21-05-2009, 17:19
|
|
|
|
חבר מתאריך: 25.04.02
הודעות: 17,485
|
|
רמי לוי בטקטיקת מלחמה חדשה: הנחות על נייר טואלט ודגני בוקר למפוטרי הייטק
רמי לוי, שבגינו נכנסו הרשתות לסחרור הזה, לא נשאר חייב ובתגובה הוריד את מחיר העוף ל-3.70 שקלים. "אם הם יורידו ל-3.90 אני אוריד מתחת", הגיב לוי. בנוסף, "כדי להקל על מפוטרי ההייטק, שרגילים לרכוש מוצרים ממותגים ומוצרי פרימיום", כדבריו של לוי, הוא יצא במבצעים על נייר טואלט קלינקס ב-18.90 שקל, במקום 34 שקל, קפה ג'ייקובס ב-24.90 שקל, במקום 34-48 שקל ודגני צ'יריוס של נסטלה ב-5 שקלים.
http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3289463,00.html
_____________________________________
looopy
|