לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום לימודים. אנו מאחלים לכל הגולשים שנת לימודים מוצלחת חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > לימודים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 17-10-2008, 19:01
  N1cK N1cK אינו מחובר  

חבר מתאריך: 11.11.06
הודעות: 97
בדיקה מכתב באנגלית .. אשמח לביקורות . בונות

קוד:
Dear Stanley Yelants, I am writing this letter because I want to share with you my opinion about your behavior to your classmate, Christian Wiburl, in the camp. When you and your friend arrived to the camp in Brazil, you was should have to cope with a lot of problems. After one month you arrived the difficult trouble happened, in the night Christian ran away from the camp and he didn’t tell you to where he ran but you decided in the morning to looking for him. In the one hand I think your behavior was very brave, because you went looking for him alone in foreign place, but on the other hand, your decision was irresponsible and dangerous because you didn’t tell anyone that Christian run away and you went to looking for him. Therefore if I was in your shoes, first of all I was going to the manger camp and tell him the story and call the police to help us find him. I think this way is more effective and safely that your way to try solving the problem. To the end Stanly I am sure that you want the best for your friend and you did it because you worried about him, but, if you would think some more, the result should be better.

Sincerely David .

אשמח אם תתקנו אם יש איפה לתקן ..

ואם אתה חושבים שצריך היה לכתוב אחרת ./גם אשמח לתיקונים כאלה ..

תודה רבה..

חזרה לפורום
ישן 21-10-2008, 06:35
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  

חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי N1cK שמתחילה ב "בדיקה מכתב באנגלית .. אשמח לביקורות . בונות"

שורה שלישית "you was should have to cope" צריך להיות "you should have coped".
שורה שלישית "he didn’t tell you to where he ran but you decided in the morning to looking for him" צריך להיות "he didn't tell you where he ran to but you decided to look for him in the morning".

שורה רביעית "In the one hand" צריך להיות "On one hand".
שורה רביעית "alone in foreign place" צריך להיות "alone in a foreign place".
שורה רביעית "Christian run away and you went to looking for him" צריך להיות "Christian ran away and you went looking for him".

שורה חמישית " I was going to the manger cap" צריך להיות "I would have gone to the camp manager".
שורה חמישית "more effective and safely that your way to try solving the problem" צריך להיות
"safer and more effective than your way of solving this problem".

שורה שישית "To the end" צריך להיות "To conclude".
שורה שישית "you worried about him, but, if you would think some more, the result should be better." צריך להיות "you were worried about him, but if you would have thought some more, the result would have been better".
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:20

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר