לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 07-06-2009, 01:43
  משתמשת נקבה ohio ohio אינו מחובר  

חבר מתאריך: 13.05.09
הודעות: 58
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי ביטיס שמתחילה ב "לא יעלו באב"כ רובאות ל-05."

המחזור הקרוב של אב"כ הוא רובאות 05.
זה ממקור אמין, סתם לא הייתי אומרת.
וכן מעלים, תקרא אפילו באתר של הנדסה קרבית.

"שלב הטירונות (ארבעה חודשים) - הטירונות מתקיימת בבהל"ץ. בבסיסה דומה לטירונות לוחם חה"ן למעט תוספת של פרק אב"ך. בסוף הטירונות מקבל החייל את הכומתה הכסופה וסיכת המטהר. (רובאי 04 מטהר 05).

ההכשרה המתקדמת (חודש) – החייל מבצע אימונים ייעודיים בלוחמת אב"ך, עובר הכשרת חי"ר תוך לחימה בתנאי אב"ך, מקיים אימונים על הכלים הייעודיים ולומד לעומק את תחומי האב"ך השונים אשר ברובם אינם ניתנים לחשיפה. (רובאי 05 מטהר 06)."

זה מתוך האתר שלהם, זה נכנס רק באוגוסט.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
ישן 07-06-2009, 01:57
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה

חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי ohio שמתחילה ב "המחזור הקרוב של אב"כ הוא..."

אז יש להם טעות. פרופיל 72 לא מאפשר הכשרה 05. זה כל העניין בהבדלי הפרופיל.

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 07-06-2009, 02:12
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי ohio שמתחילה ב "תקשיב חח, אין לי מושג, אני לא..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ohio
תקשיב חח, אין לי מושג, אני לא מתיימרת להבין בזה,
אני רק יודעת שדיברתי עם מפקד מאב"כ שבמקרה הרכיב את המסלול החדש, עם הגדלת הרובאות וכו'.
והוא לא ישקר לי.
אני לא יודעת, אני רק מקווה שבאמת יעלו.

בגלל זה אני אומר לך. יש הגדרות רפואיות ויש הגדרות שלישותיות. כל עוד הצבא ימשיך לגייס פרופיל 72 לשם (והוא לא יפסיק), הרובאות לא תעלה. עם כל הכבוד למ"פ זה או אחר - הוא "רק" סגן.
החלטות על שינויים ברובאות, כולל תוכן, מתקבלים ברמות "קצת" אחרות.

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 07-06-2009, 13:45
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Ride שמתחילה ב "הא מגניב ממש כמו חירניקים..."

לא עוברים לוט"ר ולא בטיח. יש מספר מוגבל של יחידות שעוברות לוט"ר, בהתאם לדרישות כשירות מטכ"ליות מיחידות. מחס"ר הנדסה לא נכלל בכשירות הזו. פייי, אתם פשוט מעייפים.

ישן 07-06-2009, 16:31
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי Ride שמתחילה ב "מה לאא בכנס הנדסה אפילו אמרו..."

לא מעניין אותי מה אמר או לא אמר. מה שמעניין אותי זה מה כתוב לו בנגררת. אני במדור לוט"ר הייתי די הרבה. הם לא העבירו אף אחד מהנדסה הכשרה כזו.

תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:51

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר