24-03-2009, 15:56
|
|
|
חבר מתאריך: 10.10.07
הודעות: 2,500
|
|
לא מדובר על הארקה, אלא על חוט משותף מהמינוס של שתי הסוללות, שדרכו זורם זרם גם למעגל וגם למנוע.
אתה יכול לנסות את הפעולות הבאות:
1. חבר את המנוע לסוללה באופן צף לחלוטין (חוט מהמינוס של סוללת ה 2.5 ישירות למנוע, חוט מהפלוס לממסר, וחוט מהממסר למנוע. הזנת המעגל מסוללת ה 5V בחוטים נפרדים).
2. אם זה כבר המצב, או שחיברת כך ואין שיפור, נסה בכלל לנתק את המנוע כדי לודא שלא התפיסה/שחרור של הממסר הן שגורמות לבעיה.
3. בכל מקרה, צריך שיהיה קבל במעגל על כניסת המתח בערך של 100U עד 470U, ורצוי גם קבל טנטלום במקביל, בערך הכי גדול שתמצא, ובנוסף קבלי סינון קרמיים של 0.1U בכל רגל הזנת מתח של כל רכיב.
_____________________________________
Elim
|