לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #12  
ישן 18-01-2009, 15:37
  CoPilot CoPilot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.06.08
הודעות: 830
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי dudi.vaknin שמתחילה ב "ואיך הולך שם בצ'קים? האם..."

אני אסביר לך מה הולך בצ'קים ממה ששמעתי ממקור ראשון.
בעיקרון לפני כל טיסה יש תדרוך מפורט מה קורה בכל שלב ושלב, אחד לאחד. יש דברים שאי אפשר לחזות מראש כגון קלירנסים מסוג כלשהו או הוראות מיוחדות מהבקרה. אבל העיקרון הוא שיודעים מה הולך לקרות בכל שלב ושלב בטיסה ולפי זה מתכוננים. בשבוע הסבה יש הסברים על כל השעונים וכו'. החל מהטיסה השנייה או השלישית אתה מצופה להיות עצמאי בשטח. ההתערבות תלויה בצ'קר, יכול להיות אחד שאוהב לגעת ולהעיר הרבה, ויש כאלה שלא. בדיוק כמו מורי נהיגה או טסטרים. התערבות ברמת לקחת את השליטה לגמרי מהחניך זה כאשר יש חריגות גדולות של גובה או מהירות, כאשר יש סכנה אמיתית.
חזרה לעניין ההטסה עצמה, בטיסות הראשונות כאמור אתה אמור להיות עצמאי בשטח החל מאחרי ההמראה ועד ההצטרפות להקפה. בטיסות המתקדמות (לקראת הסוף-צ'ק 15) אתה גם מבצע את ההקפות, אני לא סגור אם אתה זה שמבצע את ההמראה והנחיתה עצמה, או שזה הצ'קר.
לימוד לטיסה כולל הרבה שינון מפות ותהליכים בכל שלב ושלב בטיסה, כולל צ'קליסט ומצבים, זה חלק מאוד חשוב.

שאלתי שני חניכים שונים מקורס 162, שעשו את הצ'קים באותם שבועיים. אחד אמר לי "פשוט ניסיתי לטוס..." השני אמר "עשיתי את הטוב ביותר על מנת להשתפר מטיסה לטיסה". ככה שאין נוסחאת פלא שכל מי שעובר את הצ'קים מכיר והיא עוזרת לו. כל אחד מתמקד במשהו אחר ובסופו של דבר איכשהו כולם (כל מי שעובר בסופו של דבר את הצ'קים) מצליחים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 18-01-2009, 15:07
  CoPilot CoPilot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.06.08
הודעות: 830
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dudi.vaknin שמתחילה ב "מה עמדת חיל האוויר בנוגע למלש"בים עם רישיון טיס אזרחי?"

ממקורות יודעי דבר ייתכן ואפילו תיפגע מהעובדה שיש לך רישיון טייס אזרחי. לא בגלל שלמישהו יש עמדה מסויימת בעד או נגד, אלא יותר בכיוון של הרגלים רעים שיכולים להשתרש אצלך, ולאו דווקא טובים מבחינת חיה"א והצ'קרים, כל מיני דברים שהם היו מעדיפים שלא תעשה ככה אלא אחרת, ואתה נדפק כי הכל מושרש אצלך...

דבר שני, ניסיון בסימולטורים-אני מכיר עד עכשיו חמישה או ששה אנשים מVATIL (אם אתה מכיר במקרה) שנמצאים בקורס או היו בעבר. שלושה בבסיסי (אלו כל האנשים שהתגייסו מVATIL, מה שמראה לך שכולם גם עברו את הצ'קים) עוד אחד התגייס לפני 10 ימים. אחד נפל בסוף הראשוני, או יותר נכון פרש, אחרי שלא רצה להיות מכונן. ואני מכיר עוד אחד שנפל, כיום הוא בקר.
VATIL אם אתה לא יודע, זאת בעצם החטיבה הישראלית של VATSIM, הרשת הוירטואלית לפיקוח טיסה. והם טסים גם בFlight simulator של מייקרוסופט. אנשים מאוד רציניים, ועובדה שאחוז יחסית גבוה מתגייסים לקורס טייס. אז אני מאמין שזה כן עוזר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:32

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר