17-01-2009, 16:36
|
|
|
חבר מתאריך: 28.09.04
הודעות: 5,683
|
|
אני רוצה להאמין שהתשובה שלילית
אבל גם אם הדבר קרה, הצוות לא יעיז לדווח על כך.
כמו שכתבתי קודם, התדלוק הזכרי עלול להסתיים בתלישת הסל עם הצינור והישארותו כרוך על המתדלק. תאר לעצמך שהדבר היה קורה בגלל הסיטואציה שהעלית, שניהם היו הולכים לכלא לזמן ממושך.
אמנם לנווט קל יותר בקטע הסופי, כאשר הסל כבר קרוב מאוד, אבל בכל שלב הגישה אל הסל, לנווט יש הסתרות שאינן מאפשרות הטסה נכונה אליו ואילו לקיחה של ההגאים במטרים האחרונים תביא לתוצאה הפוכה. עד שהנווט יחוש את המצב הנכון של ההגאים יחסית לנדרש, המטוס רק יתרחק מקו הטיסה הנכון.
מעט תיקון ותוספת לגבי מה ש YHS כתב (אין צורך להתנצל. אתה כותב דברי טעם ומקודם אף השלמת היטב את מה שכתבתי), הנווט אינו אמור להטיס רק במקרה חרום. יש עוד מקרים וגם מתאמנים בכך. אבל יש מגבלות מתי אין להטיס (כמו למשל בהמראה ובנחיתה ) עקב הסיכון שבדבר (אפשרות גבוהה להסתבכות, בעיקר בגלל מגבלות ראיה אבל לא רק, במצבים שהם ממילא קריטיים). תדלוק הוא אחד מהמקרים האלה. מה שנאמר לגבי "מטרת הטיסה היא לאמן את הטייס" הוא מדוייק מאוד במקרה הזה.
|