לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 19-06-2013, 09:35
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 20,993
"ישראל תקבל ראשונה את מטוס ה־F-35" ישראל הי!ם
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "Paris Air Show 2013"

אפשר לחמם מנועים: בסלון האווירי בפאריס נחשף כי החמקן יגיע ארצה לפני שאר המדינות • ייתכן שישולבו בו מיכלי דלק נתיקים תוצרת ישראל
אהרון לפידות

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מערכת כיפת ברזל בפאריס

בישראל יכולים לחמם מנועים: סטיב או'בריאן, סגן נשיא לוקהיד־מרטין האמריקנית, אמר אתמול בסלון האווירי בפאריס כי ישראל תהיה המדינה הראשונה, אחרי ארה"ב, שתקבל מטוסי חמקן F-35. מטוסי הקרב החדשניים, אשר הראשונים בהם צפויים להגיע ארצה בסוף שנת 2016, צפויים לקבל גם "טוויסט" ישראלי. או'בריאן סיפר כי לוקהיד־מרטין בוחנת שילוב במטוס של מיכלים נתיקים מתוצרת "ציקלון" הישראלית, שניתקים מן המטוס עם המנשא שלהם – ובכך אינם פוגמים בתכונת החמקנות שלו.
מעשית, פירוש הדבר הוא שהמטוס יהיה בעל טווח טיסה ארוך, ועדיין יישאר בלתי נראה למכ"ם האויב.
ובינתיים, אלביט חשפה בסלון מערכת ממשפחת ה"מיוזיק". מדובר במערכות להגנת מטוסים ומסוקים מפני טילים המבוססות על סינוור ראש הביות של הטיל באמצעות קרן לייזר רבת עוצמה (DIRCM). "בעולם יש אלפי משגרי טילים אישיים, אפשר לקנות אותם באינטרנט בלי מאמץ מיוחד", הסביר עדי דר, מנכ"ל אל־אופ, שהציג את המערכת החדשה. "המערכת שלנו היא היחידה שיש לה רישיון הפעלה בינלאומי, ולכן כלי הטיס שבהם היא תורכב יוכלו לנחות בכל שדה תעופה בעולם". אל־אופ, חברת בת של אלביט מערכות, הכריזה כי קיבלה הזמנה של 15 מיליון דולר מחיל האוויר האיטלקי למערכות הגנה מסוג זה.
אלביט הציגה גם את יכולותיה ההגנתיות בתחום הסייבר. "אלביט יכולה להציע היום חליפת הגנה סייברית לאומית. כלומר, להגן על כל התשתיות החיוניות והארגונים הגדולים של מדינה שלמה", אמר אתמול מנכ"ל אלביט מערכות, בצלאל (בוצי) מכליס, בפאריס.
גם רפאל עושה עסקים לא רעים בתערוכה, והפצצה הגולשת שחשפה בסלון, הספייס 250, זכתה לחוזה שמן מלקוח שלא הסכימו לנקוב בשמו. "בעולם של חימוש מדויק", אמר יניר גת מאלביט, "דווקא יש יתרון לכך שהפצצה הזו קטנה".

הכתבה המלאה + כתבת וידאו כאן
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 19-06-2013, 10:36
צלמית המשתמש של האזרח
  משתמש זכר האזרח האזרח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.05
הודעות: 11,843
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב ""ישראל תקבל ראשונה את מטוס ה־F-35" ישראל הי!ם"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי סירפד
, צפויים לקבל גם "טוויסט" ישראלי. או'בריאן סיפר כי לוקהיד־מרטין בוחנת שילוב במטוס של מיכלים נתיקים מתוצרת "ציקלון" הישראלית, שניתקים מן המטוס עם המנשא שלהם – ובכך אינם פוגמים בתכונת החמקנות שלו.
מעשית, פירוש הדבר הוא שהמטוס יהיה בעל טווח טיסה ארוך, ועדיין יישאר בלתי נראה למכ"ם האויב.


משהו כן לא מסתדר לי. אם הבידונים לא יהיו בטכנולוגיית "חמקן" אזי הם ייראו במכ"ם.
ואם הם יהיו בטכנולוגיית "חמקן" אזי, כאשר הטייס ישחרר אותם לפני התקיפה והם יפלו בידי אוייב
אז הוא יילמד אודות טכנולוגיית "חמקן" ואז אין יותר "חמקנים"...
_____________________________________
"בניתי לי בית ונטעתי לי גן במקום זה שביקש האויב לגרשנו ממנו בניתי את ביתי, כנגד מקום המקדש בניתיו. כדי להעלות על ליבי תמיד את בית מחמדנו החרב...."
(ש"י עגנון - חתן פרס נובל)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 19-06-2013, 11:00
צלמית המשתמש של DZZ
  DZZ DZZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 4,816
זה הרבה יותר פשוט מזה
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "[QUOTE=סירפד] , צפויים לקבל..."

מיכלי הדלק החיצוניים מיועדים להיות רגילים לחלוטין, בהבדל אחד: הם מושלכים יחד עם המנשאים שלהם. את תכונות החמקנות אתה צריך רק החל מטווח הגילוי של האוייב. עד קצת לפני אותו קו, אפשר לטוס גם בגובה רב וחסכוני, ורק אז להשליך את המיכלים שבינתיים התרוקנו, להנמיך לגובה מועט, ולבצע חדירה שקטה. את המנשאים חייבים להשליך יחד עם המיכלים כדי שאלה לא יפגעו בתכונות החמקניות של המטוס.
מסיבות דומות, יש דרישות לאפשר גם נשיאת מטעני חימוש חיצוניים על מטוסים אלה. מצד אחד - לא בכל משימה צריכים גישה חמקנית, ואז אפשר לשאת הרבה יותר חימוש ממה שמתאפשר בתאי החימוש הפנימיים בלבד, ומאידך - גם במשימות חמקניות טיפוסיות - אפשר לשגר חימוש מסוג STAND OFF, הרבה לפני המטרה, ולהמשיך מנקודה זו בפרופיל חמקני.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 19-06-2013, 12:36
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,405
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי DZZ שמתחילה ב "זה הרבה יותר פשוט מזה"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי DZZ
מיכלי הדלק החיצוניים מיועדים להיות רגילים לחלוטין, בהבדל אחד: הם מושלכים יחד עם המנשאים שלהם. את תכונות החמקנות אתה צריך רק החל מטווח הגילוי של האוייב. עד קצת לפני אותו קו, אפשר לטוס גם בגובה רב וחסכוני, ורק אז להשליך את המיכלים שבינתיים התרוקנו, להנמיך לגובה מועט, ולבצע חדירה שקטה. את המנשאים חייבים להשליך יחד עם המיכלים כדי שאלה לא יפגעו בתכונות החמקניות של המטוס.
מסיבות דומות, יש דרישות לאפשר גם נשיאת מטעני חימוש חיצוניים על מטוסים אלה. מצד אחד - לא בכל משימה צריכים גישה חמקנית, ואז אפשר לשאת הרבה יותר חימוש ממה שמתאפשר בתאי החימוש הפנימיים בלבד, ומאידך - גם במשימות חמקניות טיפוסיות - אפשר לשגר חימוש מסוג STAND OFF, הרבה לפני המטרה, ולהמשיך מנקודה זו בפרופיל חמקני.

לא ממש מדויק .וגם במיכלים חיצוניים "רגילים" המנשא מושלך לרוב יחד עם המיכל...
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 19-06-2013, 16:00
צלמית המשתמש של האזרח
  משתמש זכר האזרח האזרח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.05
הודעות: 11,843
מתמטיקה...
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי DZZ שמתחילה ב "[QUOTE= אז כמעט ולא ניתן..."

1. נניח שאתה רוצה לתקוף מטרה הנמצאת 1000 ק"מ ממך.
2. האויב מיקם את המכ"ם שלו על הגבול שלך ו"מביט" לכוון שלך 400 ק"מ. הוא לא מכוון את האנטנות שלו לתוך המדינה שלו. הוא מכוון אותן החוצה. ז"א שיש לו תמונה ממרחק 1400 ק"מ ממטרה.
(לא כפי שאתה כתבת שנשארו עוד 600 ק"מ עד המטרה אשר לא "מכוסים"")
3. בתוך המדינה קיימות עוד כמה תחנות מכ"ם אשר "מכסות את החורים" ואז למעשה יש לך בעיה עם
1400 ק"מ ולא 600 כפי שכתבת.
4. מקווה שעתה קצת הבהרתי.
_____________________________________
"בניתי לי בית ונטעתי לי גן במקום זה שביקש האויב לגרשנו ממנו בניתי את ביתי, כנגד מקום המקדש בניתיו. כדי להעלות על ליבי תמיד את בית מחמדנו החרב...."
(ש"י עגנון - חתן פרס נובל)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 24-06-2013, 11:07
  משתמשת נקבה Kodkodit Kodkodit אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.02.13
הודעות: 126
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "בהנחה שהמטרות הינן נייחות..."

לא הבנתי משהו, אולי תוכל להסביר לי-
אתה אומר שהאויב יודע שאתה בא- כלומר הוא גילה אותך במכ"מ כשהיית עם בידונים ומחוץ לטווח הטילים
כשאתה מגיע לטווח הטילים ובלי הבידונים אתה כבר חמקן, ואז הוא יודע שאתה שם אבל לא יכול לשגר עליך את הטילים כי הוא "לא רואה אותך" במכ"מ - זו היתה הכוונה שלך?

אז אם הבנתי נכון, עוד שאלה-
אם הוא יודע שאתה שם/מגיע, אין לו דרך לנעול עליך שלא דרך המכ"מ? (אם יש לו קשר עין אליך או שהוא יודע שאמור להיות לו קשר עין בקרוב ) \להזניק הרבה מטוסים לאויר?
(זה בהנחה שאתה נכנס לטווח הטילים ולא משגר משהו מרחוק מחוץ לטווח, שאז ממילא החמקנות פחות רלוונטית)
אני יודעת שקבועי הזמן מאוד קצרים, אז אולי זה לא ימנע את התקיפה או לא יעשה הרבה/מספיק נזק מבחינת הצד השני, אבל זה עדיין לא דומה לתקיפה שקטה בלי שהצד השני מודע לה מראש בכלל ועם יכולת להכחיש את קיומה בכלל.
(הכל תאורטי כמובן)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 20-06-2013, 23:31
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,858
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי רועי AZ שמתחילה ב "עוד חידוש ישראלי: הקסדה שתתקוף בשביל טייס הקרב"

הקסדה החדשה הינה פיתוח של קסדה קודמת שנקראת: Joint Helmet Mounted Cueing System
JHMCS
במאמר למטה ניתן לקרוא קצת על הנושא של קסדות אלו ועל חשיבותן בשדה הקרב.

הקסדה שמאפשרת ל"ראות ולירות" משנה את קרבות האויר.
JHMCS: Fighter Pilots’ “Look & Shoot” Helmets Changing Aerial Warfare.
Nov 02, 2012

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ב-1970 החלו להופיע מטוסי קרב עם מערכת תצוגה עילית (תע"ל), שמאפשרת לטייס לראות נתונים עיקריים, שמוקרנים על שמשת תא הטייס, ללא הצורך להוריד את מבטו ללוח השעונים.
ב-1990 הופיע יחידה חדשה שהציגה את נתוני התע"ל למשקף של קסדת הטייס ואחד היתרונות של קסדה זו שהטייס יכול לראות את הנתונים גם כאשר הוא אינו מסתכל ישר לפנים אלא מפנה את מבטו לצדדים אחרים.
כאשר מטוסי המיג-29 של מזרח גרמניה, במסגרת תרגילים משותפים עם ארה"ב, שלטייסים שלהם היו קסדות חכמות, "שחטו" את טייסי האפ-16 האמריקאים בקרבות אויר, הבינו האמריקאים שקסדה חכמה זה מוצר שחייב להיות בידי הטייסים.
אלביט הייתה הראשונה במערב שפיתחה את קסדה שנקראת DASH (Display And Sight Helmet
והיא נכנסה לשותפות עם חברת "רווקול קולינס" ומיקמה את עצמה במקום ראשון בנושא הקסדות החכמות.שתי החברות יסדו את החברה האמריקאית "וויזין מערכות" והחלו לפתח את הדור הבא של קסדות חכמות.

JHMCS: A Combat Multiplier

The Helmet-Mounted Display (HMD) Revolution1.

לדור הראשון של טילי אויר/אויר הייתה מגרעת אחת עיקרית והיא שהטיל היא צריך להיות משוגר מאחורי מטוס האוייב על מנת שהטיל יוכל להנעל על מקור חום חזק וברור שהוא כמובן המנוע של המטוס, אבל עם השנים השתכללו החיישנים והמחשבים, וכעת יכול המטוס לשגר טילים מכל מקום מסביב למטוס האוייב. טילי הסידווינדר שיכולים לנעול על מטוס אוייב מכל זוית הקנו יתרוון ברור למטוסים הבריטים בקרבות איי פוקלנד והצילו אותם מהפסד במלחמה זו.
החיישנים והמחשבים המשיכו להתפתח וכעת החיישן יכול לראות תמונה של המטרה ולא רק חום, ולכן הוא יכול להתעלם מנורים ושאר אמצעי הטעייה, ולהשאר נעול על המטרה האמיתית.
השיפורים ביכולת התמרון של טילי האויר/אויר איפשרו לטילים אלו לבצע תימרונים ב-גי גבוה, מעל היכולת של גוף האדם לעמוד בהם, ולכן התוצאות של קרבות אויר נקבעו על פי יכולת מערכות המכ"מ ומערכות נוספות לראות את המטרה ולשגר טילים כלפיה, כאשר ראשון רואה, ראשון משגר, וראשון מפיל.
אחת האפשריות לשפר את סיכויי המטוס היא לשפר את ביצועיו, ואנו רואים זאת במטוסי הדור הרביעי + ובניהם מטוסי הסוחוי הרוסיים, המטוסים אירופאים והאמריקאים.
דרך נוספת היא להוסיף את הקסדה החכמה HMD לטייס. אם לטיל יש יכולת ראייה בזוית רחבה, הטייס יכול להזיז את הראש לכיוון המטרה, לנעול עליה, ולשגר טיל כנגדה. יכולות אלו של הטיל והקסדה מאפשרים גם למטוסים באיכות נמוכה יותר להיות מאד יעילים בקרבות אויר.

לאחר המפגש עם מטוסי המיג-29, נפל לאמריקאים האסימון, הם הבינו את היתרונות של הקסדה החכמה, והוציאו מכרז לפיתוח קסדה חדשה שנקראת:
“Joint Helmet Mounted Cueing System- JHMCS
זו לא הייתה הפתעה, שאלביט אשר פיתחה ויצרה את הקסדה שנקראת DASH והקימה עם חברת "רווקוול קולינס את חברת "וויזין" מערכות, זכתה במכרז בשנת 1966. המערכת מציגה על גבי המשקף של קסדת הטייס נתונים על ביצועי המטוס כגון: מהירות, גובה, נתוני גי, זוית התקפה, את נתוני מערכת הנשק כולל האפשרות להסתכל על המטרה ולירות לכיוונה, כל האינפורמציה הזו ניתנת לראייה ע"י הטייס ללא הפרעה ליכולתו לראות דרך החופה של המטוס.
בציור למטה ניתן לראות ולהבין את היכולת העצמאית של הטיל לעקוב ולנעול על המטרה בסגנון "שגר ושכח".
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

לכל המאמר ראה קישור:
A 1998 Air Power International article :
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 24-06-2013, 22:21
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,858
הגריפן החדש הצעה
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "אין למעשה (לפחות כידוע לי)..."

Optionally manned Gripen E/F

Posted by Solomon at 6/24/2013

מספר מילים על הייבריד גריפן:

IIt takes a bit of news to have me saying "holy bat shit" but this did it. An optionally manned Gripen E/F? It makes perfect sense. We've been doing it for years with our F-4 and now F-16 target drones but to do it to an operational airplane? Its nothing if not gutsy mixed with a huge dose of thinking outside the box

via Bloomberg

Saab AB (SAABB) is working on a version of its Gripen fighter that could fly without pilots as the company explores ways to keep the program viable for another 30 years.
“What we are talking about is an optionally manned aircraft,” Chief Executive Officer Hakan Buskhe said in an interview at the Paris Air Show. The concept would follow development of the Gripen E, an upgraded model of the jet Saab is developing for the Swedish and Swiss air forces, he said.
The emergence of increasingly sophisticated air defenses is driving military planners around the world to explore greater use of unmanned planes to mitigate risk to personnel. The U.S. is boosting spending to develop unmanned combat aircraft, with France and the U.K. cooperating on an attack drone project and China showing a prototype.
“Just because you need an unmanned fighter does not mean it is affordable to build a new platform,” Bushke said. “If you like for a mission you can put a pilot into the aircraft and if you need to use it for high risk you fly without a pilot.”
Evolving the Gripen E to feature such a capability “is not a big step,” Bushke said, without saying when such a version may fly.

http://snafu-solomon.blogspot.com/2...-gripen-ef.html


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 24-06-2013, 03:55
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,858
כמה מילים מ-Bill Sweetman
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "שמח לראות שלא רק אני מתפעל ממטוסי הקרב הרוסיים."

Sukhoi Test Pilot Explains ‘Supermaneuverability’

Bill Sweetman Le Bourget June 23, 2013

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הביצועים המרשימים של מטוס ה-SU-35 שנראו בסלון האווירי בפריס הם חלק מהתפיסה של ח"א הרוסי שקרבות אויר בטווח קצר ובמהירויות נמוכות עדיין חשובים, כך אמר טייס הניסוי של ה-SU-35 סרגי בוגדן והוסיף:

The aircraft, equipped with three-axis thrust-vectoring and fully integrated flight and propulsion control, performed maneuvers here which no other operational fighter can match. These include a controlled vertical, flat-attitude descent with the aircraft rotating, and a dynamic deceleration, or “cobra”, leading to a small-radius 180-deg. Turn and course reversal. It demonstrated a dynamic deceleration followed by extremely slow flight at a near-90-deg. Angle of attack

גם למטוס ה-SU-30MKI וגם ל-SU-30MKM יש יכולות דומות, אבל קיים הבדל גדול בעוצמת המנועים של מטוסים אלו לבין המנועים החזקים יותר של ה-SU-35 ולכן יש לו ביצועים משופרים.

“Where this aircraft is different is that it has more thrust, so when it performs the "bell maneuver", it can stand still, with afterburning on, and can sustain flight at 120-140 kph
The emphasis in “supermaneuverability” runs counter to much Western air combat doctrine, which stresses high speed, the avoidance of the slower “merge” and tactics that do not lose the aircraft's energy. Bogdan, however, says supermaneuverability can be essential

“The classical air combat starts at high speed, but if you miss on the first shot—and the probability is there because there are maneuvers to avoid missiles—the combat will be more prolonged,” he says. “After maneuvering, the aircraft will be at a lower speed, but both aircraft may be in a position where they cannot shoot. But supermaneuverability allows an aircraft to turn within three seconds and take another shot.”

However, Bogdan adds, “you have to be careful using that weapon, It's like a sniper—you can't shoot many times from the same spot because you disclose your position

Watch the Su-35 flying in the show and listen to Bill Sweetman's analysis of its capabilities at ow.ly/mdHGZ
קישור למאמר:
http://www.aviationweek.com/Article...-589854.xml&p=1
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #54  
ישן 24-06-2013, 04:37
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,858
"ספייס"-250
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "Paris Air Show 2013"

Rafael unveils its Spice 250

Posted on 22 June 2013 by admin

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

רפא"ל הציגה את האח הצעיר במשפת הפצצות הגולשות "ספייס".
פצצה זו שוקלת 250 ליברות (113 ק"ג) מותקנת על מנשא מיוחד שנושא 4 פצצות כאלו, וזה מאפשר ל-אפ-16 לשאת 16 פצצות מסוג זה. הפצצות מסופקות יחד עם מנשא מיוחד שמאפשר נשיאת 4 פצצות על כל מנשא ומאפשר הכנסת נתונים ותמונות לפני הטלת הפצצות.

The new smart glide bomb is offered by Rafael together with the Smart Quad Rack (SQR), which includes the electronics that allows real-time airborne data insertion before launch. The SQR has a post-launch navigation update data-link that also enables the weapon to receive a last image before impact captured by the electro-optic seeker for battle damage indication.

The seeker is activated close to the target, mid-course guidance being performed via waypoints thanks to the on-board GPS/INS navigation system. Scene-matching algorithms compare the scene with data stored into the weapon’s computer memory allowing accurate homing. In the planning phase the pilot can insert data such as the desired heading of attack and impact angle, the latter going up to 80° to allow maximum efficiency in urban warfare situations

קישור:
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 24-06-2013, 05:27
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,858
חיל הים יבדוק את התאמתו של הכטב"מ "פנתר" להפעלה מספינות חיל הים.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "Paris Air Show 2013"

Panther on Israeli navy’s ships?

Posted by i-HLS June 19, 2013

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

Paris Le Bourget, 19 June 2013: The Israel navy will evaluate the Israel Aerospace Industries (IAI) Panther tilt rotor unmanned air system (UAS) for operation on board some of its ships.
According to Israeli sources at the Paris Air show, the evaluation will focus on “achieving the full effectiveness while operating from a ship.” i-hls reports.

The Panther uses an innovative automatic flight control system that controls the transitions between the hovering takeoff phase to forward flight and vice versa before landing.
The Panther takes off and lands automatically by a simple click of the operator console, thus eliminating the need for an external pilot. According to IAI the Panther is powered by 3 ultra-quiet electrical motors. The Panther has a takeoff weight of 65 kg and an endurance of 6 hours.

The Israeli navy is currently using helicopters on its SAAR-5 missile ships. The Israeli sources said that the Panther and other UAS under development will eliminate the future use of helicopters on the navy’s ships.


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #61  
ישן 25-06-2013, 04:04
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,858
לפגז ה-Excalibur נוסף חיישן SAL שיאפשר פגיעה במטרות ניידות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "Paris Air Show 2013"

Raytheon unveils Excalibur with dual-mode guidance

New precision munition will protect against swarming boat threats.

PARIS, June 20, 2013 /PRNewswire

ראיתיון הוסיפה לפגז ה-Excalibur בנוסף למערכת ה-GPS שמותקנת בו, גם רב"ת לייזר על מנת לפגוע במטרות נעות, ולשפר את דיוק המערכת שגם כעת ה-CEP שלה נאמד ב-4 מטר בלבד. המערכת נבדקה בתנאי ירי ולא התגלו בה בעיות.

בנוסף לירי מתותחי 155 מ"מ, מערכת ה-Excalibur מותאמת לירי גם מתותחי 127 מ"מ של חיל הים האמריקאי, כך שניתן יהיה לירות פגזים אלו גם מהיבשה וגם מהים.

יכולת זו של הפגז, לפגוע במטרות ימיות נעות, יעזרו לאוניות הצי האמריקאי לפגוע ממרחק רב בנחילי ספינות מרוץ מהירות, לפני שאלו ישגרו טורפדות, רקטות, טילים או כל דבר דומה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 15:40

הדף נוצר ב 0.49 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2019 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר