לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-03-2005, 17:21
צלמית המשתמש של BugY
  BugY BugY אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 2,319
טעינת אנימציה וסאונד

אוקיי, אני מנסה לעשות preloader יטען לי גם את האנימציה וגם את הסאונד, זאת אומרת שהסרט לא יתחיל עד שהסאונד לא סיים להטען ולהפך.

עכשיו בהתחלה הכנתי פרילודר שטוען את האנימציה, פשוט ככה :

קוד:
onClipEvent (load) { var totalBytes=_root.getBytesTotal() var loadSoFar var curentFrame } onClipEvent (enterFrame) { loadSoFar=_root.getBytesLoaded() curentFrame=Math.round(loadSoFar/totalBytes * 100) this.gotoAndStop(curentFrame); }


לאחר מכן הוספתי סאונדים שנטענים מבחוץ, אז כעצתו של רוטסשי
לקחתי את קובץ הסאונד הגדול ביותר והוספתי אותו לפרילודר, ככה :

קוד:
onClipEvent (load) { var totalBytes=_root.getBytesTotal() + _root.Music.getBytesTotal() var loadSoFar var curentFrame } onClipEvent (enterFrame) { loadSoFar=_root.getBytesLoaded() + _root.Music.getBytesLoaded() curentFrame=Math.round(loadSoFar/totalBytes * 100) this.gotoAndStop(curentFrame); }


משום מה זה לא פועל, יש מצב לעזרה?
_____________________________________
BugYתמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Animation & ActionScriptin


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 27-03-2005, 00:49
צלמית המשתמש של SpaZ
  SpaZ SpaZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.02.05
הודעות: 120
שלח הודעה דרך ICQ אל SpaZ
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "טעינת אנימציה וסאונד"

לדתעי זה דרך ממש גרועה מה שעשית....
בכללי לא הייתי משתמש בזה בחיים... זה סתם מסבך....
בוא תראה מה אני הייתי עושה:

באקשנס של הפריים הראשון תרשום:
קוד:
var total_bytes1 = _root.getBytesTotal(); var loaded_bytes1 = _root.getBytesLoaded(); percent_done1 = Math.ceil(loaded_bytes1/total_bytes1*100); _root.blabla = new Sound(_root.someclip); _root.blabla.loadSound("combat1.mp3", false); totla_bytes2 = blabla.getBytesTotal(); total_bytes2 = blabla.getBytesLoaded(); percent_done2 = Math.ceil(loaded_bytes2/total_bytes2*100);

ובאקשנס של הפריים השני תרשום:
קוד:
if (percent_done1 == 100 && percent_done2 ==100) { gotoAndPlay(3); } else { gotoAndPlay(1); }

עכשיו הסירטון יטען את השירים ואת הבמה הראשית... ויתחיל לנגן (במקרה הזה יתחיל לנגן מפריים 3) כשהכל נטען 100 אחוז....

כמובן שתוכל לעשות פונקציה שפשוט תכניס אליה שם+כתובת ואז היא תטען את השיר וככה לא תצטרך לרשום כל פעם מחדש blabla = new Sound(); וכל החרטה הזה...
ואז תוכל לעשות גם שתי תיבת טקסט דינמיות שאחת פשוט תגיד כמה אחוזים מהסירטון נטענו, והשנייה תעשה ממוצע של כל השירים (בטח תוכל לעשות מערך שיכיל את מספר השירים שנטענו ואז זה יקבל את הpercent_done של כל שיר ויחבר אותם ואז יחלק באורך המערך ויקבל ממוצע) אז זה ירשום כמה אחוז נטענו....

הקוד שהבאתי לא נבדק כמו שהבאתי אותו אבל אני דיי בטוח שהוא יעבוד....
רק משהו קטן, יש את השורה blabla.loadSound("") ואני מקווה שאין בעיה איתה כי הפריים הראשון יתנגן הרבה פעמים ויקרא לה כל פעם.... אם כן תהיה בעיה פשוט תוסיף if not defined או איך שקוראים לפקודה ההיא....
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.


נערך לאחרונה ע"י SpaZ בתאריך 27-03-2005 בשעה 00:58.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 27-03-2005, 16:06
צלמית המשתמש של SpaZ
  SpaZ SpaZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.02.05
הודעות: 120
שלח הודעה דרך ICQ אל SpaZ
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "כן, רון צודק"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי BugY
אם אני לא טועה הפרילודר הזה מ מflashkit (נכון?) והוא לא ממש שימושי, כי אני עושה פרילודר עם אנימציה לא סתם אחוזים. בקיצור אל תקח דברים מflashkit......


אוי ואבוי.... אתה לא יכול לעשות בעצמך שהוא ינגן סירטון??

דבר ראשון - החלק הראשון של הפרילודר, אח שלי הביא לי, וממש לא נראה לי שהוא מפלאשקיט... והשני בכלל לא משמה...

דבר שני - הפרילואדר שהבאתי פועל מעולה... כמו שאמרתי אתה יכול להוסיף מערכים (אם אתה יודע איך)...
תשתמש בwhile או for...

ואם אתה רוצה אנימציה אז מה הבעיה לעשות MC שיש בו כמה פריימים ושזה יעשה ככה:
קוד:
mcname.gotoAndPlay(percent_done);

זה למקרה שיש בו 100 פריימים.....
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 28-03-2005, 02:12
צלמית המשתמש של SpaZ
  SpaZ SpaZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.02.05
הודעות: 120
שלח הודעה דרך ICQ אל SpaZ
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "חחח נו באמת!"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי BugY
תחשוב קצת לפני שאתה מדבר, ואני יודע קצת יותר טוב ממך מה זה מערכים או לולאות אז אל תתנשא פתאום שלמדת כמה דברים חדשים, אני יודע מה הרמה שלך אז אל תנסה לעבוד עלי...

דבר ראשון, אני לא מתנשא, צורת הדיבור שלך זה התנשאות....
דבר שני - אל תגיד דברים שאתה לא יודע, למה נראה לך שאני למדתי פתאום מה זה מערכים? אני יודע הרבה דברים פשוטים כאלה עוד הרבה לפני שהיה בכלל AS2.... הסיבה שאמרתי את זה היא שאם אני לא טועה (ואני לא טועה)... אתה שאלת באחת התגובות שלך, אם להשתמש בfor בשביל מערכים, ואם לשים אינדקס... זה נשמע כאילו אתה לא כלכך יודע.... ואמרתי לך פה שתשתמש או בfor או בwhile....
דבר שלישי - צודק רוטסשי... הקוד שלך באמת דומה לשלי רק ברור יותר... קצת התבלבלת שאמרת לחבר את שני הloaded עם שני הtotal... התכוונת לחלק לא לחבר.
דבר רביעי - אמרתי שהדרך שבה אתה עושה גרועה כי: לעשות MC שעליו נמצאת הפונקציה של הטעינה ובתוכו יש פריימים יעשה דבר מאוד פשוט - האורח שיכנס לאתר יראה פלאש לבן (כלום) במשך כמה שניות עד שהפלאש יסיים לטעון את הMC, ורק אחרי זה פלאש יציג טעינה של שאר הפריימים... וזה גם לא נוח להסתבך עם onClipEvent(load) וenterframe וכל אלה... אני תמיד עושה אינטרבלים או במקרים נדירים על כמה פריימים... (וככה גם מקצר ומפשט את הקוד)...

ויש לי נראה לי פיתרון פשוט בשבילך... בחלק של המערך שלא תדע את השמות ויקח לך שנים לחפש כל שיר וכל זה....
פשוט תעשה שזה יטען מקובץ טקסט חיצוני כמה משתנים. ואז במקום להסתבך עם חישוב של מערך ושטויות כאלה תוכל לעשות משהו פשוט כמו מחרוזת עם שמות השירים name.mp3--bla.mp3 ואחרי זה לעשות split. וככה תוכל לעשות בפלאש שהוא יספור את הlength של המערך ויטען את השירים או אני לא יודע מה... וככה תדע את שמות הסאונדים (לא יהיה חובה שתעשה snd1, snd2 וכולי), וככה גם יהיה לך יותר פשוט לערוך את השירים, במקום לערוך כל פעם את כל הFLA...
וגם תוכל לכתוב הערות בתוך קובץ הטקסט למקרה שתצטרך....
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 28-03-2005, 02:47
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
מסכים איתך
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי SpaZ שמתחילה ב "[QUOTE=BugY]תחשוב קצת לפני..."

לא אוהב בכלל להקצות לMC קוד, אני מעדיף שהקוד כולו יהיה על הפריים הראשון וגמרנו, ככה הרבה יותר נוח לעקוב אחריו, אם תשים לב הקוד שלי הוא בדיוק כזה (לא הקוד של BUGY בהתחלה, שלי באמצע). אבל כל אחד והסגנון שלו.. סה"כ זה בכול מקרה ייראה דף לבן עד שזה יסיים לטעון את האנימציה ההתחלתית (מה עוד זה כבר יכול להראות?) אז אין טיעון כזה.

בכל מקרה בסוף מה שהוא עשה עם המערך זה שם מערך של רפרנסים למשתנים של הסאונד שהוא קורא לכל אחד מהם בשם טוב (שכל עוד הוא לא יוסיף צליל וככה בטח שהוא יהיה חייב לשנות את הFLA הוא לא יהיה צריך לפתוח אותו), ככה הוא נהנה משני העולמות

התכוונתי לחבר את שני הLOADED עם עצמם ושני ה TOTAL עם עצמם, לא אחד עם השני, זה לא נותן כלום לחבר אותם אחד עם השני...

אני לא יודע את הרמה שלך אבל עושה רושם שאתה למדת תיכנות קודם

אם תשים לב טוב אז תראה שBUGY תוך כמה חודשים עבר מהרמה של שאלה כזאת:
"איך אני עושה שהMC יעצור בלחיצת כפתור"
לרמה של המשחק שהוא בנה וכל זה בלי ידע קודם בתיכנות, זה התקדמות אדירה לדעתי, אבל להתקדמות מהירה מאוד יש מחיר, וחלק מזה זה בהבנה של קודים של אחרים, כמו גם חוסר בניסיון לבניית קוד מאורגן ומסודר שנוח לשנות ונוח להבין ולקרוא.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 28-03-2005, 06:55
צלמית המשתמש של BugY
  BugY BugY אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 2,319
אל תגזים רון
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Rutasashi שמתחילה ב "מסכים איתך"

שאלות כמו : איך אני עוצר בלחיצת כפתור, שאלתי רק לפני שנתיים, אני ידעתי להשתמש באקשן סקריפט,רק חידדו לי את התיכנות...
(רון מסתבר שגם אתה לא יודע עלי הכול)
ואיפה לעזאזל אמרתי להשתמש בפור או באינדקס?! כנראה אתה לא יודע מה זה אינדקס, זה דרך לסדר דברים, בדיוק כמו במערך, אז מה שאמרתי הוא שאני אהיה חיב להוסיף אינקס (מספר) לשמות של הסאונדים וחיב להיות להם אותו שם (אלא אם כן אני מגדיר ידנית) בגלל זה שאלתי אם ידוע לכם על דרך שבה אני לא אצטרך להגדיר ידנית... וכנראה שלא ידעתם על כזאת , אז התחלתם להסביר מה שאני רציתי לעשות מלכתחילה כמו איזה מטומטם...

אהה ורון
שמע אתה לא חיב סתם להגיד דברים (כי הדברים שאמרת לא ממש נכונים לגבי) אבל לא נורא

בכל מקרה אני מבין טוב מאוד את הקוד של ספאז הוא הרבה יותר פשוט מהקוד שלך (שגם אותו הבנתי, והבנתי שהוא לא יפעל וכשהפעלתי והוא פעל הופתעתי, לכן אחרי שסיימתי לבנות את הסצנות הנותרות ניסיתי לשים כמה מוזיקות אחרות ששוקלות יותר, וראה איזה פלא הפרילודר לא פעל!)אבל ספאז אם אתה תשים לב גם מה אתה שנתת (לשים MC שיראה את הטעינה שלך, זה מראה רק את הטעינה של ה root...)
והוא לא יפעל מאותה סיבה שאתם לא רואים אותה , תחשבו קצת אוללי תראו, בהצלחה...

אהה וד"א אני כבר מזמן לא שם את הקודים על כפתורים, הכל אצלי על הפריים, מה שהבאתי הפרילודר זה סתם, כי תמיד כשמשהו לא עובד כמו שצריך אני בודק את זה ישירות על הMC או הכפתור, וככה ניתן לראות אם הבעיה היא הפונקציות שהגדרתי...
ספאז, באמת רעיון טוב לטעון מבחוץ, לא חשבתי על זה

אהה ועוד משהו לרון, זה שאתה התרגלת לכתוב בדרך אחת זה בסדר מצידי, אבל זה שאתה אומר לי שהדרך שלי לא מסודרת וקשה להבנה בגלל שהיא לא דומה לשלך זה כבר משהו אחר, לפי דעתי הדרך שלך מסורבלת קצת (להוסיף - ; בכל שורה זה באמת מסרבל מאוד, ויש עוד כמה דברים, כמו זה שאתה כותב סוגר מסולסל אחד בשורה הראשונה) אותי לימדו דרך תיקנית (מאנשים מקצועיים) אז אתה לא יכול לבוא ולהגיד לי שהדרך שלי (שזה בעצם הדרך שלימדו אותי) לא מסודרת בגלל שאתה מתעכב על תבניות שאם אתה לא רואה אותן אתה לא מצליח להבין את הקוד...

רק מה שאני אומר שבפעם הבאה שאתם קוראים הודעות תסתכלו לפני שאתם מגיבים, ואולי לא מבינים.
אני לא מבין למה אתם צריכים לדבר עלי כשאתם לא מצליחים לבנות פרילודר
זה קצת חוצפה הייתי אומר...
_____________________________________
BugYתמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Animation & ActionScriptin



נערך לאחרונה ע"י BugY בתאריך 28-03-2005 בשעה 07:14.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 28-03-2005, 11:09
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
...
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "אל תגזים רון"

ציטוט:
אבל כל אחד והסגנון שלו.. סה"כ זה בכל מקרה ייראה דף לבן עד שזה יסיים לטעון את האנימציה ההתחלתית (מה עוד זה כבר יכול להראות?) אז אין טיעון כזה.

אני אמרתי שכל אחד והסגנון שלו... לא באתי ותקפתי את הסגנון שלך.


ציטוט:
שאלות כמו : איך אני עוצר בלחיצת כפתור, שאלתי רק לפני שנתיים, אני ידעתי להשתמש באקשן סקריפט,רק חידדו לי את התיכנות...

אני לא פה שנתיים, וראיתי את השאלה הזאת ממך, או משהו בסגנון (איך לעשות אנימציה כשהוא נעצר או משהו כזה) לפני בערך חצי שנה... ובקטע הזה דווקא "פיארתי את שימך"...
חוץ מזה אני ראיתי הרבה קוד שלך, ואני עזרתי לך יחסית הרבה.
אתה עושה דברים שנחשבים יחסית מסובכים ופתאום אתה נתקע בדברים פשוטים ובסיסיים, אני רק אומר שזה כתוצאה מלמידה מהירה שלא לוותה בתירגול מספיק... זה דעתי, לא יודע...

בקשר לקוד של SPAZ כמו שאמרתי הוא באמת צריך כמה שיפוצים קטנים (שגורמים לו לא לפעול בקטע של טעינת הסאונד) אבל הוא ממש דומה לשלי בעיקרון (בעצם כל הפרילודרים הם בעלי מכנה משותף מאוד גדול) ככה שאני לא יכול להגיד שהוא כזה גרוע...

טוב בכל מקרה אין לי כוח להמשיך לריב פה... זה ניראה לי חסר טעם...
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 27-03-2005, 03:01
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
קוד פרילודר על פריים יחיד, תנסה את זה:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "טעינת אנימציה וסאונד"

קוד:
stop(); var TotalFrames:Number=11; //here you put the number of frames +1 var interval:Number; var snd:Sound = new Sound(); snd.loadSound("blabla.mp3", false); function loadSite() { prs=(_root.getBytesLoaded()+_root.snd.getBytesLoad ed())/(_root.getBytesTotal()+_root.snd.getBytesTotal()); frame=Math.ceil(prs*_root.TotalFrames); _root.AmebaLoader.gotoAndStop(frame); if ((prs>=0.999)) { clearInterval(_root.interval); gotoAndStop("Main",1); } } interval=setInterval(loadSite,50);




אם אתה רוצה הרבה שירים פשוט תכניס אותם לתוך מערך, תעבור עליו ב for והנה יש לך את הסכום

הבעיה בפונקציה של spaz זה שזה לא מעביר את הפריימים של האנימציה של הטעינה לפי מה שצריך...

מקווה שזה יפעל הפעם
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.


נערך לאחרונה ע"י Rutasashi בתאריך 27-03-2005 בשעה 03:04.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:53

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר