31-01-2009, 20:11
|
|
|
חבר מתאריך: 09.01.06
הודעות: 58
|
|
ניתוח טכני מניית דלק רכב המשך לקראת פריצת תבנית מלבן + גרף
דלק רכב
המניה נותחה בחודשיים האחרונים מספר פעמים. כבר בחודש דצמבר בשתי סקירות: הראשונה ב 1.12.09 והשנייה בסקירה שפורסמה ב 9.12.09 נכתב כי המניה נמצאת בתבנית גרפית טכנית מסוג מלבן. הנייר מדשדש בתוך תעלה בין 1800 - 2500 פער של 700 נקודות ומשקף תשואה של 38.889 אחוז למי שקונה בתחתית התעלה עד שהנייר מגיע לטווח העליון של התעלה. חברת בלאזארד האמריקאית מבצעת איסוף בנייר ומגדילה את האחזקות שלה בדלק רכב. בסקירות צירפתי קישור להודעות במאיה על ההגדלה של לאזרד בדלק רכב.
איתרתי את תבנית המלבן בנייר כבר בסקירות הקודמות. אני חוזר ומסמן אותה בגרף של סקירה זו. תבנית המלבן נוצרה בחודש נובמבר. ניתן לראות שמתנד ה CMF (מתנד זרימת הכסף) חיובי לאורך כל אותה תקופת דשדוש (מסומן במלבן כחול). סימן נוסף לדשדוש הוא ירידה במחזורי המסחר (מסומן בגרף = חץ כחול) לאורך תקופת הדשדוש. זרימת הכסף החיובית רומזת על אפשרות שהתבנית תיפרץ כלפי מעלה. ברגע שהדשדוש ייגמר ע"י פריצת תבנית המלבן כלפי מעלה יתקבל איתות טכני חיובי.
ניתן לראות שבנייר קיימת סטייה שוורית כאשר מתנד ה- MACD ומתנד ה- TRIX עולים (מוסמן בגרף בחץ כחול) בזמן שקיים דשדוש אופקי בנייר. כאשר יש סטייה שוורית ניתן לומר שהמתנדים "בוחשים" במה שקורה מתחת לפני השטח, ולכן יש סיכוי שהתבנית תיפרץ כלפי מעלה. אני משתמש במתנדים כאמצעי תומך החלטה ולא כאמצעי לאיתור נייר להשקעה.
לסיכום: איתות טכני חיובי יתקבל בסגירה מעל 2500 בפריצת תבנית מלבן ופריצת הדשדוש. יעד התבנית הוא כגובה הדשדוש כלומר 700 נקודות למעלה, שער 3200.
הוראה לקטיעת הפסד תוצב ב 2200, שתשקף נעילת הפסד של 5 אחוזים בנייר. לכן, בניהול סיכונים מחמיר צריך לתרגם זאת לגודל אחזקה בהתאם מתוך הרכיב המנייתי של התיק.
לקריאת המשך הסקירה המלאה בליווי גרפים נוספים : קישור ישיר לסקירה באתר צארט סטוקר
כניסה למערת גרפים לניתוח טכני באתר צארט סטוקר
|