לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 24-04-2009, 22:03
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי מרקויס שמתחילה ב "אבא היה נהג מובילי טנקים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי מרקויס
אבא היה נהג מובילי טנקים בשנות השבעים בקסטינה אז שאלתי אותו. הוא טוען שהוא זוכר מקרה שקרה ברמה שטנק , פאטון, כנראה הדרדר מהעגלה בגלל קשירה לא נכונה אבל לא קרה כלום והעלו אותו בחזרה, וחוץ מלצחוק על הנהג ושותפו לא היה המשך לפרשה. אבל לאבא התנתקה פעם כל העגלה עם הטנק גם בגלל חיבור לא נכון של הסוס לעגלה ואז הוא היה צריך לספוג בדיחות מכל הנהגים האחרים....

סוס? איזה טנקים אבא שלך הוביל? שוט-קל-מאוד?
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 27-04-2009, 23:31
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי gigeorge שמתחילה ב "זה היה טנק מהמחלקה שלי"

בלתי אפשרי?
?!
עלי מתלוננים שאני תופס את הבלם מעל 2000 PSI שזה כבר קשה לשחרר ומזיק למשאבה.
כשהחי"רניקים השוויצו לנו עם כמות עליות המתח או שכיבות הסמיכה שהם עושים נתנו להם ללחוץ על הבלם... הם לא דוחקים שום דבר דומה גם בחדר הכושר.
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 28-04-2009, 00:08
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי shai.shai שמתחילה ב "[QUOTE=efekt] או שאצלהם יש..."

יש להם מקום לחבית גריז ליד המיני בר. פעם בכמה טפ"שים הם צריכים להחליף את החבית. מהחבית יוצאים צינורות שמגרזים בעצמם את כל הפיות גרוז. כולל בצלבים, במתח, בזרועות, בדלת ממסרת ובכנת מאג מפקד.
(*למי שלא טנקיסט: אין שום דרך הגיונית לעשות את זה, מלבד מערכת הטלפורט של מסע בין כוכבים. זה לא הפריע למט"קים שלנו במקצועות לספר לנו שכך בדיוק זה יהיה בסימן 4)
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 25-04-2009, 03:34
צלמית המשתמש של 2liviu
  2liviu 2liviu אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.06
הודעות: 2,239
לא כתאונה, אלה כשיטה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי plonter5 שמתחילה ב "התדרדרות טנק ממוביל נוסע"

אי שם בסוף שנות השבעים הגיעו אלינו שרמנים על מובילים. השרמנים לא הניעו, ואי אפשר היה לפרוק אותם מן המובילים... לאור הסכנה שנהגי המובילים יתקעו אצלנו ולא יצאו הביתה בזמן, הציע אחד מנהגי המובילים את השיטה להל"ן:


  • הטנק ישוחרר מן המוביל.
  • נהג טנק ישב בטנק וישחרר את המעצורים,
  • נהג המוביל יתקדם ב"קפיצות" - זינוקים קצרים קדימה בהתאם להוראות מכוון (זקן נהגי המובילים).
  • עם כל קפיצה, הטנק נשאר כמעט במקומות כך שהתקרב לשיפוע הירידה מן המוביל.
  • נהג הטנק ישים ברקס בסוף כל קפיצה, אם הגעת הטנק לשיפוע, עצר המוביל והטנק גלש לקרקע.
בטיחותי? לא ממש, אך זה עבד חלק לכל השרמנים, והמובילים חזרו לבסיסם בשלום (לצאת הביתה בזמן ...).
_____________________________________
I like my islamist extremist like my roasted chicken... dead and fried to the bones
גם לי, גם לי בבקשה תקנו את שגיאות הכתיב


נערך לאחרונה ע"י 2liviu בתאריך 25-04-2009 בשעה 03:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 26-04-2009, 23:01
  דורון גוטמן דורון גוטמן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.04.08
הודעות: 491
סיכום הפציעות
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "לטען שלום? :)"

כמה שניות לפני ההתנגשות זיהיתי את אשר הולך לקרות והסבתי את תשומת ליבו של מפקד הטנק השני, אך מה לעשות, ללא קש"פ הנהג לא יודע מה הוא עושה ברוורס(אין מצלמת רוורס)
בעקבות צעקה שנתתי בקש"פ שניה לפני ההתנגשות(יחד עם הנהג) הטען, כמו שטען רגיל, נצמד לדופן שמאל, מה שמנע פגיעה חמורה יותר, יש שיאמרו גרועה הרבה יותר,

הפציעות:
הטען- חטף את המגן צוות שמאל(איפה שנצרת הטען) בלחי וסדק עצם אחת או שתיים(שבוע גימלים)
מפקד(אני)- מגן צוות ימין בברך, חודשיים גימלים ופיזיוטרפיה במשך כשנה(וכן פטור מטנקים, מוצב בפל' מיל' ובמצב חרום רציני אשרת כתותחן, לא נמות מזה, רק 'קצת' דלקות)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:37

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר