תיווך? בהמשך אני יביא עוד פרטים בעניין הזה, עכשיו לילה טוב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 25-08-2008, 10:29
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "קודם כל תודה, וכן אכן אמרת..."

צ'וק זה ידית,שיושבת על הקרבורטור,ושהמנוע קר כדי שהוא יניע\לא יזייף,מושכים אותה ואז המנוע מעלה טורים,ומחמם את המנוע,
יש מנועים שהצ'וק הוא אוטומט,כלומר הצ'וק נכנס לפעולה והמנוע עולה על טורים בהנעה לבד,
ושהמנוע מספיק חם הוא יוצא מפעולה,

אני לא יודע אם ייקח המון זמן להפתר ממנה,אבל אתה תתבאס,כי האופנועים פשוט על הפנים,
הXR שמורים הרבה יותר,חדישים יותר,
עדייף ללכת על XR הוא עולה יותר,לכן הוא יותר בקרב מבוגרים מאשר אצל ילדים,
לכן הם צריכים להיות מטופלים יותר
מה גם שהוא של הונדה שהיא חברה אמינה מאוד,

איך רכישה קבוצתית לאופנועים יד שניה ?
בכללי אני לא אוהב להתעסק עם סוכנויות,
יכול להיות שיש כאלו אמינות כן ?
אבל אני אישית שומר מרחק,אני לא צריך סוכנויות כדי לבצע קנייה טובה
סה"כ הם מרימים עליי כסף,
אבל אל תשלול, יכול להיות שהם בסדר גמור

שיפשופים קטנים על האופנוע זה לא נורא,במידה והם באמת קטנים
כי הXR זה אופנוע חדש יחסית,ועם כל הכבוד,אתה משקיע כסף הוא צריך להראות טוב,
זה לא DT ב4 אלף שקל
אז תראה עד כמה חמורים השיפשופים,ותנסה להוציא מהם תיקון שלה או פלסטיקה קומפלט...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 25-08-2008, 11:42
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי naor_saada שמתחילה ב "צ'וק זה ידית,שיושבת על..."

האופנעו המדובר XR היה שייך לילד בן 17 שעשה עליו 1500 קילומטר, שנת 2006, הם אומרים שעלה על הכביש ב2008 בגלל שהם קנו אותו מעודפי 2006--- דרך אגב איך אני יכול לאמת את זה?באיזה מסמך כתובים הנתונים האלו?

עכשיו למה שמדאיג אותי קצת יותר זה העניין של ההרצה: אני יודע שההרצה אמורה להיות כמה שיותר רציפה, כלומר ה1000 קילומט הראשון צריך לנסוע כמעט ברצף, אחרת החריטה במנוע כתוצאה מפעילות הבוכנה לא יהיה אחיד והמנוע עלול לזייף ולא להיות אמין לטווח הרחוק, האם נכון הדבר?
היות והיה שייך לילד בן 17 יכול להיות שלא היה מודע לדבר, עד כמה קריטיים הקילומטרים הראשונים האלו?
ואיזה שאלות כדאי לשאלות את הסוכונות ובעל האופנוע.?(דרך אגב יש לי את המספר של בעל האופנוע, אז אני יכול לדבר איתו מתי שאני רוצה)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 29-08-2008, 10:40
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "הנושא הזה הובן כנרא שאני ילך..."

לגבי השאלה הראשונה,מבחינת נהג חדש אין בעיה
לגבי אם מותר בכלל להרכיב באופנוע אני לא יודע, תלוי ברישיונות

אתה בטח התכוונת לטיפול 10,000,
אז ככה אני ממליץ לעשות טיפול לפני 10,000 כי זה לא רכב,המאמץ שהוא עובר גדול בהרבה משל רכב
תעשה טיפול כל 5,000
ואם יש לך קצת ידע,קצת חוש טכני,וידיים שהם לא שמאליות,אין בעיה שתעשה את הטיפול בבית
הוא כולל : החלפת פילטר אוויר,החלפת שמן,והחלפת פילטר שמן,
לגבי הטיפולים המתקדמים יותר,צור קשר עם המוסך שמטפל בכלים האלו ותשאל אותו:
1.כל כמה זמן מחליפים לו פילטר דלק
2.כל כמה זמן עושים טיימינג

וכל מה שמסביב, שרשרת גלגלי שיניים,וכו'


חשוב לציין!!!!
במידה והאופנוע עוד במסגרת האחריות אסור אסור אסור לפספס טיפול או לעשות בבית,
הכל בחברה!!!
כדי שהוא ישאר במסגרת האחריות
אז אם הוא באחריות תתקשר לחברה ותשאל אותו כל כמה זמן הם רוצים שתכניס אותו למוסך....
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 29-08-2008, 13:38
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי moti159 שמתחילה ב "יקמצן תוסיף כסף לדגם יותר טוב שלא יגיע כל שבוע למוסך"

טיימינג זאת רצועת תזמון,שפותחת וסוגרת את השסתומים,היא צריכה להיות מכוונת עם גלגל הארכובה,
כדי שיהיה באופן אחיד,
שהבוכנה בנקודה מתה תחתונה,שסתום יניקה נפתח,
שהבוכנה דוחסת תערובת,שני הסתומים סגורים,
שהבוכנה בנקודה מתה עליונה,שסתום פליטה פתוח כדי שהגזים השרופים יצאו לאגזוז,

לגבי עלויות אני לא יודע,כל חברה האיכויות שלה והמחירים שלה,
מה שאני כן יודע,לא בשביל לייאש אותך,שהמחירים של החלקים בהונדה יקרים יחסית,


MOTI159-עשה טובה,אין לך משהו חכם להגיד עדיף שתשתוק,
אם היית עוקב אחרי התגובות של הבחור,היית יודע שקודם כל התקציב שלו מוגבל
ושהוא לא מחפש מוטוקרוס,אלא אופנוע שהוא לכביש מידי פעם לשטח
אני לא חושב שמוטוקרוס מתאים לזה,אם אתה ממליץ על YZ250F לייעוד כזה רק מראה כמה אתה מבין בתחום
והXR הוא בכלל לא "חארטה"
האופנוע המוביל בקטגוריית 125 כבר כמה שנים ברציפות

(ד"א,הבדיחה של איך עובדים על ילדים ישנה,וגם לא מצחיקה,תשתדרג)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #53  
ישן 31-08-2008, 09:25
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 52 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "הוא עמד לא יותר מחודשיים, זה..."

שהמצבר מרוקן לאופנוע לא יהיה סטרטר,ולא אורות,
כלומר ... לא יהיה לו חשמל כלל,כל רכיב שהוא פועל על חשמל באופנוע לא יפעל,

שמן בעל צמיגות נמוכה זה הערכה,אם האופנוע עמד חודשיים ולפני זה עשה טיפולים כראוי אל תתדאג לשמן,
הוא בסדר ..

לאופנועים האלו ממלאים שמן 10W40 או 15W40,לא משנה כ"כ במקרה הזה
כמובן שאם הוא באחריות החברה,אז לא אתה קובע איזה שמן לשים אלא בחברה שמים לך מה שהם רוצים,(כדי שהאחריות תמשיך לתפוס)

את השמן מחליפים מטיפול לטיפול,
יש לך בצד מדיד שמן,תוציא אותה תנקה אותה מהשמן,ותכניס אותה שוב,לאחר מכן תוציא אותה ותחזיק אותה בצורה אנכית ישרה,ללא שיפועים כלפי מטה או מעלה
יש לך 2 סימונים במדיד, התחתון הוא של מפלס "מינימום",והעליון הוא של מפלס "מקסימום",עלייך לדאוג שהוא ישאר ביניהם,(עדיף עם קירבה "למקסימום",דאג שהוא לא יהיה מתחת למינימום או מעל המקסימום,)
את הבדיקה אתה צריך לעשות שהמנוע מכובה,וקר...
כי שהאופנוע מונע,משאבת השמן באגן שולחת שמן למנוע,כדי לשמן אותו,ושאתה בודק שלא כל השמן באגן,אז אתה תראה שיהיה לך חסר,
לכן במידה והאופנוע היה מונע,תן לו להתקרר טוב טוב,שכל השמן ירד לאגן שמן,ורק אז בדוק ..

יום טוב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 01-09-2008, 01:09
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 55 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "אוקיי הסתדרתי, הטעות שלי..."

מי מה להתחיל: המפגש עם המוכר והאופנוע הראשון

אז נסעתי לחיפה היום (ראשון) פגשתי את המוכר שסה"כ עשה רושם טוב, נסענו ביחד לסוכנות שבה החזיק את האופנוע, שגם כן היו בסדר, ראיתי את האופנוע : קודם כל ישר רואים סריטות ולא מעט על המסכה, הכנפיים של מיכל הדלק סרוטות והמדבקה מגורדת בטענה שזה כתוצאה מהברכיות של הרוכב, זה היה הגיוני היות והסריטות היו סימטריות, דבר נוסף זה כל צג השעונים כלומר הספידומטר והקילומטרז' פגומים כתוצאה מאותה נפילה שעליה דיבר איתי עוד מקודם המוכר בטלפון, היות והיה פגום אבל במצב עובד, לא יודע עדיין איך להסביר את זה שבנסיעה מחיפה לתל אביב הקילומטרז' הראה לי שעברתי 1000 קילומטר, נבהלתי קצת בהתחלה ורצתי לתדלק אחרי 600 קילומטר כביכול, אבל נדהמתי לגלות שהמיכל כמעט מלא ותדלקתי רק איזה 3 ליטר---
היות ולי תמיד קורים סיפורים מוזרים אז: כשהייתי עם המוכר בסוכנות שני חבר'ה שעמדו בצד ולא היו קשורים פתאום גילו ניצני התעניינות, ובלי בושה הציעו למוכר 1000 שקל נוספים על כל סכום שאני יציע על האופנוע היות והאופנוע בסדר ויש לו רק פגיעות אסטטיות, לשמחתי איך אפשר להגיד כמו שכבר צייניתי הרושם שעשה עליי המוכר בהתחלה לא היה מטעה והוא דחה את ההצעה של אותם חבר'ה בטענה שלא מתכוון לבזות אותי ולא את עצמו בתמורה לכסף, היות ואני באתי מרחוק ועם מטרה אחת, התגלגלו הדברים והתחלתי בשיחה עם אחד העובדים בסוכנות שהסכים לתרות מנסיונו והראה איפה נמצא כל דבר באופנוע, האופנוע עבד יפה והסכמנו לעבור לשלב השני : הבדיקה במוסך, יום לפני הרצתי ברשת חיפוש מהיר ומצאתי מוסך שנשמע אמין( מתחייב על אחריות, מחיר הוגן ומהירות בטיפול)

קפצנו לאותו מוסך עשינו את הבדיקה שערכה שעה , מהצד ראיתי שהמכונאי פירק את כל האופנוע, מושב כנפיים , מיכל........ לאחר סיום הבדיקה הזמין אותנו _(המוכר ואני ) לשולחן לפרוס בפנינו את המימצאים, אז ככה:

הוא טען שמבחינה טכנית האופנוע טוב מאוד , המנוע הגיר וכו' הכל עובד פנטסטי רק הבעיות שציינתי כבר הוא חזר עליהם: פגיעות אסטטיות והספידומטר וכו' מסקנתו הסופית כלפי הייתה שהאופנוע שווה רכישה והשקעה לא רצינית של פלסטיקה,,,,, מה אני יגיד לכם: מה אני צריך יותר, החותמת נחתמה השקט הנפשי כביכול גם כן סופק,,,, החלטתי לעבור לשלב הסופי שמתבצע בדואר ולקנות את האופנוע----המזומן סודר--- ואז צצה בעיה שזהינו ביחד, חשוב לציין ביחד עם המוכר : שלא היה טיפול אלף למרות שהאופנוע עבר כבר 1500 קילומטר, וכידוע האחריות על האופנוע יכולה להיתפוגג עם לא מקיימים את הנהלים שחברת הונדה צייינה בטופס האחריות------והנה כשכמעט הכל נגמר שוב זה התחיל, בעיות הריי תמיד צצות, זה חוק, קפצנו למוסך המורשה של הונדה ושם למרות שהובטח בזמנו למוכר כשהייה הוא בעצמו קונה, טיפול אלף, לא ניתן היה להוכיח זאת עקב מקרה טרגי שקרה למי שהבטיח אז את הטיפול ללקוח(שהוא המוכר), החלטתי לא לקחת סיכון ולהבטיח לעצמי את החודשים האחרונים של אחריות החברה על האופנוע ולכן עשיתי לו את הטיפול אלף במקום, וכך נפרדנו כידידים, בהבטחה שאם יצליח המוכר להמציא מסמכים המאשרים טיפול אלף חינם אז יוחזר עלי כספי, אני יצאתי מסופק, דרך אגב החברה בסוכנות הונדה היו מאוד נחמדים ומתחשבים, קצת יותר מאנשי מכירות כאלו שכסף זה לא הכל בשביליהם, שמחתי לפגוש אותם גם כן

-אני רואה שנכתב פה הרבה, ננסה לקצר: חזרתי מחיפה לתל אביב , נסיעה של כ3 שעות, בקצב של ממוצא: 55\63 קמ"ש עם 4 עצירות של כרבע שעה--------- סה"כ: האם נהגתי בסדר? או היה צריך יותר עצירות?או להפחית מהירות?...

-שאלה כללית להיום ומספיק: במקרה ונוצר איזשהו נזק במנוע , האם הטיפול והתיקון הוא באחריות הונדה, ועלייה לבצע את התיקון בחינם ובמסגרת האחריות? או שהיא יכולה לטעון שזאת אשמתי שאני נסעתי בו הרבה, שהעברתי הילוכים לא נכון, וכו'?
דרך אגב לגבי ההוצאות נאמד משהו על 16000 אלף: כולל: גרר למוסך, בדיקה לפני קנייה, טופס העברת בעלות שגם כן עולה כסף, וטיפול 1000

--עוד משהו חשוב ומטריד: אני מבין שהכלים מהסוג הזה בעלי מקדם גניבה ופירוק חלקים גבוהה, נכון אני מבין?

איך אפשר להגן על האופנוע על מנת למנוע או לפחות לצמצם למינימום כל אפשרות של גניבה או פירוק חלקים או השחטה,? כל דבר יעזור
תודה ויום טוב

נערך לאחרונה ע"י BIG BOZ בתאריך 01-09-2008 בשעה 01:18.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #57  
ישן 01-09-2008, 12:54
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "[u][b]מי מה להתחיל: המפגש עם..."

קודם כל ברכותיי,
תתחדש,ותעשה לי טובה אישית,
בבקשה בבקשה בבקשה
בכל פעם שאני שומע על תאונת אופנוע אני מצטמרר,אז אנא ממך שמור על עצמך,שים קסדה ומיגון מלא,
תשתדל ברמזורים תמיד להצמד לצד הקיצוני כדי שלא יהיו רכבים מאחורייך,הסתכל טוב טוב בצמתים,
יש אנשים שפשוט לא יודעים לנהוג,אל תשלול,ושוב.... שמור על עצמך!!


עכשיו לגבי השאלות
המהירות שנסעת בה היא מהירות די איטית,הרגשת שהאופנוע מתאמץ ? הגעת בכלל להילוך 5 ?
העצירות שעצרת הם בסדר גמור,ואפילו טיפה מיותרת,אבל זה טוב .. אם יש לך סבלנות לזה,זה מצויין
הרעיון הוא שהמנוע לא יתחמם מעל המותר,תשים לב לזה בשעון חום,

לגבי השאלה על החברה,אם אתה לא יודע להעביר הילוכים נכון ודפקת גיר,או שנסעת בלי לתת לכלי לנוח במשך זמן ממושך ביום חם אין החברה לוקחת חלק בזה
עלייך להקפיד על טיפולים והתנהגות נכונה עם הכלי,לאחר שהקפדת על זה ובכל זאת יש נזק,זה לטיפול החברה והכיסוי אמור להיות שלה,

לגבי להגן על האופנוע,אני לא ממליץ להשים בכלים כאלו קודן,
מה שכן אם אתה גר בבית קרקע והאופנוע חונה במחסן,תשים לו שרשראות שאותם תקשור לשילדה,סגור ברז דלק,2 3 מנועלי רתק בכניסה למחסן ויהיה בסדר ...
סה"כ אם גנב ירצה לגנוב שום מנגנון לא יעזור לך,אף אחד לא נותן לך הבטחה של 100%
אבל אתה תעשה מה שאפשר למגן אותו

ו.... תעלה תמונות שלו נראה אותו כבר .. :-)
מקווה שעזרתי לך,
שיהיה יום טוב ובהצלחה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #58  
ישן 02-09-2008, 01:27
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 57 שנכתבה על ידי naor_saada שמתחילה ב "קודם כל ברכותיי, תתחדש,ותעשה..."

תודה. כן בהחלט אני מודע לכל המשוגעים בכביש, ומנסה להיתרחק כמה שאפשר, עד עכשיו הכל בסדר, מקווה שככה ישאר גם.
הסבר: כן נסעתי כל הדרך בהילוך חמישי על משהו כמו 65,75 ( סליחה, למעלה בטעות כתבתי 55\63 ), איך אני יסביר המנוע לא כל כך התאמץ אבל ללא ספק הרגשתי שפועל במלואה המרץ לכן החלטתי לא להגביר מעבר לזה ועוד שהדרך כזו ארוכה. לגבי השעון חום: לא ראיתי שום שעון חום על הצג, איפה יש על הXR שעון חום?

לגבי החברה: (שאלה כללית, לא שקרה משהו)איך היא יכולה לדעת שהבעיה ברוכב והרוכב הוא זה שלא יודע להעביר הילוכים כמו שצריך למשל ולא בכלי עצמו?
לגבי אני ממש משתדל לשמור עליו, אם להגיד את האמת זה כל מה שיש לי, ואני דיי מאוהב בזה, אני לא יכנס יותר מדי לפרטים האיישים, אבל זה בהחלט ככה.

חבל שאין טורים על הצג, כי אני עדיין לא סגור על המהירות המדויקת שצריך להחליף להילוך אחר בכל שלב, אשמח לקבל מידע בנושא.

ראיתי גם שיש לגו'ק 3 מצבים, מהנמוך לגבוהה, מה קורה אם אני נוסע עם הגו'ק פתוח באמצע,? כי זה קרה לי,שכחתי להוריד.

לא הבנתי למה הייתה הכוונה:"לגבי להגן על האופנוע,אני לא ממליץ להשים בכלים כאלו קודן,"

אני לא גר בבית קרקע ואין כל כך מחסן או משהו כזה שאפשר יהיה לאחסן אותו שם, אז היום קניתי בהשקעה של 250 ש"ח מנעול דיסק 10 מ"מ וכיסוי,, יש לי גם שרשרת מחוסמת של 300 ש"ח שנקנתה ביחד עם האופנוע שאותה אני קושר לשלדה( מנסיוני בעבר כשהיו לי כל מני אופניים, לא פעם הייתי מתעורר ומגלה רק את הגלגל)
את האופנוע אני מחנה ממול לבית מתחת לפנס הרחוב, מכסה אותו, קושר לעמוד, +מנעול הדיסק. אבל עדיין מודאג, האם כדאי לרכוש אזעקת ביפר? שמעתי שהם מאוד יקרות.
קניתי גם שמן לשרשרת בהמלצתו של מנהל חנות האביזרים והמוסך, הוא טען שאין כמעט בכלל שמן על השרשרת, וזה למרות שעשיתי אתמול טיפול 1000. בכל מקרה רציתי לדעת עד כמה קריטי שהשרשרת תהייה כל הזמן משומנת?, לפי עצתו של בעל המוסך צריך לשים כל 500 ק"מ.

לגבי הברז דלק: לא יודע בדיוק איפה נמצא, ומה התועלת בסגירתו, הוא הריי לא ננעל, או שאני טועה?
אתה ללא ספק עזרת ולגבי התמונות, אני עובד על זה, יש לי פשוט איזה בעיה עם התוכנה של הפאלפון שלא מאפשר להוציא מידע מהפלא' למחשב, בקרוב.

נערך לאחרונה ע"י BIG BOZ בתאריך 02-09-2008 בשעה 01:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #59  
ישן 03-09-2008, 19:54
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 58 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "תודה. כן בהחלט אני מודע לכל..."

לגבי האחריות.. כעיקרון על פי הנזק הם יכולים להעריך מי האשם,מה הסיבה,והאם הם צריכים לספוג את זה או שזה אשמתך ואתה סופג את הנזק,
עלייך להזהר מאוד מהחברה,להיות ילד טוב ולא להפר אפילו סעיף קטן אחד מהחוזה,
כי זה קלף לרעתך,בהמון חברות יש הרבה עוול בקטע הזה,
אני מכיר סיפור של בחור שרכש פולריס פרדטור שנת 2007 חדש מהניילון מאחת הסוכנויות המוכרת בארץ של פולריס וKTM שאחרית גם לטיפולים,וגם לאחריות,
לאחר שנה הלך מנוע עליון בכלי,נשאר עוד שנה לאחריות,הבחור עמד בכל הטיפולים כמו ילד טוב,בלי בעיות,
החברה לא רצתה להכיר באחריות מפני ש"הטרקטורון נסע באבק" תירוץ מטופש,ולא פייר כלפי הלקוח ההגון
שלפני שנה השאיר אצלהם 60 אלף שקל במזומן...

למרות שהונדה נחשבים לטובים,אבל אל תסמוך,כל מסמך,כל קבלה,כל הסמכתה,תשמור מסודרת,שיהיה לך הוכחות במידה ויהיו בעיות ...

לגבי הטורים,אתה לא צריך אותם,אתה צריך להרגיש את המנוע,אל תאמץ אותו ואל תמשוך יותר מידי,אבל גם אל תעביר לפני הזמן,אתה צריך לשמוע אותו זה בכלל לא מסובך,אם יש לך ניסיון עם רכב לא אמורה להיות שום בעיה

לא בריא ליסוע עם צ'וק פתוח כי זה גורם לתערובת עשירה,אם נסעת המון זמן ככה תפתח את הפלאג ותנקה אותו,יהיה על האלקטרודה שלו פייח,
תשתדל לשים לב לדברים האלו,שלא תזרוק כסף סתם,

לגבי הקודן,לא מומלץ לשים קוד בכלים האלו כי בלי לעקוף אותו או לנטרל אותו אי אפשר להניע,במידה ונכנסת לשטח ועף מים/בוץ/אבק שיגרום לו לנתק,אתה לא תוכל להניע אותו בלי לעקוף אותו,אזעקה כבר נשמע יותר טוב,

לגבי שרשראות ומנעולים,זה שהוא לא סגור זה לא טוב בכלל,כי למרות כל השרשראות והמנעולים אם הכלי לא בטווח שלך,או במחסן אין שום בעיה להרים אותו,מספרים לברזל או דיסק יוכלו לפתוח את השרשראות והמנעולים וחס וחלילה האופנוע יהיה חשוף לגנבות,
מנעול דיסק זה כבר יותר יעיל,אך עדיין הכלי בסיכון,דאג לזה,חבל...

לגבי השרשרת של האופנוע,היא צריכה להיות תמיד משומנת,כדי שהיא לא תעבוד על יבש ואז גם הגלגלי שיניים והשרשרת יהרסו
עניין של משהו כמו 600-1000 ש"ח ...

אין לי מושג על התפעול של הXR אבל אני יודע שבטרקטורון הונדה EX הישנים הברז דלק נמצא מתחת לכיסא על הפלסטיק בצד שמאל,תבדוק אם זה כך גם בXR
התועלת בסגירתו היא שלא מגיע דלק לקרבורטור ואז שגנב בא לנסות לגנוב את האופנוע והוא לא יניע לו הדבר האחרון שהוא יחשוב עליו זה ברז דלק מהלחץ שהוא נמצא בו,
אם אתה ממש מפחד על האופנוע בכל פעם תסגור ברז דלק ותרים טיפה את האופנוע מהחלק הקידמי כדי שהדלק שנשאר בפנים יתנקז דרך צינור העודפים של הקרבורטור,וכך הוא לא יניע בכלל בלי לפתוח ברז דלק,

שיהיה המון בהצלחה שמור על עצמך ותנהג בזהירות
בברכה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #60  
ישן 04-09-2008, 11:19
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 59 שנכתבה על ידי naor_saada שמתחילה ב "לגבי האחריות.. כעיקרון על פי..."

תודה, כנרא שנסעתי לא מעט עם גו'ק פתוח, לא יודע בדיוק כמה, בכל אופן איפה נמצא הפלאג ואיך אני פותח אותו?

לגבי האבטחה של הכלי: לצערי אין לי שום אפשרות לסגור אותו, כי פשוט אין לי לא מחסן ולא מקלט בבניין, לגבי השדה ראיה, אם אני מציץ במאמץ דרך התריס אני יכול לראות חתיכה מהכיסוי שלו, מה שאומר לי שהוא עדיין במקום,

חשבתי על אזעקת ביפר, אבל אמרו לי שהוא גומר את המצבר אז לא כל כך מומלץ, עדיף אולי אזעקת ניתוק הצתה עם שליחת אס אמ אס? או מצלמת אבטחה שדרך אגב עולה בערך כמו האזעקה?

לגבי הברז דלק: אני מבין שגם אם אני סוגר ברז דלק, נשאר במנוע דלק והוא יכול להתניע? כמה אפשר כבר לנסוע עם הדלק שנשאר?
איזה משהוא שאני לא כל כך מסתדר איתו: לפעמים או בעצם כמעט תמיד כשאני נוסע על הילוך שלישי ומעלה ובא לעצור בצומת, אז כשאני אוצר ולוחץ על הקלא'צ בשביל להוריד לראשון, ההילוכים יורדים לי רק פעם אחת וזהו ואז אני לא מגיע לראשון ואז מתחיל כאב ראש, כי אני מתחיל לשחרר קלא'צ ולתת גז ואז ככה מוריד הילוך הילוך, זה אני לא כל כך מבין ככה זה צריך להיות?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #61  
ישן 04-09-2008, 15:47
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 60 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "תודה, כנרא שנסעתי לא מעט עם..."

הפלאג נמצא בראש המנוע,נמצא עליו חוט עם "כובע" שמסתיר אותו
החוט הזה נקרא חוט הצתה,הוא מספק לפלאג את הניצוץ,לא כזה קריטי לפתוח אותו

לגבי מנגנון נגד גניבה אתה יכול לעשות מנגנון שנקרא "סוויץ' סודי"
זה כפתור שמנתק מתח מהמצבר או הספקת דלק למנוע(אותה הפעולה כמו ברז דלק") שמונח במקום שרק אתה יודע
למרות שזה גם לא יבטח את הכלי עד הסוף כי היום באים עם טנדר ומעמיסים,

לגבי ההילוכים,יכול להיות שזה מנגנון בגיר,למרות שזה לא הכי חכם,כי אם אתה לא יודע להוריד הילוכים כמו שצריך ואתה מוריד להילוך נמוך שאתה במהירות גבוה זה עלול לגמור גיר,
תרים טלפון לחברה ותבדוק את זה,

הדלק שנשאר קרבורטור לאחר סגירת ברז דלקלא יספיק להתרחק,אבל יספיק להנעה ולהתחלת נסיעה,בוא נגיד שהוא יוכל להעלם לך מהעיניים עם האופנוע,
אתה צריך לחשוב על מקום סגור בשבילו ..
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #63  
ישן 06-09-2008, 22:21
  naor_saada naor_saada אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
בתגובה להודעה מספר 62 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "איך אני יכול לעשות סוויץ'..."

בשביל סוויץ' סודי אתה חייב ידיים טכניות,ראש טוב,והרבה ידע,
לדוגמה אם החלטת שהסוויץ' הסודי שלך מבטל מתח שיגיע מהמצבר לסטרטר(כלומר שהכלי לא יניע בכלל)
אתה צריך לדעת איך הולכת צמת החשמל,איזה חוט מספק מתח לסטרטר,איך אתה מבטל אותו,איך אתה פותח וסוגר מעגל על ידי כפתור
כנ"ל לגבי סגירת הדלק,כדי לעשות סוויץ' כזה אתה צריך לבטל את הכניסה של הדלק לקרבורטור,
והכי הכי חשוב, לשים את הכפתור במקום חסוי מהעין שרק אתה יודע איפה הוא...
עשיתי את זה פעם בסובארו סטיישן ... עם ביטול הספקת הדלק...
יצא קלאסה

לגבי מנעול דיסק עם אזעקה .. לא מכיר,אבל עוד פעם זה חארטה,
הוא יוכל להרים את כל האופנוע עם טנדר צריך לחשוב על משהו שהגנב לא יצליח להתגבר עליו..
לילה טוב


ד"א
האופנוע נראה לא רע למרות התמונה הלא ברורה ...
מה שמו בישראל ?

נערך לאחרונה ע"י naor_saada בתאריך 06-09-2008 בשעה 22:24.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #64  
ישן 07-09-2008, 01:56
צלמית המשתמש של BIG BOZ
  BIG BOZ BIG BOZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.08
הודעות: 629
בתגובה להודעה מספר 63 שנכתבה על ידי naor_saada שמתחילה ב "בשביל סוויץ' סודי אתה חייב..."

כמובן שחוץ ממנעול דיסק יש גם שרשרת מחוסמת, אבל העניין של המנעול דיסק עם האזעקה ,הוא: שגם אם ירצו להרים אותו על טנדר, - החישנים של התנועה בתוך המנעול דיסק יפעילו את האזעקה וישמיעו רעש, לכן עוד לפני שהם יעמיסו אותו על הטנדר הם צריכים: להרים את הכיסוי(יש מנעול גם על הכיסוי) אחרי זה לפרוץ את השרשרת ואז את המנעול דיסק , כל הפעולות האלו מצריכות תזוזה של האופנוע ולכן כשהם יהיו רק בשלב של להרים את הכיסוי, האזעקה תופעל, מהרגע הזה כבר אין להם הרבה זמן והם בלחץ, מבחינתי כל מה שמקשה על הגנבים את העבודה הריי הוא מקובל, ותורם לביטחון של האופנוע, מסכים?(מה שבטוח זה לא מזיק העניין הזה)

חוץ מזה: אשמח לשמוע על כל מני טיפים בעניין אבטחת האופנוע, גם אילתורים לכל מני אזעקות יתקבלו בברכה.

קראתי לו: "צי'לי"-(מקורי, שלי) הסבר: הוא כמו צי'לי : יכול להיות חריף ולפעמים להיות מתוק, תלוי בך, וחוץ מזה הוא נראה גם כמו צי'לי: רובו אדום ופה ושם יש נקודות שחורות.

נערך לאחרונה ע"י BIG BOZ בתאריך 07-09-2008 בשעה 01:58.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:51

הדף נוצר ב 0.12 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר