מי מה להתחיל: המפגש עם המוכר והאופנוע הראשון
אז נסעתי לחיפה היום (ראשון) פגשתי את המוכר שסה"כ עשה רושם טוב, נסענו ביחד לסוכנות שבה החזיק את האופנוע, שגם כן היו בסדר, ראיתי את האופנוע : קודם כל ישר רואים סריטות ולא מעט על המסכה, הכנפיים של מיכל הדלק סרוטות והמדבקה מגורדת בטענה שזה כתוצאה מהברכיות של הרוכב, זה היה הגיוני היות והסריטות היו סימטריות, דבר נוסף זה כל צג השעונים כלומר הספידומטר והקילומטרז' פגומים כתוצאה מאותה נפילה שעליה דיבר איתי עוד מקודם המוכר בטלפון, היות והיה פגום אבל במצב עובד, לא יודע עדיין איך להסביר את זה שבנסיעה מחיפה לתל אביב הקילומטרז' הראה לי שעברתי 1000 קילומטר, נבהלתי קצת בהתחלה ורצתי לתדלק אחרי 600 קילומטר כביכול, אבל נדהמתי לגלות שהמיכל כמעט מלא ותדלקתי רק איזה 3 ליטר---
היות ולי תמיד קורים סיפורים מוזרים אז: כשהייתי עם המוכר בסוכנות שני חבר'ה שעמדו בצד ולא היו קשורים פתאום גילו ניצני התעניינות, ובלי בושה הציעו למוכר 1000 שקל נוספים על כל סכום שאני יציע על האופנוע היות והאופנוע בסדר ויש לו רק פגיעות אסטטיות, לשמחתי איך אפשר להגיד כמו שכבר צייניתי הרושם שעשה עליי המוכר בהתחלה לא היה מטעה והוא דחה את ההצעה של אותם חבר'ה בטענה שלא מתכוון לבזות אותי ולא את עצמו בתמורה לכסף, היות ואני באתי מרחוק ועם מטרה אחת, התגלגלו הדברים והתחלתי בשיחה עם אחד העובדים בסוכנות שהסכים לתרות מנסיונו והראה איפה נמצא כל דבר באופנוע, האופנוע עבד יפה והסכמנו לעבור לשלב השני : הבדיקה במוסך, יום לפני הרצתי ברשת חיפוש מהיר ומצאתי מוסך שנשמע אמין( מתחייב על אחריות, מחיר הוגן ומהירות בטיפול)
קפצנו לאותו מוסך עשינו את הבדיקה שערכה שעה , מהצד ראיתי שהמכונאי פירק את כל האופנוע, מושב כנפיים , מיכל........ לאחר סיום הבדיקה הזמין אותנו _(המוכר ואני ) לשולחן לפרוס בפנינו את המימצאים, אז ככה:
הוא טען שמבחינה טכנית האופנוע טוב מאוד , המנוע הגיר וכו' הכל עובד פנטסטי רק הבעיות שציינתי כבר הוא חזר עליהם: פגיעות אסטטיות והספידומטר וכו' מסקנתו הסופית כלפי הייתה שהאופנוע שווה רכישה והשקעה לא רצינית של פלסטיקה,,,,, מה אני יגיד לכם: מה אני צריך יותר, החותמת נחתמה השקט הנפשי כביכול גם כן סופק,,,, החלטתי לעבור לשלב הסופי שמתבצע בדואר ולקנות את האופנוע----המזומן סודר--- ואז צצה בעיה שזהינו ביחד, חשוב לציין ביחד עם המוכר : שלא היה טיפול אלף למרות שהאופנוע עבר כבר 1500 קילומטר, וכידוע האחריות על האופנוע יכולה להיתפוגג עם לא מקיימים את הנהלים שחברת הונדה צייינה בטופס האחריות------והנה כשכמעט הכל נגמר שוב זה התחיל, בעיות הריי תמיד צצות, זה חוק, קפצנו למוסך המורשה של הונדה ושם למרות שהובטח בזמנו למוכר כשהייה הוא בעצמו קונה, טיפול אלף, לא ניתן היה להוכיח זאת עקב מקרה טרגי שקרה למי שהבטיח אז את הטיפול ללקוח(שהוא המוכר), החלטתי לא לקחת סיכון ולהבטיח לעצמי את החודשים האחרונים של אחריות החברה על האופנוע ולכן עשיתי לו את הטיפול אלף במקום, וכך נפרדנו כידידים, בהבטחה שאם יצליח המוכר להמציא מסמכים המאשרים טיפול אלף חינם אז יוחזר עלי כספי, אני יצאתי מסופק, דרך אגב החברה בסוכנות הונדה היו מאוד נחמדים ומתחשבים, קצת יותר מאנשי מכירות כאלו שכסף זה לא הכל בשביליהם, שמחתי לפגוש אותם גם כן
-אני רואה שנכתב פה הרבה, ננסה לקצר: חזרתי מחיפה לתל אביב , נסיעה של כ3 שעות, בקצב של ממוצא: 55\63 קמ"ש עם 4 עצירות של כרבע שעה--------- סה"כ: האם נהגתי בסדר? או היה צריך יותר עצירות?או להפחית מהירות?...
-שאלה כללית להיום ומספיק: במקרה ונוצר איזשהו נזק במנוע , האם הטיפול והתיקון הוא באחריות הונדה, ועלייה לבצע את התיקון בחינם ובמסגרת האחריות? או שהיא יכולה לטעון שזאת אשמתי שאני נסעתי בו הרבה, שהעברתי הילוכים לא נכון, וכו'?
דרך אגב לגבי ההוצאות נאמד משהו על 16000 אלף: כולל: גרר למוסך, בדיקה לפני קנייה, טופס העברת בעלות שגם כן עולה כסף, וטיפול 1000
--עוד משהו חשוב ומטריד: אני מבין שהכלים מהסוג הזה בעלי מקדם גניבה ופירוק חלקים גבוהה, נכון אני מבין?
איך אפשר להגן על האופנוע על מנת למנוע או לפחות לצמצם למינימום כל אפשרות של גניבה או פירוק חלקים או השחטה,? כל דבר יעזור
תודה ויום טוב
נערך לאחרונה ע"י BIG BOZ בתאריך 01-09-2008 בשעה 01:18.
|